op hol geslagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 19:04

ja hoor hij heeft het gedaan. In de binnenbak er was niks aan de hand en ineens daar ging hij in volle galop keihard door de bak oje ik ben een beugel kwijt maar ik bleef zitten 1 rondje 2 3 4 5 en bij de 6 ging hij hand veranderen en ja ik hing aan de zijkant van penstacan ik wist dat ik niet meer terug kon komen dus heb ik me laten vallen BOEM daar lag ik dan nou ik was even boos maar dat was snel weer over dus gewoon verder gaan. nou ik weet nu wat ie doet, dus kom maar penstacan ik ben er klaar voor.
ik heb me geen pijn gedaan .

Groetjes Francien
en een hoefje van Penstacan Esau


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:16

Ahhh.. gelukkig heb je je geen pijn gedaan!!

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:18

gelukkig dat je bent blijven zittuh!

Love you all!

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:18

oeps je viel!

maar pas na die 6 rondjes!!!!!!!!!!!

Love you all!

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 19:33

ja ik heb eerst nog geprobeer om toch te blijfen zitten maar ik had pech .
ja ik snap ook niet dat ik het zolang heb vol gehouden

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:35

Je hebt wel geluk dat je je niet pijn hebt gedaan.En ik vind zes rondjes blijven zitten(hangen??) toch best goed.

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 19:41

dank je .
ik had zelf ook niet gedacht dat ik het zo lang zou vol houden.
maar ik ben natuulijk wel wat met iwan geweent die was echt gek .en daar bij kon je nooit weten wat hij doen .
ja en zie jullie denken wat voor paard zoek je dan uit ja het is net wat je leuk vind .ik hou niet van slomen paarden er moet wat in zitten

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:42

ik vind ook dat er een beedje pit in moet zitten maar soms heb ik ook welis zin om op een makkelijke te stappen

Love you all!

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 19:47

ja dat ben ik met je eens .
het moet niet altijd een dollen boel zijn even rusr is ook goed .
maar wat is er nou mooier om een paard of pony te koppen die lak aan jou heb en er zo mee aan de ging dat je alles met hem kan doen dat vind ik gewoon leuk om te doen het kan nog geen Bproefje lopen en als ik klaar ben loopt het minimaal M nou dan ben ik trots

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:03

mijn pony is ook zo.. hij is soms wel sloom maar als ik hem dan laat werken word hij gek en gaat ie erg snel zijn vooral bij een buitenrit is hij erg pittig en voorwaarts hij heeft bijna elke dag wel ff een gekke bui dan moet ie ff vervelend en eigenwijs doen, als hij dta niet had was het errug saai Scheve mond\ maar je hebt inderdaad wel geluk gehad!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:07

gellukig maar dat je je geen pijn hebt gedaan

ik heb het ook een keer gehad op een paard dat ik huurde op een springstal dat beest ging altijd rennen soms was het echt gevaarlijk zoals toen ik zat er op en het ging regenen toen vloog twister er van door heeel hard en ik huurde haaar dus op een spring stal en ik had dus spring teugels en een spring zadel die teugels werden spek glad en ik was mijn beugels verloren ik ben blijven zitten maar hoe dt was echt een wonder en een spring zadel zit niet zo vast dat was dus ook al een probleem maar na een kwartier stopte ze eindelijk ik ben er daarna nog een keer op ge gaan en toen ben ik gestopt omdat ze gewoon te gevaarlijk was dat had ze dus heel vaak gedaan dat er van door vliegen

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 11:03

en ja ik heb toch nog een beetje pijn in mijn nek daar zitten wat spieren vast
maar verder geen last dus ik ga van midag meer gewoon rijden

groetjes francien

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:13

He goed hoor, en gewoon weer opstappen natuurlijk!
Succes ermee!

:evaw:


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:18

ik ben blij dat je geen pijn hebt. Maaru, wel knap dat je 6 rondjes ben blijven zitten/hangen(wat dan ook)
En ik ben het wel met kenzolover eens. Soraya had veel pit, maar ik was ook wel blij dat ik af en toe op de haflinger van mijn vriendin mocht stappen. Heel ff een keertje rust. Maar tussen ene halfinger en een arabier zit natuurlijk een groot verschil. Arabieren zijn natuurlijk heel gevoelig en haflingers niet echt. Dat was dus ook weleens het probleem als ik daarna weer op Soraya moest. Maar daar wen je snel aan hoor!!

xxxxxx Party!! Party!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Fayyah19, hollie, Mutti, Plonspony, Swift, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 129 bezoekers