Mijn vriend volgende week jarig, kado-dilemma

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Mijn vriend volgende week jarig, kado-dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 15:12

Volgende week (woensdag 22 september) wordt mijn vriend 30. Nu het probleem, ik weet niet wat ik voor hem moet kopen. Vind ik erg moeilijk. Ik dacht aan een trui of een weekend weg, heel groot verschil, maar misschien zijn er anderen met leuke tips.... Please help me....

In ieder geval alvast bedankt voor de tips.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:18

Wat voor hobbies heeft je vriend? Een weekendje weg is trouwens imo al snel leuker dan een trui... Haha! Wat wil je maximaal besteden? Wat voor type is je vriend?

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:20

Een trui vind ik niks.. Weekendje weg klinkt al leuker dan!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 15:24

vikki schreef:
Wat voor hobbies heeft je vriend? Een weekendje weg is trouwens imo al snel leuker dan een trui... Haha! Wat wil je maximaal besteden? Wat voor type is je vriend?


Mijn vriend doet aan voetbal, maar vind het zelf niet leuk om daar iets van te krijgen. Verder was zijn motor een grote hobby, alleen daar heeft hij vorige week een ongeluk mee gehad en die is total loss verklaard (voorlopig wil hij ook geen andere meer, hij gaat voor een auto).

Ik vind een trui ook minder, maar op zich heeft hij er weer 1 nodig (is altijd beter dan after shave of zo dacht ik). Weekend weg vind ik ook leuk, maar dan het probleem waarheen.....

Wat ik maximaal wil besteden heb ik eigenlijk niet over nagedacht, als iemand sites of zo weet waar je voor een leuke prijs een leuk weekend weg kan (binnen- of buitenland) dan is dat ook altijd fijn om te lezen.

Mijn vriend is iemand die van het leven geniet. Niet uitbundig, maar toch weer redelijk rustig. Hij vind alles wel goed en wil helemaal geen kado van mij, zegt hij. Maar ik wil hem natuurlijk wel iets geven, vind het raar om niks te kopen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:26

Je vriend is dan exact 9 jaar ouder dan ik Knipoog. Maar een kadootje... weekendje weg is altijd leuk, een trui denk ik iets minder... (beetje suf lijkt me dat) Geef hem iets waar hij van houdt/ wat hem interesseert... (of een nieuw horloge oid...?)

Der Ellmauer Dancing Queen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:28

City-trip naar Barcelona? Rome? Shoppen in London? 2 daagjes Stockholm? Het hoeft echt niet duur te zijn, maar is wel een stuk leuker en origineler dan een trui Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:30

Ik ben voor mijn vriend aan het sparen voor een flatscreen 19"
Daar heb nog een paar maandjes de tijd voor. (gelukkig)

Maar mischien een weekendje weg, leuke DVD box, iets voor zijn hobby/sport?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:41

Weekendje Londen/Parijs/Antwerpen oid is volgens mij wel te doen... je kan ook ergens bij bos of strand een leuk restaurantje zoeken en hem op een etentje trakteren en daarna een wandeling maken voor de spijsvertering... als je vriend een filmliefhebber is dan kunnen dvd's ook leuk zijn... leuke kado's krijgen vind ik zelf altijd veel leuker dan iets praktisch krijgen... juist omdat kado's toch 'extraatjes' zijn. Ergens de stad in, lekker eten en een filmpje is misschien wat 'gewoontjes' maar ik vind het altijd reuze gezellig... Een dagje pretpark kan ook leuk zijn als je er van houdt, even je jonge jaren 'herleven'... Haha! Karten/lasergamen/paintballen...ook leuk als je er van houdt... of als hij serieus voor een auto gaat sparen/kijken dan kan je ook een setje 'autospulletjes' maken ...heb ik ook een keer gedaan... denk aan een thermosbeker die je in zo'n vakje kan zetten dat bijna iedere auto wel heeft, of aan een ruitenkrabber, groot stratenboek, gevarendriehoek, weet ik veel wat... ik heb toen even rond gesnuffeld in de Halfords en daar wat dingen uitgekozen die ik leuk vond... )

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:46

Een hele foute trui geven met b.v. een Eiffeltoren er op.. Dagje later toch maar wakker worden in Parijs is dan natuurlijk wel weer een leuke verassing! Haha!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:58

Charlotte schreef:
Een hele foute trui geven met b.v. een Eiffeltoren er op.. Dagje later toch maar wakker worden in Parijs is dan natuurlijk wel weer een leuke verassing! Haha!

Of de vliegticket of een kaartje die tuurlijk zelf maakt in de trui stoppen en uitvalt als ie m aanpast.. Haha! Een Weekendje is leuker dan een trui imo...

"Ge-ge-ge-ge-ge"

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:02

Charlotte schreef:
Een hele foute trui geven met b.v. een Eiffeltoren er op.. Dagje later toch maar wakker worden in Parijs is dan natuurlijk wel weer een leuke verassing! Haha!


Dan moet je wel zelf aan het breien denk ik.. Althans.. heb nog nooit een trui gezien met een Eiffeltoren erop Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Viggie

Berichten: 44
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Europe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:31

Misschien een weekendje weg, in combinatie met een leuke voetbalwedstrijd kijken?
Maar dat idee van die foute trui vind ik ook wel wat!
Succes ermee!

Je kunt maar beter alles eruit gooien...
Alles?
Nee, toch niet...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 18:02

Weten jullie ook sites of zo waar je betaalbare weekendjes kan vinden? Ik heb al www.weekendjeweg.nl Wel moeilijk om een datum te kiezen omdat zijn rooster t/m oktober al vast ligt en hij in november/december weg moet voor cursus (en als hij dan in het weekend thuis is, dan is hij blij om zijn zoontje te zien)

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:04


Vandaag even geen achterhaalde quotes

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:36

ik zou in elk geval heel veel ballonnen opblazan met hartelijk gefeliciteerd en dan bedoel ik echt heel veel. Een taart met dertig kaarsjes is ook erg leuk. kijk eens op flair.nl ze hebben weer een aanbieding voor 30 euro per nacht per persoon om in een kasteel te slapen, lijkt mij leuk!

Z1+1

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:43

petrabonanza schreef:
ik zou in elk geval heel veel ballonnen opblazan met hartelijk gefeliciteerd en dan bedoel ik echt heel veel. Een taart met dertig kaarsjes is ook erg leuk. kijk eens op flair.nl ze hebben weer een aanbieding voor 30 euro per nacht per persoon om in een kasteel te slapen, lijkt mij leuk!


Ja zoiets was ik ook al van plan. Hij moet op zijn verjaardag werken, dus ik wil dat doen als hij aan het werk is (hij heeft wel een hekel aan zijn verjaardag en vooral nu Knipoog).

Tnx voor je tip op Flair.nl, ik heb net nog gekeken alleen valt dit net in de tijd dat we waarschijnlijk niet kunnen. Ik denk dat ik hem gewoon vertel dat we dit gaan doen en dan samen uitzoeken waar en wanneer. Ik vind het erg moeilijk om het te beslissen.

Als er nog mensen zijn met andere tips GRAAG!!!! En als er mensen zijn die weten waar ik een betaalbaar weekendje kan boeken dan zie ik dat ook graag verschijnen.

Voor degene die al gereageerd hebben bedankt... OK dan!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Kanzi
Berichten: 2655
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:30

Ik heb die van mij een grip-en-slip cursus van de ANWB gegeven.
Ik weet nooit wat ik voor hem moet kopen; zo'n typje die alles al heeft.
Maar dit was een schot in de roos!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:14

Is hij toevallig fan van een bepaalde TV serie? Als ik het niet meer weet koop ik altijd een DVD box van Startrek, kan nog een paar jaar vooruit Haha! .

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:24

Ik heb mijn vriend ooit eens een parachutesprong kadoo gegeven. Hij vond het geweldig (zijn moeder een stuk minder Tong uitsteken ). maar daar moet je dus wel van houden.


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:11

Ik heb ookit eens een dagje race expierience op zandvoort cadeau gegeven dat viel erg goed in de smaak .. prijzig maar vrijwel gegerandeerd Succes!.. ander weeet ik nog wel een adres voor helicoptervliegle .. een ballonvaart (romatiek ten top). Uitgebreide avond scheveningen met eten lion king musical en strand wandeling.
Abonnement op een motortijdschrift dat hij miischien soms al leest.
Dagje stunvliegeren op het strand is ook eht heel gaaf met een etentje ofzo..

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:53


Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:10

Kanzi schreef:
Ik heb die van mij een grip-en-slip cursus van de ANWB gegeven.
Ik weet nooit wat ik voor hem moet kopen; zo'n typje die alles al heeft.
Maar dit was een schot in de roos!


Ik heb dat (samen met mijn broer) mijn vader voor zijn 50ste verjaardag gegeven. Alleen dan een uur offroad-rijden en een half uur met een ferrari testarossa rijden. Ik heb dat geboekt op: www.trafficcontrol.nl
Je kunt daar overigens kiezen uit heel veel verschillende dingen, op verschillende lokaties in het land.

Weekendje weg dacht ik ook meteen aan www.flair.nl

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 12:33

Weer super bedankt voor jullie tips en de links waar ik iets op kan vinden. Ik vind het nog steeds super moeilijk om iets te bedenken. Er zijn nu wel hele leuke tips op mijn pad gekomen. Bedankt!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:58

Ik vind doe-cadeautjes altijd het leukst om aan mijn vriend te geven. Dit jaar heb ik hem bijv een verrassingsfeestje cadeau gedaan, eerst op een etentje getrakteerd en daarna zouden we nog ergens naartoe gaan, dacht hij, maar ik was zogezegd de inkomskaartjes vergeten dus moesten we nog even terug langs ons appartement... waarin al zijn vrienden zich in de keuken verstopt hadden. Was echt super maar daar is't nu wsch al wat te kort bij datum voor Tong uitsteken

Vorig jaar heeft hij twee uur privé-les op een IJslander gekregen, dat was ook heel leuk Lachen Ik had hem geblindoekt meegenomen in de auto en hij had geen idee waar we naartoe gingen...

Voor volgens jaar ben ik nog op zoek naar een goed idee dus ik lees hier aandachtig mee Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:02

Hartstikke bedankt. Vandaag is het zover, hij is jarig. Ik heb nog niks specifieks uitgekozen maar mijn keuze is om het aan hem over te laten. In de kaart zet ik dat het een meerkeuze-vraag is waarvoor 1 antwoord goed is. Hij kan kiezen tussen:
A. Een weekend weg (hoe, wat en waar moet dan nog bekeken worden)
B. Een uur rijden in een Ferrari/Porsche
C. Racen op Circuit Park Zandvoort
D. 2 uur Off the Road in een 4x4
Dit wordt dus in een kaart gezet, aangezien hij ook niet altijd even goed is in eten/drinken heb ik er een slabber bij gekocht, hierop staat: "Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden!"

Weet het anders echt niet... Vind het erg moeilijk. Hoop dat hij hier blij mee is. Kan hij toch nog zelf iets uitzoeken.

Trouwens leuke kado-tips vind je ook op www.wannahaves.nl ---> shop ---> Experience

Dus voor degene die dit topic in de gaten gaan houden. Er staan ook nog dingen op voor een vriendin of zo, lekker middagje jezelf laten verwennen of zo....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, fleurtjeuh, Googlebot, Kim1300, Liselot, Loretta, Love_Rosie, Malissaa1, Mrskiwi, purny, verootjoo, xrobbiee, xSannee en 59 bezoekers