Dagje Voice! + foto's!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Dagje Voice! + foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 20:58

Mn dag begon weer lekker...had om half zeven de wekker gezet.. werd om kwart over zeven wakker geschreeuwd door mn moeder dat ik nu op moest staan anders zou ik de trein niet meer halen.... *GAAAAAAAAP* Slapen Met een beetje tegenzin mn bed uit maar toen ik eenmaal mn ogen goed open had, en aan Voice, Jurga en Iloon dacht had ik geen zin meer om terug te springen in bed Haha!. Om 8:15 in de kou de deur uit en om 8:27 op de trein gestapt.. Om 10:44 kwam ik aan in Lunterencity waar ik nog een 2 tal minuutjes heb gewacht totdat Iloon me van het station kwam ophalen waarna we meteen naar stal reden op de fiets....op één fiets Tong uitsteken
Toen we eenmaal bij stal aangekomen waren kon ik niet meer wachten om de stal binnen te lopen en toen de deur openging zag ik een trotse 'afgeslankte' Lachen moeder Jurga staan.. Daarnaast liep een SuperBabe! Wat een schatje zeg!!! Nadat we even naar Voice hadden gekeken zijn we richten Lunterencity weer gegaan om daar eerst even wat beschuit te halen voor het komende bezoek. Want 's middags zouden Pris en Naz komen om ook van het nieuwe wondertje te komen genieten Cool Kwijl Daarna hebben we nog wat gebokt rond een uur of 14:12 kreeg Iloon al telefoon dat Pris en Naz al op het station stonden te wachten Bloos Zijn we dus allebei op een fiets gestapt om vervolgens Pris en Naz achterop te laten springen en ons weer richting stal te bevinden. Daar weer aangekomen stonden nog steeds de trotse Jurga en de superBabe (die nog steeds aan het drinken was.... Tong uitsteken, sjonge wat had die een dorst Tong uitsteken).. Het geinige was dat ze om de 5 minuten weer aan de uier hing en in een uurtje of 2 wel 3 keer heeft moeten plassen Haha! Knipoog Na het eten van bescuit met muisjes gingen we Jur en Voice naar buiten, al ging dat niet helemaal zoals we dachten Verward Jur was heel beschermend (wat juist goed is) maar het was niet Jur die dwars zat maar Voice die eigenwijs als ze is, niet volgen wilde.... Na wat aanmoediging van alle personen op stal ging ze eindelijk naar buiten en liet ze wat bokkesprongetjes zien en zelfs een klein sprintje Lachen En de beschermende Jurga sprintte er wijselijk achteraan om Voice in de gaten te houden waar ze ook was..
Ze heeft lekker even in het zonnetje Cool gelegen en zich een beetje uitgeleefd, voordat ze weer naar binnen gehaald werd omdat het toch een beetje te koud was buiten. Nou als je dacht dat naar buiten halen moeilijk was, probeer dat veulen nog maar eens naar binnen te krijgen! Verward Jur was al op stal gezet en was behoorlijk bang omdat ze haar dochter niet meer in het zicht had en begon dus wat te schoppen, terwijl Oma Iloon en Pris aan het proberen waren het veulen naar binnen te krijgen, wat uiteindelijk natuurlijk gelukt is Haha! Clown Al met al een superdag! En ik hoop Voice snel weer een keer te zien Lachen
Hieronder nog wat foto's:

Voice gaat op verkenning, terwijl Jur al het rare volk met fototoestellen in de gaten houdt Haha!
Afbeelding

Voice maakte al rappe stapjes en af en toe zelfs een klein sprintje Lachen
Afbeelding

Na al die inspanning toch even gaan liggen en genieten van de zon Cool
Afbeelding

Jur en Voice willen nog niet echt op de foto Schijnheilig
Afbeelding

We give up....take the picture Lachen
Afbeelding

Nog een keer poseren voor bokt Lachen Sigaar
Afbeelding



assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:04

Haha, de trotse papa!! Knipoog
Ik vind het echt een schatje Lovers

Zo te horen was het wel weer een geslaagde dag!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:47

Ooooh wat moooi
Moet je die lange benen eens zien Kwijl

euh.....ik bedoel van Voice he Tong uitsteken Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:27

Super super super Roy, echt geweldig gedaan! Die pics! Ik sta er zelfs leuk op!!! Schijnheilig Ik ben dus vanavond nog even terug geweest en nu ben ik totally in love met Superbabe!!! Lovers Ze ging in haar stal liggen en ik kon er zo bij gaan zitten en haar een hele tijd aaien en knuffelen, mams vond het prima en babes beviel het helemaal. OOHHHHHHH ik word gek, wat ben ik een mazzelmeid!!! Haha!
Vooral het Pris dwars zitten met haar pic was super! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:37

Is dat mijn gift daar om dat kleine hoofdje? Haha! Verward Clown
Echt heel toffie loon!

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:02

Nee, dat is nog mijn eigen veulenhalster, ik heb de jouwe nog niet omgehad, zal ik snel een sdoen, want bruin met bordeauxrood is ook een supercombi! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:22

Oja hij was rood.... Frusty Lips are sealed Schijnheilig Wist nou niet meer welke kleur ik gegeven had (en ben niet blonT) Schijnheilig Lips are sealed

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 07:36

Maakt niet uit hoor haha. Haha! Ik zal snel eens kijken of ik een picture van mijn schat kan maken met BORDEAUXROOD halstertje haha. Zal best lukken, ze is zo makkelijk....(met halster om doen dan)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 08:07

Schitterend veulen!
Echt eentje die je hart verovert grijnz.
Mooie foto's hoor!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 09:19

Jurga schreef:
ze is zo makkelijk....(met halster om doen dan)


Lips are sealed Lips are sealed Euh is dat een grapje? Haha!
Maar het is inderdaad een schitterend veulen!! Met een hele beschermende en trotse moeder Cool

Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:26

Wat een leukerd... Lovers

Maar echt wel net mini-jurga!
Heerlijk beestie!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:31

Wat een schattig stel zo! Lovers

Veel foto's blijven maken hoor! En hier plaatsen natuurlijk...! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:55

Wat een leuke foto's, en wat is het een schitterend veulen... Kwijl Kwijl

Mijn Jur was trouwens precies zo, ook zo beschermend!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 11:23

Tuuurlijk blijf ik foto's maken!!!! Ik ben veels te in love om dat te vergeten! Haha! Voice is net zo'n toppertje als haar moeder, ik voel het... Knipoog

Enneuh Syph, dat halster heb ik echt zo om nu, geen probleem. Beter dan die bij Rinske, daar heb ik drie kwartier over gedaan!!!! Ik was ingehuurd omdat ik zo kalm kan blijven... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:12

haha leuk verhaal v de trotse vader Haha! hahah leuke foto s hoor....
welke bokkers heb je ondertussen op visite gehad iloon?
groetjes sandra! xx Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 18:55

Leuk verslag en hele toffe foto's!!
Voice is echt een leuk veulentje Kwijl

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:00

Van Bokt zijn nu geweest: Steef, Sypheron, Prisca, Naz, favo en kippetje.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:13

haha leuk hoor... kkan niet wachten om ook te komen... nog 3 weekjes en dan ben ik ook van partij! om de babe te bewonderen! Ik kom al helemaal in stemming om de komen feesten! (en eten *LOL* ) Jammer dat Leo een ruin is zeg.... had ik Geisha moeten laten dekken... was ook een super moeder geweest... maar helaas is ze verkocht! Verdrietig nou ja ik heb nog een paardje op het oog om te laten dekken...grijnz! Schijnheilig Haha!

Babes tot snel! Lachen

....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 08:13

Jaaah Linus, je moet echt mijn babe komen bewonderen, want ze is zo geweldig! (en niet te koop grinnik) Lachen Ze is een waar brutaaltje en elke dag wat vlugger. Gister heeft ze me toch lopen sprinten en rennen. En dat voor zo'n jong ding, ze staat zo gruwelijk vast op haar benen, je houdt het bijna niet voor mogelijk. Haha! We zijn er alleen wel achter dat onze wei nog niet helemaal Voice-proof is grijns. Extra draadje maken.... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:17

Lovers Wat een schatje..... *zucht* *zwijmel* ....... Maar ja wat wil je, moet je die moeder zien, is ook een prachtig dier.....
Je bent echt een mazzelkont Jurga!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:29

Ik realiseer het me elke dag meer Sonja... Ik heb echt heel veel geluk. Met Jur gaat het ook super, ze is wel weer mijn ouwe bitch, maar ik kan gewoon met haar en haar veulen doen wat ik wil. Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:01

oooh, wat leuk zeg!!!
Ik zie hem vast nog wel een keer Knipoog
oww, ik ben nu al fliefd Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:06

Jaaaah, je mag gerust een keer langskomen al sje in de buurt bent hoor! Of een keer na een wedstrijd ofzo.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, jitskenienke, M1994, mignonne2403, mooney, VinandoW, Vinny12511 en 120 bezoekers