[Vd] Op de knietjes!!! ehm???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

[Vd] Op de knietjes!!! ehm???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 20:41

Lowara kan al erg goed buigen als in: dat ze 1 been half strekt, 1 been iets inknikt, en dan haar hoofd half tussen de benen doet (sorrie, alles heeft officiele namen, maar die haal ik toch altijd door elkaar)

Nu ben ik bezig om haar op 1 knie te laten leunen, dus het hoofd moest al wat hoger (dit gaat goed) ik hou haar been gebogen alsof ik een hoef vraag, maar dan wel iets lager, en geef dan de hulp dat ze iets omlaag/naar achteren gaat. Dan gaat het mis, ze leunt of vol vermogen op mij (au, het is een Tinker) of ze struikelt half, of ze pleurt keihard op haar knie ( = ook erg au, hoewel het wel op zand gebeurt)

Wat doe ik fout? en wie heeft er stap voor stap tips, want via de sites op dit topic kom ik er niet. Ik weet de basis regels wel, bv dat ze nooit haar hoofd tussen de benen moet houden, omdat ze haar nek kan breken, en ik snap ook wel dat ik haar niet moet dragen (logisch!!) maar ja, Hoe wel zonder dat ze omvalt of struikelt?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:45

Help me even.
Bedoel je (wat je uiteindelijk wil bereiken) het compliment:
Afbeelding

of knielen:
Afbeelding


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 20:54

het compliment bedoel ik Lachen

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:03

Buigen en compliment heeft niks met elkaar te maken. Juist door het hoofd tussen de benen te vragen kan je de meest gevaarlijke situaties krijgen.
Wat je kan proberen is zoals je nu bezig bent, en ipv haar hoofd tussen de benen vragen haar "back" vragen (eventueel door een helper)
Ook al verplaatst ze het gewicht maar een heel klein beetje op de achterhand, beloon je dit, en dit ga je steeds verder uitbouwen (als je me niet snapt PB je maar voor mijn msn adres)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 21:19

aaah dus gewoon de hulp achterwaarts geven, terwijl te (zonder hoofd te ver omlaag) naar achteren gaat zodat ze op de knie komt. Dus heet geeft niet dat ze soms ineens vol op mij leunt omdat ze even het evenwicht kwijt is?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:49

Op het moment dat ze op jouw leunt kan jij haar ook manouvreren. Is zwaar maar als je haar dan heel voorzichtig mee naar achter neemt terwijl je zelf ook door de knieen gaat dan zou ze uiteindelijk op de grond terecht moeten komen met die ene knie. Zo heb ik het Zhanna volgens mij ook geleerd, die gaf mij eigenlijk gewoon haar knie en die nam ik dan mee naar de grond. Totdat ze snapte wat de bedoeling was.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:43

stef schreef:
Buigen en compliment heeft niks met elkaar te maken. Juist door het hoofd tussen de benen te vragen kan je de meest gevaarlijke situaties krijgen.
Wat je kan proberen is zoals je nu bezig bent, en ipv haar hoofd tussen de benen vragen haar "back" vragen (eventueel door een helper)
Ook al verplaatst ze het gewicht maar een heel klein beetje op de achterhand, beloon je dit, en dit ga je steeds verder uitbouwen (als je me niet snapt PB je maar voor mijn msn adres)


Niks aan toe te voegen Haha!

Shariff you rock my world. (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers