Het is over denk ik ...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Het is over denk ik ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 07:34

Sinds maart rijd ik een merrie en alles gaat gewoon perfect met rijden enzo. Alleen ze heeft last van een 'olifantsbeen' (door een lymfevatenprobleem) maar dat was goed te behandelen, ze kreeg het zo'n 2 à 3 keer per jaar. Alleen vanaf juli ging het iets minder goed. in totaal heeft ze in die twee maanden en half al 3 keer zo'n aanval gekregen. De laatste keer (2sept) was zelfs zo erg dat ze er niet meer op wou lopen. maandag zag het er weer goed uit en zijn we gestopt met spuiten geven (omdat die toch behoorlijk zwaar zijn), nu gisteren ga ik rijden en begint het been dus opnieuw te zwellen (amper 1 dag en half later). Dus dierenarts gebeld (maar die is maar gekomen toen ik al weer weg was), maar er is nu maar een optie meer (eigelijk twee maar die tweede is nogal onredelijk). Dus ofwel blijven we spuiten geven (maar dat is praktisch onmogelijk), of nu krijgt ze er nog een en wordt ze dan dit weekend weggebracht of ingeslapen. Huilen Ik ga haar echt missen. Ik reed haar nu zowat iedere dag, had er een goede band mee en alles ging perfect en dan zoiets. En dan is dit nog het 3de paard in 2 jaar die ik kwijtraak. Het worden nog twee leuke vakantieweken dus , maar voor haar is het idd niet meer te doen dus is dat wel de beste oplossing. Het zal niet echt makkelijk worden denk ik die laatste dagen, ook niet voor haar eigenaresse die haar nu meer dan 13 jaar heeft. Ik ga haar echt enorm missen straks. nu nog wat fotootjes nemen en hopelijk nog een wandelingetje gaan maken.


lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 07:40

Vervelende situatie,heel veel sterkte meis en geniet nog even van haar!
Maak wat je zegt wat mooie foto's van haar! Ach gut
Sterkte liefs Lundi


luuntje

Berichten: 13926
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:09

Wat ontzettend rot zeg. Lijkt mij ook heel moeilijk om die beslissing te nemen. Heel veel sterkte. Probeer nu nog zoveel mogelijk te genieten van haar.

[o]

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:17

Wat rot joh... Echt vreselijk Probeer nu nog wat te genieten van haar. Succes met de beslissing

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:39

Bah wat afschuwelijk.
Heel veel sterkte en geniet nog lekker van de tijd die je met je paardje hebt Ach gut

Rona, Linanda en Oackly

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 17:49

Gisteren is de da nog komen kijken en volgens haar kunnen we nog proberen de vorige kuur af te maken, dus dan heeft ze 18 dagen lang van die spuiten gekregen en dan maar hopen dat ze weer beter wordt. morgen en zondag gaan we ermee gaan stappen aan zee (het water zal goed doen voor haar been denk ik) dus we zullen zien, ze heeft gelukkig nog 8 dagen

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:27

Geniet vooral nog van de tijd die je nog met je paardje hebt en heel veel sterkte.. Ach gut

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 18:30

Thanx, genieten ga ik zeker doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers