Vriendje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 16:37

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas.Ik hield het al een tijdje verborgen voor hem,maar probeerde wel meer met hem te communiceren/praten enzo...Maar niet zo dat het opviel.Ik had het maar tegen een persoon gezegd,m'n beste vriendin.Tijdens biologie had ze het waarschijnlijk doorverteld,en dan had een ander meisje van de klas zo luid gezegd (dat heel de klas het hoorde) tegen Sander (die jongen Knipoog ) Dat ik met 'm wilde.Niet dat ik het erg vond,nu weet ie het Lachen Vervolgens riep ik ook luid haar relatie,door de hele klas.(Zij wou met Michiel) Dus nu Michiel heel kwaad worden,slet en teef aan 't roepen op d'r,terwijl Sander gewoon stil bleef,ns glimlachte naar me en beetje stoer ging doen Vingers aflikken Knipoog Maar nu doet ie gewoon tzelfde als daarvoor tegen mij,terwijl Michiel enorm zjn best doet om m'n vriendin te negeren.Zou dat iets kunnen betekenen...??Maar hoe moet ik nu zijn aandacht trekken/opvallen ? Hem laten merken dat m'n gevoelens echt heel sterk zijn...Hoe moet ik dat nu doen...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:43

Hem vertellen dat je hem heel leuk vind, beetje flirten Lachen Daarom heb ik nu ook iets met een lekker ding Tong uitsteken Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 15-09-04 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:02

Sorry heeft hier helemaal niks mee te maken, maar erg grappig, mijn vriend heet Sander en een goeie vriend van hem en mij heet Michiel Vork

En ben het (weer on-topic Bloos) eens met MoonChloe Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:09

Ja je moet er gewoon voor gaan, blijkbaar toont ie intresse *LOL*

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:33

idd gewoon zeggen, hij kan ook wel denken dat t een grapje was en dat je klasgenote t niet meende Knipoog laat je wel ff weten wat je uit eindelijk gezegd heb ben wel benieuwd Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:36

Mijn idee is dat Sander veel volwassener is dan Michiel. Knipoog

Michiel weet niet hoe hij met de situatie moet omgaan en gaat dus maar schelden. Sander denkt er het zijne van en gaat gewoon verder met zijn leven. Ik zou zelf in dit geval ook net doen of er niets is gebeurd. Gewoon leuk met hem gaan kletsen, jezelf niet opdringen. Dan merk je vanzelf wel of hij interesse in je heeft. Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:48

Ja of misschien kun je via msn is een gesprek met hem beginnen. Gewoon gezellig... Praat toch vaak ff iets makkelijker dan dat je oog in oog staat en wat helemaal makkelijk is dat niemand t hoeft te weten en er dus nog niks achter gezocht wordt.. Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:55

chickey schreef:
Ja of misschien kun je via msn is een gesprek met hem beginnen. Gewoon gezellig... Praat toch vaak ff iets makkelijker dan dat je oog in oog staat en wat helemaal makkelijk is dat niemand t hoeft te weten en er dus nog niks achter gezocht wordt.. Knipoog

Dat wou ik ook zeggen maar aan andere kant denken ze dan ook sneller dat je dan laf bent..

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:32

Karin schreef:
Mijn idee is dat Sander veel volwassener is dan Michiel. Knipoog

Michiel weet niet hoe hij met de situatie moet omgaan en gaat dus maar schelden. Sander denkt er het zijne van en gaat gewoon verder met zijn leven. Ik zou zelf in dit geval ook net doen of er niets is gebeurd. Gewoon leuk met hem gaan kletsen, jezelf niet opdringen. Dan merk je vanzelf wel of hij interesse in je heeft. Lachen



Je haalt me de woorden uit de mond Scheve mond Ik dacht het precíes zo.

eerste gedachte was trouwens : bah wat is die Michiel kinderachtig Lips are sealed

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:54

MoonChloe schreef:
Dat wou ik ook zeggen maar aan andere kant denken ze dan ook sneller dat je dan laf bent..


Waarom? Ik praat met zoveel mensen gezellig over MSN... Dus OOK met leuke jongens Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:57

Myra1 schreef:
Waarom? Ik praat met zoveel mensen gezellig over MSN... Dus OOK met leuke jongens Knipoog


Ik ook hoor, maar ik denk er zo over, ik zeg het liever persoonlijk dat ik diegene leuk vind Lachen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:29

Je best ervoor doen, dan merk je snel genoeg of het wederzijds is!
En dan lekker samen genieten; er is niks leukers dan dat!
Succes ermee !!!