gister 2 uur gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 13:18

ik ging wat vroeger naar de manege gister, omdat ik toch alleen moest en ik had niets beters te doen. Kwam ik daar aan, keek ik bij de les voor mij (was nog niet begonnen) en toen stonden daar maar 4 paarden!! ikke tegen Thea gezegd dat ik ook nog wel een inhaalles had, en ik kon snel een peerdje pakken en meerijden. Lekker lesje gereden met maar 5 mensen!! heel gaaf Cool . Fijn he koninginnedag.... *LOL* Maar goed, ik moest na dat uur dus nog mijn eigen les rijden, en ik stikte al zowat van de hitte... Thea vroeg nog op wie ik wou rijden, maar t maakte me niet zo veel uit dus zocht thea een paardje voor me uit. Ik mocht op Gipsy rijden (tinker die de turbo aan had staan toen Kim en Renate kwamen kijken). was heel gaaf!! We reden maar met zn drietjes, twee ervan waren eigen lessers en er zat een jongen bij uit een andere les die ging inhalen. Ik had een vreemd zadel op Gipsy liggen, het lag niet echt mooi en schoof ver naar achter terwijl ik goed aangesingeld had. Tijdens de galop raakte ik een beugel kwijt (hakken laag!!!!!) en toen begon t zadel scheef te zakken omdat ik dus iets meer steun zocht op mn andere beugel. Echt een ***zadel dus voor Gipsy. Naja, t was te proberen toch!??!? weten we dat ook weer voor de volgende keer.
Ik moest ook nog naar huis fietsen (kon inmiddels nauwelijks meer lopen...) en toen ben ik onder de douche gegaan en ik zou nog uit gaan maar heb ik maar niet meer gedaan. mn benen deden pijn en ik zat de hele tijd te hoesten dus ben maar naar bed gegaan...
t was wel heeeeel leuk, lekker leuke dingen gedaan tijdens de lessen dus ik heb weer lol gehad!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:23

JALOERS hihihihi, ik moest de hele dag werken Boos! , maar vind het fijn voor je hoor dat je zo lekker hebt gereden, is zeker wel vermoeiend 2 uren achter elkaar lessen Dromen ?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 13:24

ja ontzettend vermoeiend, was ook nog eens hartstikke warm..... Cool Cool
Viel me al weer mee dat ik vandaag geen spierpijn had!!!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 14:23

ik kan komende woensdag nie rijden dus ga k volgende week 2 uur rijden...
uuuuuh...
t lijkt zooooooo vermoeiund!!!!!

maar als k jou zo hoor was t wle vermoeiund maar heel leuk....
dat geeft me weer wat moet *LOL* *LOL* *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 14:26

haha zou joentje leuk vinden dat je nie meeging. maar wist eigenlijk ald at je 2 uur gereden had dus eigenlijk wienig op te zeggen
( t is geen oneliner geworden)

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 14:26

Leuk 2 uur rijden!!Enne ook heel erg fijn(spierpijn!!!)

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:02

~heeey lekker op wie heb je het eerste uur gereden?
mhhhh ik heb ook wel weer eens zin in een bosrit van 3 uur ofzo *droom*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 19:27

marjo => neej hij vond t inderdaad niet echt leuk maar ja ze hadden toch weinig aan me gehad als ik wel meegegaan was.

nim => ik had t eerste uur op Calipso gereden, een valkje weet niet of je weet wie t is??

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 23:00

leuk voor je hoor!!

greetzz van Soraya