FlexQuality Equestrian Pads, ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

FlexQuality Equestrian Pads, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 15:58

Iemand hier ervaring mee?
www.flexquality.nl

Ik heb er al eens een in m'n handen gehad en dat voelde erg prettig aan, ik weet dat Rodinde er ook positief over is. Het zou beter zijn dan welke gelpad of bontje dan ook.



Reacties als "Als je zadel goed past... etc. etc. etc. "mogen achterwege blijven, daar heb ik niets aan Lachen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 10:26

Niemand die dit nieuwe product kent?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:35

ik ken het niet maar zie wel dat ze niet ergonomisch gevormd zijn wat betreft schoft. Heel vreemd dat er maar weinig dekjes zijn waarbij de voorkant omhoog loopt. Ik heb nl altijd problemen met die dekjes omdat ik een paard heb met hoge schoft. Zelfs de maandverbandbranche springt erop in, maar de paardendekjesmakers houden nog van rechte rug modellen. Beetje raar want je betaalt je tegenwoordig helemaal scheel voor een dekje of pad.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:42

Een vriendin van mij heeft zo'n pad, inderdaad via Rodinde. Ze heeft de leverancier/verkoper aan huis gehad. Eentje ging gelijk onder het zadel wegschuiven, de andere gaat wel goed. Ze heeft wel het idee dat het paard beter onder ging lopen.

Natascha, probeer de dekjes van LAmicell eens. Die hebben een hele mooie ronding over de rug en extra hoog bij de schoft. Heb ook een dekje van Hypodrama met een verhoogde schoft, maar van Lamicell is nog beter. Blijft ook als een huis liggen onder het zadel en trekt tijdens het rijden niet meer strak over de schoft.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:50

Ik ken het van zien. Er was laatst een vertegenwoordiger bij ons op de manege. Ik ben niet echt weg van het materiaal en de kleuren ook niet. Echt ervaring met hoe het op je paard en onder het zadel ed ligt heb ik niet, dus echt een zinnig advies geven kan ik je ook niet.
Vind ze ook wel behoorlijk aan de prijs.