We mogen weer beginnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

We mogen weer beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:04

Zoals de titel al zegt:Nielsson en ik mogen weer gaan rijden.In mijn vorige topic had ik verteld dat hij weer kreupel was,maar na 8 hele moeilijke weken stalrust{wat nielsson niet kon waarderen},was het maandag dan echt zover.Ik had eerst even de DA gebeld en die vond dat we best wel weer rustig aan kunnen gaan beginnen.Nou ik helemaal blij en Nielsson ook.Die mocht in de bak en toen hij lekker gerold had heb ik hem lekker in de wei gezet.Hij was helemaal blij en als mijn beesie blij is ben ik dat ook.Dus van de week maar rustig aan beginnen dan he??
Willen jullie mij ff succes wensen dan??
Ik ben zo blij dat hij weer beter is dat ik het ff kwijd moest! *LOL*

Bart..we zullen je missen r.i.p


SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:06

Nou, bij deze: Succes Lachen

Ben blij voor je dat je weer mag beginnen!!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:08

Heel veel sucses hoor!
Rustig aan beginnen en niet te hard van stapel gaan he! OK dan!
Groetjes Lundi

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:48

Neeej we gaan echt rustig aan doen hoor.Ik ben veels te bang dat hij weer kreupel word,dus ik ga lekker rustigaan doen en ik zie wel hoe het van de week verloopt.Maar iig bedankt.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:50

Succes Haha! Laat ons maar weten hoe het gaat als je zin hebt Knipoog

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 22:06

ja is goed hoor ik hou jullie wel op de hoogte.net heb ik hem binnen gezet en hij heeft de hele dag buiten gelopen lekker in de bak en in de wei en ik kon nog niks van de verdikking zien.die is dus weg.maar morgen longeren en dan kan ik meer vertellen.{spannend!!}

Bart..we zullen je missen r.i.p

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:38

Fijn dat je weer mag beginnen!
Heel veel succes en ik ben benieuwd OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:01

heel veel succes

en fijn dat je weer mag beginnnen!!

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:31

gelukkig dat het weer beter gaat heel veel suc6

groetjes petruska

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:21

heel veel succes !!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 13:42

Zo,nou ik zou jullie dus op de hoogte houden.Hou je vast hier komt het!

Net heb ik lekker nielsson gepakt een fikse poetsbeurt gegeven en toen lekker het hoofdstel in en gaaan met die banaan!Hij had er erg veel zin in maar ik wilde eerst lekker stappen en dan een klein drafje maar absoluut nog geen galop.Maar daar dacht meneer dus anders over.Hij bokte een paar keer en toen hij daarmee klaar was keek hij naar mij of hij zeggen wou:"zo nu ben jij aan de beurt!"nou eigenlijkk was hij daarna braaf en heb ik in totaal een kwartier gelongeerd.Maar totaal geen conditie meer natuurlijk,en ik trouwens ook niet dus dat zal volgende week wat worden als ik er weer echt op mag!Nou na het longeren nog ff de benen afgespoeld en toen lekker op de wei.Ik denk dat ik gewoon voor altijd de benen af blijf spoelen.Baat het niet dan schaat het niet,denk ik dan maar.Al met al ging het goed en ik hoop dat hij morgen niet kreupel is.Maar tot nu toe ging het prima en hoop ik heel erg dat ik er volgende week weer op kan.Maar ik wil ook niks overhaasten dus.....nou ja genoeg gezeur we zien wel gewoon.
bedankt voor het lezen van mijn updateje!

Bart..we zullen je missen r.i.p

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:52

mooi dat het vandaag zo goed is gegaan ga zo door
en die conditie die komt wel weer hoor

groetjes petruska

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl


Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:02

Echt goed gevoel is dat he, dat je weer mag beginnen. Ik heb vrijdag gehoord dat mijn bijrijd paardje beter is verklaard na 3 maanden spier bevangen te zijn geweest. Blij Haha! dus !! En dan nu weer heeeel rustig aan beginnen.!

» Never give up on the things that make you smile..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:41

Heel veel succes, en doe het rustig aan Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 21:09

Fredt schreef:
Echt goed gevoel is dat he, dat je weer mag beginnen. Ik heb vrijdag gehoord dat mijn bijrijd paardje beter is verklaard na 3 maanden spier bevangen te zijn geweest. Blij Haha! dus !! En dan nu weer heeeel rustig aan beginnen.!


OK dan! goed man echt lekker he?Ik ben ook al zo kei blij *LOL*
Volgende week ga ik erop. Tenminste als alles gaat zoals het er nu uitziet.De vorige keer was hij te vlot bereden na zijn herstel dus ik ben nu een beetje bang dat dat weer gebeurt maar ik vertrouw op de dierenarts.
jij nog veel plezier he Fredt!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:30

nielsforever schreef:
+:)+ goed man echt lekker he?Ik ben ook al zo kei blij *LOL*
Volgende week ga ik erop. Tenminste als alles gaat zoals het er nu uitziet.De vorige keer was hij te vlot bereden na zijn herstel dus ik ben nu een beetje bang dat dat weer gebeurt maar ik vertrouw op de dierenarts.
jij nog veel plezier he Fredt!


Jij ook zeker!! Ik hoop ook dat het niet meer terug komt.

» Never give up on the things that make you smile..

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 22:13

Neeej ik hoop dat alles goed gaat maar ik denk het wel hoor.Heej ik zie dat je uit Arnhem komt.Ik ben daar in de buurt op gegroeid en heb altijd in Heteren op de manege gezeten.Leuk dat ik zoveel mensen uit die buurt hier op bokt tegen kom.Groetjes in Arnhem!!!heb ik ook nog heel lang gewerkt.Leuke stad!!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:46

nielsforever schreef:
Neeej ik hoop dat alles goed gaat maar ik denk het wel hoor.Heej ik zie dat je uit Arnhem komt.Ik ben daar in de buurt op gegroeid en heb altijd in Heteren op de manege gezeten.Leuk dat ik zoveel mensen uit die buurt hier op bokt tegen kom.Groetjes in Arnhem!!!heb ik ook nog heel lang gewerkt.Leuke stad!!


Haha is zeker een leuke stad
Heb je op de Fruithof gereden ?

» Never give up on the things that make you smile..

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 18:44

Jaaah echt heel leuk was het daar.Leuke pony's en kei gezellie.Mijn schoonzusje rijd er nu maar die heeft het geloff ik niet zo naar haar zin.Ik zag dat jij je pony in Arnhem heb staan,mijn neefje en nichtje hebben hun pony een tydje op de waterberg gehad maar nu staat hij ergens anders.Leuk dat het allemaal zo bekend is.

ff on topic:nielsson is vandaag nogsteeds goed!!!!morgen maar weer longeren??ik hoop dat het weer een beetje mee werkt.thumbs upp!!!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:58

'Mijn' paardjes staan heel dicht bij de Waterberg in de buurt (Kemperberg).
Ik zou zeggen, als je een keer in de buurt ben, kom eens langs! *LOL*

» Never give up on the things that make you smile..

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 20:54

Jaaaah lijkt me leuk!!!Mijn oudste zus woont op de geitenkamp dus ik ben vast wel eens in de buurt.Je hoort het wel van me als ik in de buurt ben.Dan moet ik toch de hele ronde doen want ik moet ook nogsteeds bij de pony van mijn neefje en nichtje komen kijken.hahaaaa schandalig hoor.heej ik zie je he??groetjes......

Bart..we zullen je missen r.i.p

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:14

nielsforever schreef:
Jaaaah lijkt me leuk!!!Mijn oudste zus woont op de geitenkamp dus ik ben vast wel eens in de buurt.Je hoort het wel van me als ik in de buurt ben.Dan moet ik toch de hele ronde doen want ik moet ook nogsteeds bij de pony van mijn neefje en nichtje komen kijken.hahaaaa schandalig hoor.heej ik zie je he??groetjes......



Zeker weten! Wordt leuk!

» Never give up on the things that make you smile..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:13

doet me heel veel aan mickey en mij denken Lachen

zij heeft een botscheur en moet 2,5 maand op boxrust.
einde volgende week zijn geloof ik eindelijk die 2,5 maand om.
ik moet morgen dus de dierenarts bellen om afspraak te maken en komen ze nieuwe foto's maken.

heb een volbloedje,en dit was dus niet echt iets voor haar Haha!
ze kreeg ook een best zwaar verdovingsmiddel.

wat had jouw paardje dan precies?

ik kan ook niet wachten todat ik weer beginnen mag!

kijk wel erg uit,als die de stal uitkomt dan zal hij barsten van de energie,heb al eerder gehoord dat een paard zich toen een been had over geslagen...

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 14:41

Nielsson had zich gewoon verstapt en ik moest hem 6 tot 8 weken de tijd geven.{dat vond ik al lang maar als ik dan 2,5 maand hoor...}dus boxrust en alleen op het harde stappen en afspoelen,afspoelen en nog eens afspoelen.Als het daarna niet weg was moest ik foto's komen maken en dan zouden we verder kijken.Maar gelukkig gaat het tot nu toe erg goed en ik hoop er volgende week weer licht op te rijden.Omdat ik nogal flink ben wil ik zeker weten dat ik hem niet overbelast en dus deze week longeren en lekker in de wei en dan de week erop maar rijden en dan kijken hoe het verder gaat.Maar net wat je zegt ze bruisen van energie maar ik heb de brokken afgebouwd in de eerste week en alleen hooi gegeven.Maar voor de rest had ik geen kalmeringsmiddel nodig.Dat is bij de jouwe natuurlijk ook heel anders.Ik deed ook het hooi een een hooi net,daar deed hij iets langer mee en dan moest hij echt de plukjes eruit trekken.Tja ik was erg bang voor verveling.
Ik hoop dat het met jou paard heel gauw beter gaat en dat jullie weer gauw een beetje mogen beginnen met rijden enzo.Heel veel beterschap hoor.
En vandaag ging het longeren goed,en ik hoop maar weer dat hij morgen niet hinkt!Ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in hoor.Ik ben echt bang dat het weer gebeurt en dat ik dan met hem naar de kliniek moet.Nou ja ik zal het allemaal zien volgende week ik ben erg benieuwd.Maar tot nu toe gaat het goed.{houden zo!!!!!}

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Vagabondo, Waratje, Yentaah en 124 bezoekers