Bedankt Indian Spring organisatoren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Bedankt Indian Spring organisatoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 19:47

Harold, Mac, Tommy en ik hebben een heerlijke dag gehad.

Mac is weer een ervaring rijker en de fanclub van Tommy is sterk gegroeid.

Het was erg gezellig, een fijne locatie en mooi weer. Wat willen we nog meer?

Het gebeurt niet vaak, maar ik heb echt helemaal niks te zeuren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:34

Tommy is Lovers !
Tja, wat is hier eigenlijk aan toe te voegen? Was gewoon goed; ik hoop dat er een vervolg op komt!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:08

ik neem aan dat tommy dat kleine lieve hondje was Pling
Chrico mist hem nu al Knipoog en hij haar ook denk ik *LOL*
maar ok Lisse!!!!!!!!!! was zeer aangenaam verrast de sfeer die er hing liet me weer denken aan hoe het was op de wedstrijden een aantal jaren geleden. Cool lekker gerelaxed en alleen maar leuke mensen Pling
kan ook aan het weer of mijn gezelschap hebben gelegen,maar zelfs Sonja was aardig Cool Knipoog (of zou het zijn dat ze niet wist wie ik was??)
Kortom hele gezellige dag gehad.


PS ben eigenlijk te positief dus ik ga hier maar geen gewoonte van maken,want dan wordt zelfs ik saai }>

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:10

Nou, ik kan alleen maar met jullie meegaan. De sfeer was heel onbedwongen en het prachtige weer werkte ook gigantisch goed mee. Tommy had een heerlijke plaats gevonden en wij natuurlijk ook.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 21:21

Blaze schreef:
ik neem aan dat tommy dat kleine lieve hondje was Pling
Chrico mist hem nu al Knipoog en hij haar ook denk ik *LOL*



Ha! Tommy mist Chrico helemaal niet!!!! Want Tommy heeft maar 1 mamma en dat ben ik Extreme duivel En bovendien heeft Kriek mijn hond helemaal verpest want hij wil alleen nog maar op schoot liggen en dat deed hij eerst nooit Lovers

Maar laten we nu eens over de wedstrijd hebben in plaats van alleen maar over Tommy Schijnheilig

Wat dachten jullie van Vera, zomaar eerste worden in de pleasure! Maar ja, met zo'n coach kan ik het natuurlijk ook Knipoog

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

bedankt indian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:34

Allereerst Jan, Brigitta en de rest, jullie hebben een goede, geslaagde dag georganiseerd, het verliep allemaal lekker. Ook mede door het mooie weer, maar alles was goed geregeld!!
Natuurlijk Vera, Natalie, Harold en Karin gefeliciteerd met jullie 1e plaatsen in resp. pleasure, pleasure, trail en reining.
Horsemanship heb ik niet gevolgd maar deze winnaars natuurlijk ook gefeliciteerd.
Wij hebben een fijne dag gehad, dus bedankt allemaal en ga zo door Pling Lachen Pling

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:51

wij uit Beets hebben ook een hele fijne dag gehad.
wanneer is de volgende?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:58

Jos schreef:
wij uit Beets hebben ook een hele fijne dag gehad.
wanneer is de volgende?




bij jou toch????????? Pling
trouwens heel leuk dat je me niet herkende Huilen
geen indruk is ook een indruk Verdrietig

DubbelFun

Berichten: 88657
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 22:48

Vera eerste..... *LOL* vertel....

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 06:10

Ja Vera eerste geworden!!! Haar trainer/coach (dochter Bente) ging helemaal uit haar dakje toen ze het hoorde Haha! ! (dat is mijn moeder!!!!)
Volgens de berichten is Vera heel erg bijgelovig en heeft haar kleding voor de wedstrijd aangepast aan het gezegde "something old, something new, something borrowed and something blue" (het is nog erg vroeg als ik dit zit te tikken en de volgorde is niet helemaal goed geloof ik).
Vera heeft bij aankomst in Lisse nog geprobeerd om Fuego met allerlei homeopatische middeltjes rustig te krijgen maar meneer had daar absoluut geen trek in en zei dat hij het zonder ook best kon, en dat heeft hij laten zien!!
En nu moet ze natuurlijk meer wedstrijden gaan rijden want Fuego vond het helemaal geweldig al die belangstelling.
De sfeer is Lisse was inderdaad heel erg gezellig. Moos heeft overal foto's van gemaakt en zou ze op bokt zetten zodat iedereen het kan zien.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 07:40


westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 08:02

goedemorgen marianne. ik neem dus aan dat harold niet meedoet met de huiswerk klas van monique mertens op 27 april in Leusden!

dit was even off topic toch.

Ik ben blij dat de wedstrijd in Lisse een succes blijken te zijn .
Jan Brigitta en organisatoren bedankt,dit is wat we na streven.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 09:14

Ja Marianne, je heb gelijk. Tommy heeft maar een mama. Maar als stiefmam deed ik het toch wel erg goed Haha! . Even over het rijden en bepaaalde ruiters. Er was een ruiter (ben superslecht in namen) waar ik grote waardering voor had. Ik weet helaas niet wat de jury tegen haar zei, want ik vind dat zij echt gebruik maakte van het feit dat het eenbeginnerswedstrijd was. Bij deze combi ging alles fout.
De balken brak ie zijn nek bijna op, maar gewoon doorgaan.
De pion overzetten ging helemaal de mist in, maar blijven lachen.
De brug, was niet nodig want je kon er langs.
De slalom, ach daar kon je toch op staan.
Het hek, de grootste kolder dat ze dat ding daar neerzetten.
Achterwaarts door de balken, geen probleem, je kan er ook langs.
Het vierkant, ja daaaaaaaaaaaaaaaag.
Waarschijnlijk ging het thuis hartstikke goed met oefenen en tijdens de proef ging alles mis. Ruiter bleef er vrolijk bij en paard had het ook naar zijn zin. Ik bleef even kijken hoe zij reageerde toen zij de uitrijbak inging, maar ook daar kreeg het paard een aai over zijn bol. Daarom vind ik dat ik deze combi even moest benoemen, want dit was gewoon geweldig.
Dan was er nog een combi die er geen gebruik van maakte wat ik doodzonde vond. Paardje wilde bij binnenkomst al niet en na het groeten van de jury ging zij eigelijk de bak al uit. Heel jammer, want ik dacht al had zij een rondje door de bak gelopen, het is en blijft een ervaring voor je paard waar je later profijt van heb. Ook dit paard kreeg een knuffel voor het afstappen, alleen vond ik het jammer dat zij haar kans niet even benutte.
En dan nog als laatste, wat eigelijk als eerste moet, zijn de eigenaars van de stal.
Ik neem aan dat dat het oudere echtpaar was, dat enorm hun best deed om de gasten op hun terrein het zo makkelijk als mogelijk te maken. Perfect, deze mensen verdienen echt een pluim.
Zo dat was weer een heel verhaal geworden. Wij hebben trouwens ontzettend veel bokkers en boksters gezien daar. Bokt was geweldig en met overhand vertegenwoordigd Cool .

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 15:00

Ik kan me alleen maar helemaal bij alle reacties aansluiten, niks aan toe te voegen eigenlijk Haha!
Ook van mijn kant een groot compliment voor de organisatie, en ik hoop dat er nog (veel) meer van dit soort wedstrijden gaan volgen, wie weet durf ik misschien ook ooit nog wel es mee te doen Cool

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 15:29

Jah joh ga nog ff lekker door met zijn allen, baal ik nog meer dat ik er niet bij kon zijn Haha! . Volgende keer beter (ik hoop dat dat een beetje snel is).
Hoe heeft mijn instructrice het gedaan, althans haar paarden liepen mee (Mees (paint) en Blanket (vosje geloof ik)), geen idee wie ze eigenlijk ging rijden. Instructrice is trouwens Sari Schuurman voor de liefhebbers.
Viv

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 16:00

Inderdaad bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd, wat mij betreft petje af want het verliep prima! Ik heb helaas niet iedereen herkend en zag op de terugweg in het wedstrijdboekje dat er toch meer bekende waren dan ik vermoedde!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties! *LOL*

Ik had het echt niet verwacht want Fuego kan het thuis en stuk beter maar daar zullen we allemaal wel last van hebben. Ik was al erg blij dat hij, voor zijn doen, aardig relaxed was (behalve als die ENORME Tinker me inhaalde dan koos hij toch voor de luchtsprong Haha! ).

Maar ik ben trots op hem en ik wil ook graag vermelden dat ik het niet had gered zonder de hulp van Nanouk, de wijze lessen van Bente en de telefonische coaching van Marieke Knipoog

We hebben de smaak te pakken dus op naar de volgende wedstrijd. Tong uitsteken

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 16:08

Inderdaad , een zeer geslaagde show. Voor mijn Arabier zijn 1e "echte " wedstrijd en dat was te merken ook. Hij was erg druk. Maar de sfeer was zeer oke , hoofdzakelijk relaxte mensen die gewoon leuk met hun paard bezig willen zijn en lekker dichtbij.
Ga zo door. Pling

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 16:43

Namens Vera die wat technische problemen heeft, en daardoor even niet meer online kan komen, feliciteer ik nog even alle andere deelnemers!!

Dat was zij even vergeten Bloos


Lovers

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 17:11

Nou, ik sluit me bij een van de vorige spreeksters aan. Hemel het nog weven meer op, des te meer heb ik de p.. in dat ik thuis bleef.
Komt hier een vervolg op?

DubbelFun

Berichten: 88657
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:37

vera schreef:
We hebben de smaak te pakken dus op naar de volgende wedstrijd. Tong uitsteken

Komend weekend Colorfull Spring Show in Wanroy Schijnheilig

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:59

Banish en ik hebben het ook heerlijk naar ons zin gehad en verheugen ons alweer enorm op de volgende keer!
Ik ben apetrots op mijn kerel. Drie keer in de prijzen gevallen Cool
Alleen de galop in de trail viel een beetje tegen... Knipoog

Organisatie en vrijwilligers in Lisse: BEDANKT!!!

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:32

Ook van mij dikke pluim voor de organisatie, het zat echt prima in elkaar! Heel leuke sfeer, lekker ontspannen en lekker gereden. En natuurlijk heel blij met het resultaat!

Brenda

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:21

Ik vond het ook allemaal super georganiseerd, het was ook wel super mooi weer! Maar Adje en ik hebben ons wel vermaakt, hij liet in iedergeval merken dat hij er was, dat het lente is en dat hij de enige hengst was Party!! ! Dit weleens tot ergenis van mij Boos! , maar ach het blijft een poepie en binnenkort is ie geen echte man meer............ Maar ja, je moet wat. Maar in ieder geval leuke dag gehad!