wie is er wel eens in eyselsteyn wezen crossen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

wie is er wel eens in eyselsteyn wezen crossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 10:12

ik weet niet hoe je eyselsteyn schrijft maar ik ga daar vanmiddag heen met mijn lesgeefmens. volgens haar zijn daar hindernissen waar ik met loulou onderdoor kan lopen, maar die gaan we dus maar niet springen Haha!
maar zijn jullie daar ook wel eens geweest?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:32

euh als je de naam eerst even goed neerzet weten denk ik de mensen wat je bedoelt ?? Knipoog . De naam zegt me niets helaas.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:32

Ik ben er wel eens geweest, maar dan heb ik gewone parcours wat daar ook altijd staat geoefend, dus niet de cross.
Maar je kunt zover ik weet bij elke hindernis van de cross er ook langsaf Haha!

Je schrijt het trouwens zo: IJsselsteyn

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:42

Ik ben er ook geweest, maar er zijn hindernissen die ik maar niet heb genomen. (nog niet ervaren genoeg) Verder zijn de hindernissen er mooi en goed te doen.

Toos paardloos

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 18:47

runningkawa schreef:
Je schrijt het trouwens zo: IJsselsteyn


ja, die in utrecht, maar in limburg( of brabant, waar is het??) heet ysselstein...

daar is ieder jaar cross. 4 en 5 mei dit jaar weer.Ik start er ook met 2 pony's, waarschijnlijk in de FEI klasse ( of selectie klasse, weet niet precies hoe het heet)/.. is wel een mooie cross

Haha!

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 08:00

ik ben er nou geweest. maar veel hindernissen waren afgezet omdat er dan binnekort wedstrijd is. en de andere hindernissen stonden volgens bregje (mijn lesgeefmens) hoger als normaal. misschien ook door de wedsrijd binnekort. maar ik vond het wel mooi daar 1x bijna eraf gevallen Haha! en bregje 1x helemaal op de kattepult Haha! , ze bleef aan de zijkant van die boomstam hangen en toen vloog ze der met een hele mooie salto af. ik heb ook nog foto's gemaakt die zal ik er binnenkort wel opzetten

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Cross Ijsselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:16

Hoi Merel!

mijn zusje zit ook in de EK selectie, dus die start ook in Ijsselsteyn, waarschijnlijk ken je haar wel...Katja ten Cate met Chico.
Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt...
Wat was er eigenlijk aan de hand met jouw pony in Etten-Leur? We zagen jou wel dressuurrijden, maar je hebt maar met 1 pony gecrossed he?? Rij je 4/5 mei wel weer met twee?
Oja, ga jij naar die wedstrijd in Frankrijk?? Wij waren het eerst niet van plan, omdat mijn moeder niet meekon (moet werken) maar nu gaan we als alles goed is wel mee!
Oke, tot binnenkort maar weer.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, joke165, journee, MarieAnne, Mark0919, Mitch_Beauty, sterregoud, Vagabondo en 46 bezoekers

cron