dat was schrikken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

dat was schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 20:38

vanochtend om 7 uur wilde ik met mijn zoontje van 2 de trap af lopen. hij liep voor me en maakte ineens een duik naar beneden. vloog 2 saltos over de trap en eindigde beneden op de keiharde grindvloer. ik schrok mee dood. gelukkig begon hij gelijk te huilen en was dus niet buiten bewustzijn. wel had hij een flink gat in zijn kleine koppie dus gelijk mijn man gebeld dat ie naar binnen moest komen omdat we naar de dokter moesten met de kleine. het bloedde flink en tot overmaat van ramp zat de dokter in de file Frusty . eindelijk kwam hij aan en ging mike eerst helemaal onderzoeken om te kijken of hij geen nekof rugletsel had. gelukkig viel dat mee en toen was zijn gat in zijn koppie aan de beurt. het moest geplakt worden omdat ze bij kleintjes niet zo gauw hechten vanwege het niet stil zitten en de verdoving. had die man dus geen lijm meer Boos! aphotheek gebeld, die had dus ook niets!!! onvoorstelbaar maar waar Frusty ook een andere arts die ze belde zat zonder en eindelijk dan toch een huisarts gevonden die het wel had. dus ik met mijn auto naar die arts gereden om die tube lijm op te halen. echt balachelijk vonden we dat. maar gelukkig is zijn koppie nu gelijmd en hij heeft slechts een lichte hersenschudding. hij kraamde wat wartaal uit maar is niet misselijk of kotsen. nu gaat het al veel beter met hem. hij heeft in zijn drukke speelbui van vandaag al 2 keer dat koppie gestoten en ging dan gelijk weer huilen. tja het is een beweeglijk baasje dat kereltje van ons. dit zal vast niet de laatste keer zijn dat ik bij de dokter beland. helaas kun je zoiets nooit voor zijn. een tijdje geleden speelde hij in het was hok waar ie niet mocht komen en is toen tussen het wasrek geklapt. hij zat met zijn koppie klem tussen die spijltjes. pffffff ik denk dat ie later stuntman word.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 20:49

auwie...

..geef de kleine maar n zoentje op zn hoofdje van me...

en veel beterschap met zn hoofdje...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:03

aaa germ!
Lekker dom van die huisarts! (en apotheker en andere arts)

Ach,... heb vroeger ook een gat in me kop gehad, en bij mij is het ook goed gekomen! (nouja... Schijnheilig )

beterschap!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:29

aah, dat doet zeer, maar het zal inderdaad nog wel vaker gebeuren Frusty
Nigel is ook zo'n brokkenpiloot, 1 lidteken boven zijn ogen en 2 op zijn achterhoofd Koe .
geef hem maar een dikke knuffel van mij.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 20:46

ik heb vroeger ook een keer een gat in mijn hoofd gehad, ik was op mijn kop geslagen door een ander kind met een schepje..
maar bij mij was het niet zo erg(geloof ik, kan me er niet echt veel meer van herinneren..is al zooo lang geleden..)ik weet alleen nog dat ik niet wilde dat iemand het wist, maar mijn hele haar zat onder het bloed dus mijn moeder helemaal geschrokken:wat is er gebeurd..(het was op school gebeurd..)

het arme kereltje...maar ja, over een paar jaartjes is hij het weer vergeten(das nou het voordeel van jong zijn)

maar ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent zeg!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:31

Ik weet uit ervaring: Een ongelukje is al snel gebeurd.
Ik ben vroeger, toen ik een jaar of 4/5 was een paar keer van een betonnen (!!!) trap gevallen zonder noemenswaardige verwondingen. Ook ben ik in die tijd een keer van het opstapje (3 treden) voor het strandhuisje gevallen. Het resultaat was een gescheurde wenkbrauw.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:30

Oei, wat een pechvogel! Gelukkig geen heel ernstige gevolgen.

Sterkte met je mannetje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:40

Gelukkig is het goed afgelopen, maar kan me vooorstlelen dat je je doodschrikt! Ben allang blij dat ik al zolang niet meer van de trap geduveld ben, ik heb dat ook vaak zat gedaan bij ons thuis en het is echt zo'n rotervaring... Huilen

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:42

Wat zal je geschrokken zijn zeg.
Kinderen bezorgen je soms echt een hartstilstand. Maar wel erg slordig van zo een huisarts, dat had toch niet mogen gebeuren. Gelukkig viel het achteraf mee en kan je weer rustig ademhalen.
Ik heb ook zo een kneussen van een kinderen. Er is altijd wel wat en je schrikt je af en toe te pletter. De jongste heeft een keer vast gezeten met zijn hoofd tussen een jonge boom en van die steunpalen. De paal moest omgehakt worden omdat zijn koppie er met geen mogelijkheid meer tussenuit kon. Dat zal een ander kind waarschijnlijk niet snel overkomen, maar de mijne wel.
Nou sterkte er maar mee en geef hem nog maar eens een aai over zijn bol voor de goede afloop Knipoog .