help! verjaardagshapjes!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

help! verjaardagshapjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 13:10

help, ik wordt vandaag 18 en heb vanavond een feestje voor ong 15 personen.

ik wil die mensen een hapje aanbieden maar ik weet niet wat, en zeker niet de hoeveelheid...

ik heb al olijfjes en 2 zakken chips die ik in kommetjes ga doen. wat kan ik bv nog doen, op toastjes ofzo, en hoeveel moet ik dan ong nemen?

oja, en hoe maak ik cocktailsaus?? ik ging ook nog een bloemkool kopen om te dippen...

allerhande tips zijn welkom, maar het mag niet veel werk zijn Bloos

sjalalaaaaa


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:49

Euhm...

Salami in blokjes, kaas in blokjes, nootjes, chips, verschillende soorten groenten in reepjes of stukjes gesneden om te dippen (kerstomaatjes, wortel in dikkere reepjes, komkommer, bloemkool, ...).
Krabsla/zalmsla/kipcurry/brie/boursin op toastjes

Bitterballen/kipnuggets/kaasbolletjes/mini-hamburgertjes/inktvisringen... halen om te frituren, daar augurkjes en zoetzure ajuintjes bij serveren en een paar dipsausjes (mayo, ketchup, andalouse, cocktailsaus...)

Cocktailsaus maken: 250 g mayonaise; enkele druppels Engelse saus (Worcester); 1 eetl. tomatenketchup; 2 eetl. cognac of whisky; peper en zout. Alles mengen et voila: klaar Haha!


En nog een paar topics waar ook wel wat dingen in te vinden zijn Lachen
[VT] Wat serveren jullie op een verjaardag?
[VT] Wat maken jullie op verjaardagen?
[VT] tips voor makkelijke hapjes????please

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 14:58

thanx natalie, en nu snel naar de winkel!!!! Cool

sjalalaaaaa

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:38

Mocht je nog tijd hebben, dit is bij mij altijd een groot succes: moncou rolletjes!
Je neemt eenbakje moncou of verse roomkaas, doe dara wat bieslook en wat andere kruiden door en een klein uitje. Goed mixen en dan wat op een half plakje ham doen (vierkante plakjes bij C1000 zijn het makkelijkst) en oprollen. Je kan ook kerstomaatjes uithollen en vullen met de roomkaasprut. Errug lekker Vingers aflikken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:25

Wat ook lekker en makkelijk is is dadels vullen met monchou... pit er uit en met een mesje wat monchou er in wurmen. Komkommer en radijsjes zijn ook lekker om mee te dippen en ik geloof dat Sorane laatst cherrytomaatjes zou vullen met boursin (of een andere kruidenkaas), dat klinkt ook niet vies en wel makkelijk. *oh...ik lees net dat wkoekoek dat laatste ook al voorstelde, vast een goed idee dus... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers

cron