GRRRR SCHOLEN

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

GRRRR SCHOLEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:27

Even stoom afblazen.
Ik moest vanmorgen om 8.45 op school zijn voor college. Ik ben dus netjes op 8.30 op school. Ik zit nu in de zaal en er is GEEN docent. Ik zit hier dus 2 uur voor jan ***. Hierna heb ik weer 3 tussenuren. WANT OOK DIE DOCENT IS ER NIET.
Maar even doorgeven doen ze niet. Ik kan dus tot bij 1 uur voor niks op school zitten. Stoom uit je oren
Wat een zooitje ongeregeld zeg. Niet normaal meer. Die docenten hier denken dat ze alles kunnen maken. Komen met gemak 3 kwartier te laat en willen een hele klas langer door laten gaan omdat zij lunch wou hebben.
Is dit overal zo of is dit een INHolland Alkmaar kwaaltje??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:39

Ik snap je frustratie, maar je verwacht toch serieus niet dat ze een hele klas gaan bellen?
Ik heb vroeger ook regelmatig tussenuren gehad door deze omstandigheden. Ga wat studeren, probeer je tijd te benutten, heb je thuis meer vrije tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:41

faye schreef:
Ik snap je frustratie, maar je verwacht toch serieus niet dat ze een hele klas gaan bellen?
Ik heb vroeger ook regelmatig tussenuren gehad door deze omstandigheden. Ga wat studeren, probeer je tijd te benutten, heb je thuis meer vrije tijd!


Ja dat verwacht ik wel. Waarom? Omdat dat is afgesproken!! Als ze dan niet willen bellen stuur dan een wijziging door per mail.

Maar die docent is wel in school hoor maar hij is het VERGETEN. Dat is toch niet normaal?!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:56

Als hij het vergeten is is dat wel een beetje raar ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:05

faye schreef:
Als hij het vergeten is is dat wel een beetje raar ja!


Vind ik dus ook. Maar goed. Ik ga nu maar lekker zitten wachten tot bij 1 uur... pffff Rolleyes

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:09

Bij ons is die docent ook een keer een half uur te laat geweest (rare vent, dat wel)
bij ons komt dat op blackboard te staan, de dag vantevoren ofzo (heb geen internet op me kamer, is dus lekker )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:36

e_l_m_o schreef:
Bij ons is die docent ook een keer een half uur te laat geweest (rare vent, dat wel)
bij ons komt dat op blackboard te staan, de dag vantevoren ofzo (heb geen internet op me kamer, is dus lekker )


Ja ze horen het ook op blackboard te zetten maar dat doen ze dus niet. Boos!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:47

Heb wel vaker gehoord dan InHolland allemaal beetje ongeregeld is maar dat ging over Diemen.
Ik heb pas paar weken les dus nog niet zoiets mee gemaakt Tong uitsteken
maar sterkte Knipoog

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:58

Jeetje... Dat is zeker niet normaal... Ik zou er ook helemaal chagerijnig van worden denk ik...
Ik zou zelfs zo boos zijn, dat ik al niet eens meer naar de volgende lessen gegaan was... Schijnheilig

Lekker naar huis, heb nog zat andere dingen te doen... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:00

Ikheb ook zitten denken om weg te gaan. maar aan de andere kant. Dan mis ik nog meer college's. Dit college moet ook al ingehaald worden.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:10

Citaat:
bij ons komt dat op blackboard te staan


jeetje gebruiken ze dat nog ergens??? dat is bij ons allang vervangen door Trajectplanner!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:16

smurf schreef:
jeetje gebruiken ze dat nog ergens??? dat is bij ons allang vervangen door Trajectplanner!


Tja INHolland en automatisering. Laten we daar nu niet over beginnen. Zitten er mischien nog mensen die verleden jaar op INHolland Alkmaar gezeten hebben? Die weten wat voor een ramp het kan zijn.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:21

Balen zeg. Ik had vroeger ook een jaar zo'n rotrooster. 3 uur les, 2 tussenuren, 1 uur les.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:23

de leerlingen hebben hier een prima rooster: geen tussenuren, zelfstandig werken aan het eind van de dag, zodat ze weg kunnen als hun werk klaar is..... maar..... wij, de docenten....... ik werk 4 dagen en heb in die 4 dagen 14 tussenuren, zit dus van 8 tot 5 (1 dag half 6) op school, terwijl ik parttimer ben en officieel 24 klokuren werk Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:24

Tessebes schreef:
Balen zeg. Ik had vroeger ook een jaar zo'n rotrooster. 3 uur les, 2 tussenuren, 1 uur les.



Dat zijn klote roosters maar dan ben je erop voorbereid. Dan is het vervelend maar niet zo onverwacht. Dit is gewoon balen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:24

smurf schreef:
de leerlingen hebben hier een prima rooster: geen tussenuren, zelfstandig werken aan het eind van de dag, zodat ze weg kunnen als hun werk klaar is..... maar..... wij, de docenten....... ik werk 4 dagen en heb in die 4 dagen 14 tussenuren, zit dus van 8 tot 5 (1 dag half 6) op school, terwijl ik parttimer ben en officieel 24 klokuren werk Verward


Dat is helemaal minder ja. Kan een roostermaker dat niet beter inplannen dan?

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:27

de roostermaker is overspannen: 25 branches die aan z'n klop zeuren dat de roosters niet kloppen!

Het grappige is dat ik Informatica moet doceren, maar mijn lokaal is nog niet klaar, er is geen stroom en er staan wel pc's maar die zijn nog niet geinstalleerd, volgende week is "pas" de 4e lesweek van een blok van 8 lesweken.... komt niet helemaal goed dus

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:28

Sorane schreef:
Dat zijn stinkmodder roosters maar dan ben je erop voorbereid. Dan is het vervelend maar niet zo onverwacht. Dit is gewoon balen.


Ja, daar heb je gelijk in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:30

smurf schreef:
de roostermaker is overspannen: 25 branches die aan z'n klop zeuren dat de roosters niet kloppen!

Het grappige is dat ik Informatica moet doceren, maar mijn lokaal is nog niet klaar, er is geen stroom en er staan wel pc's maar die zijn nog niet geinstalleerd, volgende week is "pas" de 4e lesweek van een blok van 8 lesweken.... komt niet helemaal goed dus


ECHT? Zo kun jij je werk toch ook niet doen?! Wat raar zeg. Die leerlingen zullen er ook geen baat bij hebben.
Ze missen dus nu 4 weken les, krijgen ze wel de stof die ze in die tijd hadden moeten krijgen in een toets? Of worden ze daarin gecompenseerd?
Dat is hier niet het geval. Wat ik vandaag had moeten krijgen komt wel terug in het tentamen.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:26

Sorane schreef:
Even stoom afblazen.
Ik moest vanmorgen om 8.45 op school zijn voor college. Ik ben dus netjes op 8.30 op school. Ik zit nu in de zaal en er is GEEN docent. Ik zit hier dus 2 uur voor jan ***. Hierna heb ik weer 3 tussenuren. WANT OOK DIE DOCENT IS ER NIET.
Maar even doorgeven doen ze niet. Ik kan dus tot bij 1 uur voor niks op school zitten. Stoom uit je oren
Wat een zooitje ongeregeld zeg. Niet normaal meer. Die docenten hier denken dat ze alles kunnen maken. Komen met gemak 3 kwartier te laat en willen een hele klas langer door laten gaan omdat zij lunch wou hebben.
Is dit overal zo of is dit een INHolland Alkmaar kwaaltje??

Zou kunnen, ik zit in het Cgebouw, HLO analytische chemie. Ben al drie keer voor niks op school geweest. We zijn VANDAAG pas begonnen met de lessen...... Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren De organisatie is WAARDELOOS hier!!!!
Kom je een keertje langs? Haha! Ff boktmeetinkje op school Knipoog .
Mocht je nu in het gebouw zitten, ik zit in C 042, C gebouw, richting laboratorium begane grond, helemaal achterin in de gang Lachen .
De ICT is hier walgelijk, vorig jaar duurde het 10 min. om een compu op te starten en vervolgens nog 10 min om in te loggen!!! Helemaal GEK werd je er van. Dat blackbord snap ik ook nog steeds niet (en dat wil ik ook zo houden Haha! )
Wij hebben vorig jaar maar uit nood zelf een telefooncirkel gemaakt. Degene die het dichtste bij woonde ging dan kijken hoe het er voor stond. Je moet echt alles zelf regelen hier, ze kunnen niet eens normaal je cijfers invoeren. Gaat altijd wel wat mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:18

Awww ik zat op het moment dat je dit post in B212. Ik ben dinsdag weer op school. Jij ook?
Leuk een mini-Bokt meetinkje Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:24

Geen INholland Alkmaar kwaaltje hoor! Gewoon INholland kwaaltje! Ik zit in Haarlem en het is hier al net zo... gewoon niets doorgeven en maar ziek melden etc... het houdt niet op! Doodziek word je ervan! Boos!

Der Ellmauer Dancing Queen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:37

Hier nog een INholland ganger, in Delft.

Ik heb nog geen 1 tentamenweek meegemaakt waarbij alles meteen goed ging. Boos!
Dan waren er niet genoeg tentamens, dan waren er niet genoeg computers, dan was er geen lokaal gereserveerd voor ons, dan was er geen docent...aarggghh Haha!

Het leven is een gebakje!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:45

Bij mij op school had ik juist een mee valler! Ik heb de 1e 2 uur les en dan zou ik 5 tussenuren hebben en dan nog 2 uur les. Nou is die laatste 2 uur les verschoven naar een andere dag. Omdat ze het vervelend vonden voor ons als we zo lang moesten wachten...

Nu heb ik dus op Donderdag om half 11 al weekend!! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:49

chickey schreef:
Bij mij op school had ik juist een mee valler! Ik heb de 1e 2 uur les en dan zou ik 5 tussenuren hebben en dan nog 2 uur les. Nou is die laatste 2 uur les verschoven naar een andere dag. Omdat ze het vervelend vonden voor ons als we zo lang moesten wachten...

Nu heb ik dus op Donderdag om half 11 al weekend!! Tong uitsteken


Kijk!!! Dat is lekker!!

Ik was vandaag dus netjes om 8.45 op school. Geen docent tot bij 13.00. Toen 1 uurtje les en daarna zou ik nog 4 uur hebben van 1 docent.
Halverwege het, niet verplichte en zeer saaie, college komt er iemand binnen die melde dat de desbetreffende docent voor de volgende uren ziek is.
Kortom IK BEN VOOR NIKS NAAR ALKMAAR GEGAAN. Boos!