Vanavond rijdend terug van les, waar op letten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Vanavond rijdend terug van les, waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 10:25

Ik reed met Jellie ook altijd terug op de weg, maar nu ga ik vanavond voor het eerst rijdend terug op bon... Ze is heel braaf, laatst reed er een bus langs ons (ik in berm, hij op weg) en er was niks aan de hand, moters doen haar niks, trailers niet, trekkers en vrachtwagens niet, in andere woorden ze vertrouwt op mij, doe ik neit zenuwachtig doet zij het ook niet... Ze blijft wel bij andere paarden kleven, hinniken enzo...
Ik heb van half 6 tot half 7 les (k ut tijd), dus het is nog licht, ik heb wel een reflector hesje en van die flikkerlampjes (ik deed altijd 1 in de staart v/d pony), maar als het licht is hoef ik toch geen reflector hesje aan of zou dat wel nodig zijn??
Ik denk dat het ongeveer een half uurtje rijden is (alles stappen), ik kan voor een een klein deel in een grote berm rijdne, de rest is een heel klein stukje berm (smalle weggetjes)...

Iemand verder nog tips???

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:28

Cap op en sowieso met reflectorjasje en verlichting gaan rijden. De verlichting hoort aan jouw linkerbeen en niet in de staart van je paard of pony!

Je suis Charlie.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 12:01

ja oke, maar je zag hem niet goed als ik hem aan mijn been had, en ik liep voor naast haar, dus had ik zeg maar als meer achterverlichting hem in de staart gedaan Haha!

Maargoed, cap heb ik altijd op Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:34

Ik dacht dat je wilde rijden? Als je te paard zit hoort de verlichting aan je been en niet in de staart van je paard.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 7 bezoekers