Nog een megarit met Lot en Snot (incl. strandfoto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Nog een megarit met Lot en Snot (incl. strandfoto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 21:35

Gisteren weer zo'n megarit gemaakt. Kwart over een opgestapt, half vijf er weer af en vervolgens moesten Kim en Janneke nog een heel eind }>

We zijn eerst langs Berber gereden, die hebben ze een beetje uit de verte kunnen bekijken, net als mijn pa Haha! en mijn hondje.
Daarna door de weilanden, een heel eind. Zo konden we even een lekker stuk draven.
Dan de over de dijk en daar was de waddenzee Kwijl
Echt een onwaarschijnlijk mooi stukje natuur! Ik geloof dat Kim en Janneke dat ook wel vonden.
Alderic (alias Snot *LOL* ) vond het allemaal wel gaaf, vooral die merrie erbij Haha! en liep te huppelen.
Blijdat ik geen hengst heb zeg! Wat een sprongen maakt dat paard.
En dan ook nog samen op de foto willen *LOL* Dat gaf leuke slingerende tafereeltjes Knipoog

OP de terugweg langs Udinde, maar die wilde zich niet fatsoenlijk laten zien. Een klein huppeldrafje, datw as alles.
Maar showend of niet, mijn meid is de mooiste Lovers

Op de terugweg Isolda thuis gebracht, ikke snel fototoestel gepakt en foto's gemaakt van ze op het strnad.
Hier eentje als voorproefje, de rest op ITP http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=541625#541625

Afbeelding

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:51

uhm dat strand komt me toch echt bekend voor Lachen
maar wel gasaf hoor echt gaaf .


Groetjes Lara

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:03

OOH maak me nou niet jaloers met die pic!!!!! Nou ja, jaloers, ik mag niet klagen met Superbabe!!!!! Haha!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:10

Jurga schreef:
OOH maak me nou niet jaloers met die pic!!!!! Nou ja, jaloers, ik mag niet klagen met Superbabe!!!!! Haha!


Waarom zou je daar jaloers op moeten worden? Als je eens naar Jantina wilt, dan mik je je paard op de trailer, bespreekt de overtocht en weg ben je. peace of cake hoor, niks moeilijks aan.
Geen vervoer? Alles is bespreekbaar *LOL* }> *LOL*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Eerlijk is eerlijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 07:22

Ik zag Eduard Visser altijd folders meenemen naar grote paardenevenementen zoals Paard&Koets, maar ik moet eerlijk toegeven dat het er inderdaad wel heel erg mooi en gaaf uitziet!!!

Zijn er ook nog leuke dingen te doen voor mensen die geen paard hebben? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 08:57

Mag ik even reclame maken Schijnheilig

Ja hoor Mike, je kan hier zonder paard ook van alles doen!! Je kan bv een paard huren en een heerlijke rit maken *LOL* Of met een huifkar meegaan.
Maar ook helemaal zonder paard kan je je hier prima vermaken! Als je van fietsen, wandelen en natuur houd is het hier echt perfect! Bos, duin, strand, polder, kwelder, wad en noordzee. Bedenk maar iets en hier is het!

Verder nog genoeg te doen, er zijn vier verschillende musea, je kunt hier brandingkanoen, vliegeren, surfen, mauntenbiken (hoe schrijf je dat?? )
Nou ja eigelijk kun je hier bijna alles doen wat je wilt. Party!!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:28

jantina schreef:
Mag ik even reclame maken Schijnheilig

Ja hoor Mike, je kan hier zonder paard ook van alles doen!! Je kan bv een paard huren en een heerlijke rit maken *LOL* Of met een huifkar meegaan.
Maar ook helemaal zonder paard kan je je hier prima vermaken! Als je van fietsen, wandelen en natuur houd is het hier echt perfect! Bos, duin, strand, polder, kwelder, wad en noordzee. Bedenk maar iets en hier is het!

Verder nog genoeg te doen, er zijn vier verschillende musea, je kunt hier brandingkanoen, vliegeren, surfen, mauntenbiken (hoe schrijf je dat?? )
Nou ja eigelijk kun je hier bijna alles doen wat je wilt. Party!!


Een paard huren? Laten we dat dier dat maar niet aan doen! Een halve dag stappen is ook niets voor zo'n paard! Haha! Nee, dan moet ik toch echt weer een keer beginnen met 'proberen' te rijden.

Maar dat kano varen in de branding trekt mij wel! Ik ben gek op branding!!! Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 11:55

Whaaaaaaaaah ik wil ook dan! Haha! Maar ja, dat zal wel over een aantal jaar moeten dan, heb nu ook babe nog! Misschien ideetje voor Bokt volgend jaar haha, trektocht door heel NL..... beginnend met meeting bij jantina en een geweldige strandrit! Heb ik nog wel vervoer nodig haha.