Wie kan mij helpen? ik wil een filmpje op i-net zetten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wie kan mij helpen? ik wil een filmpje op i-net zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 23:31

Vandaag is er een video opname gemaakt van mij en van Maaike. Nou heb ik deze inmiddels op cd staan. Het is een AVI bestand geworden. Aangezien deze film bijna een half uur duurt en van behoorlijke kwaliteit is, wil ik deze bewerken. Ik wil er dus stukjes uit knippen en in een lagere kwaliteit op slaan.

Wie weet welk programma ik hier voor kan gebruiken. Liefst even een downloadbaar programma zodat ik dit vanavond nog in orde kan maken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:36

Je kunt hem het beste compileren van Avi naar Avi(Divx) dan wordt de film meestal iets van 10 keer zo klein, maar dat ligt aan de qualiteit die je hebt en insteld.. weet nu ff geen programma waar je dat mee kunt doen, die moet ik nog ff zoeken dan..

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 23:37

Ik weet wat je bedoeld, maar ik wil echt stukjes knippen (stukjes van een aantal seconden of minuten) uit de film. Daar zoek ik dus iets voor. Comprimeren lukt mij wel. Daar heb ik wel wat voor.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 17:32

Ja, ja.. toch even dit topic opkrikken.. ben nog steeds dringend op zoek naar hulp...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:28

Ik kan je denk ik niet helpen. Maar was wel benieuwd welke stukjes je bedoelt Schijnheilig