regendeken..? of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

regendeken..? of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 19:27

hi hi!!
ik had mijn pony al 2 weken onder een zomerdeken staan snachts maar die heeft ze helemaal! gemold..grr haha. nu heb ik zo'n rgendeken van harry horse op snachts omdat ik niet ineens weer niks op wil leggen.. overdag gaat het deken af en ze staat snachts op stal met het deken, want ze word egt al een beertje! is het niet erg om dit deken al op te leggen ik bedoel niet te warm? hierna wil ik hem gewoon dsag en nacht op gaan doen en daarna een winterdeken op doen en eventueel twee.. wie heeft er nu ook al n regendeken op? of warmer? mijn pony heeft t wel warm onder dit deken maar ze moet er egt aan wennen anders wordt het een beer! is dit niet zielig? en kan ik hem gewoon omdoen 's nachts? of de ene nacht af doen en de andere om? ik ben dan bang dat ze een nog dikkere vacht krijgt...is een beetje moeilij allemaal! iemand suggesties of tips?? hardstikke bedankt!! xxxx

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:31

Mijn fjord heeft ook al een regendeken om. Ik heb hetzelfde dat als hij geen deken op heeft, het echt een beer word. Het is gewoon weer even wennen voor hem.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 19:33

oww oke! en staat jou fjordje snachts ook op stal? dus de jouwe zweet ook n beetje onder t deken op t begin van de avond? ik moet er egt een om doen anders word het egt een grote beer haha.. en jij doet ook over een poosje hem dag en nacht om en daarna een winterdeken? thanx voor je antwoord!

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 19:34

en natuurlijk dit regendeken omdat de zomerdeken is gesneuveld...

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:48

jup die van mij staat al onder een regendeken!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:20

die van mij staat alleen met regenachtig weer onder haar regendeken
maar die kweekt ook nietzoveel vacht, dus die krijgt het gewoon koud als het een paar keer flink regent.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 11:39

ow mooi, dan weet ik tenminste dat ik niet een een of andere idioot ben die miijn beestje al onder n regendeken heb staan! thanks voor jullie reacties!

Dani2
Berichten: 103
Geregistreerd: 15-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:55

Mijn paardje heeft nu een zomerdeken op met een lichte voering, tussendeken dus, en straks een dikkere winterdeken!