Help!Leren Laarzen Dillema!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Help!Leren Laarzen Dillema!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 21:35

Help me....
Sinds 3 weken pas ik INEENS met mijn rechterbeen niet meer in mijn laars...
Ik kom er wel in, maar na korte tijd krijgik kramp omdat hij zo strak zit en het eind van het liedje is dat ik amper nog kan lopen om van rijden al maar niet te spreken.
Maar nu.... heb ik zondag wedstrijd en kan ik niet met mijn stalschoenen te paard verschijnen Haha!
Dus, hebben jullie tips ,over hoe ik mijn laars weer uit kan laten rekken Verward of weet ik veel wat Lachen

Een rits erin vind mijn moeder niet zo'n goed idee aangezien ze pas iets meer dan een half jaar oud zijn.

Het is niet dat mijn been dikker is geworden ,want bij de ander hebik het niet en ik heb zelfs de omvang gemeten en die is nog steeds het zelfde.

HELP!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:50

Misschien dat je ze bij de schoenmaker kan laten oprekken....

Of aan je ene been geen lange sok dragen, dit scheelt ook alweer een stukje, of je moet geen lange sokken dragen dan heb je hier niets aan.... Scheve mond Haha!

Veni, vidi, vici

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:50

als het om het schoengedeelte van de laars gaat: dit gedeelte helemaal vol proppen met bv natte kranten, zodat de laars zoveel mogelijk uitrekt en dit zeker een nacht laten staan.

doe je wel een pantykousje aan, ipv een sok?


marian
Berichten: 63
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: Een gehucht in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:55

Laten oprekken bij de schoenmaker, instappen met plastic zakjes om je voeten, en zorgen dat je kuiten weer slanker worden. Bijvoorbeeld door af te slanken of 's avonds een half uurtje met je benen omhoog te gaan zitten.

Na zes dagen werken, mogen mijn paarden een dagje rust !

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:58

Tja Jady ritsen erin kan ook nog of is dat geen optie ?

Enne Marian nu zie ik nog steeds geen foto's van die geweldige mooie NIEUWE bruine laarzen, zadel, je paarden, eventuele wedstrijdfoto's, stalfoto's enz. Waar blijven ze nou ? je hebt het zelf beloofd dus....... *LOL* maar ja met al die spullen voor je paarden en natuurlijk ook nog eens een paar super paarden, was er geen geld meer voor een digi van jezelf om dat alles op de picture te zetten ? (grapje) Verward Schijnheilig Kan hoor, ik als arme student heb zo'n ding ook niet. Maar je werkt toch op een dressuurstal, daar hebben ze er vast wel eentje te leen.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:36

Ritsen vond mn moeder nog neit zo'n goed idee..

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:37

marian schreef:
Laten oprekken bij de schoenmaker, instappen met plastic zakjes om je voeten, en zorgen dat je kuiten weer slanker worden. Bijvoorbeeld door af te slanken of 's avonds een half uurtje met je benen omhoog te gaan zitten.


Het erge is dat ik al zonder paardensokken mijn laars in stap, met plastic zakjes....en nog steeds mijn been afgekneld word...

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:38

Ik krijg ineens een ingeving waarom het misschien van de een op de andere dag is gebeurd...
Ik had hard getraind en toen waren mijn laarzen van binnen misschien een beetje nat...dat toen mijn rechterlaars iets is gaan krimpen...
Weet iemand een 'uitrek''manier...?

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 130 bezoekers