met krum naar de harddraverij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

met krum naar de harddraverij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 21:37



(ging vandaag mee met de harddraverij in de optocht voor de eerste keer)

vanochtend heel vroeg naar stal toe goed poetsen opzadelen en opweg naar de optocht ingrid ging ook mee die ging op don
toen we bij de koepoort aankwamen moesten we nog ongeveer 15 minuten wachten voordat iedereen erwas maarja we stonden net op de weg en toen wouden er allemaal outo's door en die gingen de hele tijd tuteren egt dom ! Boos! en helemaal achteraan kwam er ook nog een vrachtwagen aan !!!!!! Boos! Boos! Boos! wat ben ik blij dat krummel totaal niet bang is voor vrachtwagens en outo's enzo maar er waren ook andere paarden die er dus wel bang voor waren en die begonnen helemaal te stresse

maargoed toen ging de optocht ijndelijk beginnen maar er was ook een fanfare met veeeeeeeel lawaai en krum deed in het begin best wel getrest dus ik zette haar even achter mijn voorganger even vragen of dit kon en ze zij ja het kan maar niet te dichtbij want dan weet ik niet wat ie doet nouja ik zet krum er dus achter en het ging heel goed tot het paard van mijn voorganger ineens ging trappen bijna tegen krum dr hoofd Verdrietig maar gelukkig vloog die hoef er net langs Pling maar ik snap niet hoe die andere kon gaan bokken want ik reed er niet zo heel dicht op maarja de rest van de optocht ging heel goed *LOL* en volgend jaar doen we weer mee *LOL*


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble


krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 12:24

waarom reageert er niemand is dit zo zaai Verward

nouja dan niet he Huilen


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:37

Misschien omdat niemand het verhaal helemaal uitleest? Ik was na twee regels al moe. Gebruik in het vevolg aub interpunctie en hoofdletters.
Oja, ik neem aan de je met "outo's" auto's bedoeld? Scheve mond ijndelijk=eindelijk
Dat maakt het verhaal wat fijner te lezen en reageren er ook mensen.
Rolleyes

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 16:36

Sorry hoor, dat ik sommige woorden verkeerd schrijf ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dyslektie heb !!


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cantheon, Kmbrly, Tara_13 en 167 bezoekers