Zadels in Delft gestolen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Zadels in Delft gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 17:42

Afgelopen weekend zijn er zadels gestolen bij een manege aan de Rijksstraatweg te Delft, dit volgens de Delftse Post.
De inbrekers richtten een ravage aan en verdwenen met een stevig bedrag aan zadels en andere benodigdheden uit de zadelkamer.

Ik heb het idee dat er momenteel weer meer ingebroken wordt bij stallen in Noord en Zuid Holland, zal wel te maken hebben doordat de paarden terug zijn uit de wei en de zadels dus ook weer op stal zijn ( mijn logische beredenatie ). Verward

What goes around, comes around.


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:17

Is al een topic over.
Stond alleen niet in welke stal het was.

TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 19:32

Gezocht , maar niet gevonden...........

What goes around, comes around.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:23

gaat om Prinsenstad geloof ik?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:53

Topic wat er al staat is van mij onder paardenpraat.
In iedergeval alsnog bedankt voor het openen van dit topic en dat er aan gedacht wordt.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 22:30

Ik weet niet welke manege het is, ik weet alleen dat ik het behoorlijk beangstigend vind, dat het zo dicht bij mij in de buurt gebeurt en dat er uberhaupt zadels gestolen worden. Scheve mond

What goes around, comes around.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:02

Binar schreef:
gaat om Prinsenstad geloof ik?


Pfoei..als dat het geval is is het wel erg dichtbij....3 extra hangsloten op mijn deur en de kast aan de grond vastmetselen.....of zouden ze niet van Wintec houden?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 00:03

Wordt er dan nooit iets aan gedaan?
Dit gaat toch gewoon te VER!!!
Kan de politie zich niet beter hier mee bezig houden, als met parkeerboets uitreiken??? Boos!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:23

hoi
ja het gaat te ver. eind juli was er bij ons ook een inbraak. omdat het niet verzekerd was, altans viel het niet onder de inboedelverzekering van mijn ouders, heb ik van de 700 euro die ik betaald heb voor zeadel en singel 250 euro teruggekregen.......een derde, omdat het geen verplichte betaling was.
je word dus twee keer genaaid, de eerste keer als er ingebroken word en de tweede keer door de verzekering!

bij ons zijn ook honden vergiftigd,

WAAR GAAT HET HEEN MET DE PAARDENWERELD!!!!?????

dus mijn tip: houd alles op slot en maak op je kastje een gewoon (vlinder) slot die ook op gewone deuren zitten zo heb je altijd sporen van braak, ze nemen namelijk de slotjes die ze doorknippen gewoon mee!!!!!

wat een gedoe. suc 6.

groetjes leonie

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........

TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 15:58

yatoucha83 schreef:

bij ons zijn ook honden vergiftigd,



Honden vergiftigd, dood bedoel je? Hoe hebben zij ze dan vergiftigd?
Ik heb ook 2 honden op mijn terrein rondlopen, dit helpt dus ook niet. Verward

What goes around, comes around.

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:02

Citaat:
of zouden ze niet van Wintec houden?


Of ze van Wintec houden weet ik niet, maar ze nemen alles mee wat ze pakken kunnen! Bij ons is in december 2003 vrijwel de hele zadelkamer leeggehaald Verdrietig Huilen . Zij maken geen onderscheid tussen leer/kunststof, merk/geen merk . Ze hebben ook alle manegehoofdstellen meegenomen, terwijl deze allemaal bij elkaar geraapt waren met verschillende onderdelen. De pensionhoofdstellen hingen nog wel in de kasten!

En het meest bijzondere: tijdens het slepen hebben zij ook een paar zadels laten vallen en achtergelaten, waaronder een Passier. Duurdere merken heb je bijna niet!

Wat betreft hangsloten: bij ons hebben de dieven de geforceerde hangsloten gewoon laten hangen.

Ze moeten gewoon van onze spullen afblijven!!!

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:23

Het is weer begonnen....
Altijd rond de winter in deze regio is het 'zadeljatjacht' lijkt wel....
We houden de oogjes weer open!!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:44

Het is nu al 2 jaar zo dat na de prinsenstad de zilverster aan de beurt is...

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:02

Jeetje wanneer zullen ze er nou eens me ophouden zeg, alsjeblieft zeg, en dat honden vergiftigen, waar gaat dit heen zeg?!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:50

yatoucha83 schreef:
hoi
ja het gaat te ver. eind juli was er bij ons ook een inbraak. omdat het niet verzekerd was, altans viel het niet onder de inboedelverzekering van mijn ouders, heb ik van de 700 euro die ik betaald heb voor zeadel en singel 250 euro teruggekregen.......een derde, omdat het geen verplichte betaling was.
je word dus twee keer genaaid, de eerste keer als er ingebroken word en de tweede keer door de verzekering!

bij ons zijn ook honden vergiftigd,

WAAR GAAT HET HEEN MET DE PAARDENWERELD!!!!?????

dus mijn tip: houd alles op slot en maak op je kastje een gewoon (vlinder) slot die ook op gewone deuren zitten zo heb je altijd sporen van braak, ze nemen namelijk de slotjes die ze doorknippen gewoon mee!!!!!

wat een gedoe. suc 6.

groetjes leonie

Ik denk dat ik jouw moeder aan de lijn heb gehad.Een maand geleden ca.
klopt dat?

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:38

TheRock schreef:
Honden vergiftigd, dood bedoel je? Hoe hebben zij ze dan vergiftigd?
Ik heb ook 2 honden op mijn terrein rondlopen, dit helpt dus ook niet. Verward


hoi,
nee gelukkig zijn ze niet dood.ze hebben het waarschijnlijk met biefstuk gegeven en daar wat in! LET OP: VAN HULSEBOS ZADELMAKERIJ HEBBEN WIJ GEHOORD DAT ZE NU BIJ ZUTPHEN EN OMSTREKEN BEZIG GAAN OF AL ZIJN!!!!! ze zijn 3 dagen behoorlijk suf geweest. zelf konden de staleigenaren dit niet bewijzen, maar omdat de daders via de overburen hun bedrijf zijn gelopen waar een boefjee zit en die ook heel suf was dagenlang en de dag na de inbraak kwam daar een vaste chauffeur en die neemt altijd wat mee voor die hond en die hond kwam niet. dus die had tegen die man van dat bedrijf gezegt waarom komt je hond nou niet? hij heeft getuigd bij de politie dat ie dat gevraagt had en dat de man van dat bedrijf had geantwoord dat hij heel suf in zijn mand lag.

het was wel zo dat toen ze weer opgeknapt waren dat ze snacht echt voor alles maar dan ook alles deden blaffen!

dus je bent als staleigenaar niet alleen je zadels kwijt, maar je hebt nog een heleboel nare dingen daarbij!

en de politie?die heeft nooit meer even gebeld van joh hebben jullie nog wat opgemerkt of hoe gaat het nou? als ik later mijn kinderen moet leen respect en vertrouwen te moeten hebben hier in de omgeving waar ik woon? hoe kan ik hun dat leren als je het zelf niet hebt?
dus waar gaat dit heen???

GROETJES.

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:41

Natasha schreef:
Ik denk dat ik jouw moeder aan de lijn heb gehad.Een maand geleden ca.
klopt dat?


HOI IK HEB WEL MET JOUW GEPB'T MAAR HEB ME MA ER NIET OVER GEHOORD DAT ZE JOUW AAN DE LIJN HEEFT GEHAD......?

ALLES IS NU WEER RUSTIG OP STAL MAAR ER IS NOG NIEMAND DIE ZIJN SPULLETJES NIET MEE NAAR HUIS NEEMT!

GROETJES

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:45

IK BEDOEL DUS HOE MOET IK LATER MIJN KINDEREN LEREN RESPECT EN VRTROUWEN TE MOETEN HEBBEN IN DE POLITIE ALS IK HET DOOR DIT SOORT DINGEN ZELF AL NIET KRIJG???
typfoutjuh!!! groetjuhs

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, Pommier, vilheide en 45 bezoekers