lieve merrie krijgt bijna veulen. ik kan niet meer wachten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

lieve merrie krijgt bijna veulen. ik kan niet meer wachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 13:14

nog iets meer dan drie weken en dan word ie toch echt wel geboren. Vorig jaar na de dekking stond ik al te springen.
Het is nu bijna zover. Haar uier zweld al goed op. Ik kan haast niet meer wachten. Het hele jaar ging het goed, maar nu ben ik zo bang. Strak is er iets niet goed of gaat er iets mis.
Ik word er helemaal nereus van.

Mijn merrie is 15 jarige schimmel merrie van Action. Ze heeft al vaker veulens gehad.
Ze is gedekt door Elton een arabische hengst. Stamt af van Menes( een arabische legende).
Ik ben zo zenuwachtig.
Ik ga jullie gewoon op de hoogte houden is dat goed?



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:26

Tuurlijk houdt je ons maar op de hoogte, we eisen ook niets anders! Ik ben net uit die spanning, echt geweldig was het! Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 11:26

Jurga schreef:
Tuurlijk houdt je ons maar op de hoogte, we eisen ook niets anders! Ik ben net uit die spanning, echt geweldig was het! Cool


Kun je mij wat over je evaring vertellen?

Ik ben vorig jaar mijn drie jarige veulen kwijt geraakt. Hij had zij elleboog verbrijzeld. Ik heb mijn merrie meteen weer laten dekken (ik had toch nog een jaar om eraan te wennen).
Maar nu ben ik zo bang dat er iets fout gaat. Al die rare gedachten in mijn hoofd.
gisteren heeft hij gelukkig weer laten weten dat hij nog leeft. Dat heb af en toe wel nodig.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:28

als de merrie ervaring heeft en het veulen goed ligt zal het vastw el goed komen..
Ik ben ook strontzenuwachtig op bon dr veulie, die komt met goed 6 รก 7 weken, ik hoop wat vroeger Tong uitsteken
Begin mei bijv. ze staat nu al op knappen, laat staan over 6 weken Lips are sealed

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:23

Sterkte met de laatste loodjes Heleen. Enne... Exel kennende krijg je een schitterend paardenkind erbij, dat heeft ze immers al vaker gedaan! Heb je al enig idee hoe het gaat heten?
En hoe gaat het nou met het vorige veulentje, die van Stella?

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 22:38

volgens mij zijn jou gevoelens gewoon en hoort het er bij.mijn bol[balou]moet nog 6weken enben ook nerveus aan het worden onzeker en ook wel een beetje angstig of het wel goed gaat of het gezond is en vooral dat het goed met balou gaat .ben ook erg benieuwd hoe het er uitziet balou is een welshcop en ze is gedekt door een bonte arabier[neron] dus misschien een bonte of een balou kan haast niet meer wachten enzal blij zijn als alles achter de rug is en dat ze er allebij goed door heen komen.over 2 wekenwordt de camara op gehangen in stal monitor op het nacht kastje kunnen we er goed in de gaten houden sterkte voor de laaste loodjes.
ellen balou.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers