relatie gedaan...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

relatie gedaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 10:30

Vandaag nog met m'n vriend gesproken...

het zat er al even aan te komen, wisten we allebei wel, maar het was toch moeilijk om tot een goede beslissing te komen...

we hebben er lang over zitten babbelen, een paar weken geleden al een eerste maal er over gesproken, en vorige week en deze week opnieuw...
we zijn tot het besluit gekomen er voorlopig een punt achter te zetten, omdat we teveel uit elkaar gegroeid zijn...
zijn interesses gaan een hele andere kant uit dan die van mij... hij wil een andere richting uit met zijn leven dan mij... maar toch is het raar...

we zijn ongeveer 2 en een half jaar samen geweest, alles gedeeld, veel dingen samen gedaan, samen gelachen en samen gehuild...

nu hebben we besloten elkaar een paar dagen met rust te laten, en elkaar niet te zien... om het even op een rijtje te kunnen zetten en te zien of het dit is wat we willen... gewoon de allerbeste vrienden blijven...

ik denk dat dit het beste is...

elk zijn eigen weg...

maar toch blijft hij een speciaal plekje in mn hart houden...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:33

oeh bah klinkt dramatisch... Succes ermee en hopelijk maak je de goeie keuze!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:35

Jeej, dat lijkt me onwijs moeilijk! Sterkte hoor. Ik heb ook ongeveer 2,5 jaar verkering, ik zou gek worden als we uit elkaar zouden gaan.

:evaw:

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 10:53

't is even goed slikken ja...

...weet niet echt goed hoe ik me moet voelen, momenteel echt een beetje raar, t is nog nie echt goed doorgedrongen denk ik...moet het echt een paar dagen laten bezinken...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:28

Het is tussen ons ook een poosje echt niet lekker gegaan, toen had ik ook van die gevoelens, uit elkaar, toch niet, toch wel. Maar als ik dacht toch wel werd ik zo gek dat ik dacht dat nooit. We hebben laatst eens een crisis weekend gehad (Veel gepraat) en het gaat nu een heeel stuk beter. Gelukkig. Het lijkt me heel zwaar als het echt uit zou gaan, ook weer die "onzekerheid" over de toekomst (tenminste dat heb ik wel een beetje, ik weet graag waar ik aan toe ben). Heel veel sterkte, misschien komt er een oplossing voor jullie "probleem" ? En anders... als je wilt "praten" PB me maar.

:evaw:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:01

Sjimmy schreef:
Jeej, dat lijkt me onwijs moeilijk! Sterkte hoor. Ik heb ook ongeveer 2,5 jaar verkering, ik zou gek worden als we uit elkaar zouden gaan.


Bij mijn precies hetzelfde.... Dat was ook het eerste waar ik aan dacht Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 13:26

Poeh, dat is moeilijk! Ik vind het echt heel rot voor je.
Ik vind het wel knap dat jullie dat kunnen, elkaar een tijd met rust laten. Een zeer rottige situatie als je eigenlijk niet goed meer weet wat je moet doen.
Veel sterkte!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 19:26

Net nog met hem gebabbeld over msn...

t blijft toch moeilijk, moet altijd even slikken als k aan hem denk...
probeer mezelf bezig te houden om er niet te fel bij stil te staan...

net of alles op een hoopje komt de laatste tijd...
..Lennon hoefkatrol, relatie gedaan...

t zit echt niet mee...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:16

Hoi Natalie,

Ik snap hoe je je voelt.Het is gewoon heel moeilijk om je allerbeste maatje te laten gaan.Je hebt alles met hem gedeeld en 2 en een half jaar met hem geleefd.Dat is gewoon niet niks.
Paar jaar geleden heb ik het uitgemaakt met een ex om de precies dezelfde reden.Ik voelde me toen precies hetzelfde.Het kon ook niet anders.Soms is houden van gewoon niet genoeg.
Maar beter zo dan aanmodderen en een hekel aan elkaar gaan krijgen.
En geloof me..ik ben er ook overheen gekomen en die jongen zal ik ook nooit vergeten.
Ik zal niet zeggen 'meid er zijn zat andere jongens'want dat heb je nu niet nodig.maar bedenk..over een maand denk en voel je je weer anders.

groetjes
janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

ikke

Berichten: 37479
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:38

Snap helemaal wat je bedoeld. Aan de andere kant, als het er niet inzit, ga het dan vooral niet forceren.
Heb jaren geleden ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk zat het er niet in, helaas. We hebben elkaar een hele poos niet gezien, wat niet zo moeilijk is als je 150km uit elkaar woont, en nu kunnen we als vrienden met elkaar omgaan, we zien elkaar met enige regelmaat, beide lid van de NVVR, en kunnen prima door een deur.

Sterkte.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 20:34

Thx...

't is idd beter zo, denk ik, want we hebben al een tijdje lopen 'aanmodderen' dat het in onze relatie niet zo schitterend ging, maar dat we geen van beiden wisten hoe het kwam, het ging gewoon minder...
Langs de ene kant ben ik er wel droevig om en voel ik me er slecht door, maar langs de andere kant weet ik dat het beter zo is, dan verder te blijven 'aanmodderen' en misschien ruzie te krijgen en in ruzie uit elkaar gaan...
Voorlopig gaan we toch nog gewoon met elkaar om, en ik ben blij dat dat nog kan, ben ik tenminste mn maatje nog niet kwijt...
Ik hoop dat we met elkaar kunnen blijven opschieten...en als we het alletwee verwerkt hebben de beste kameraden kunnen blijven...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 07:16

het is goed om elkaar even niet te zien. om even de dingen voor je zelf op een rijtje te zetten. zo kun je bedenken wat jij zou willen en wat hij zou willen. dat je totaal verschild geeft niet maar je moet elkaar daar de ruimte in geven. ik ben ook totaal verschillend van mijn man. zijn interesses liggen ook anders dan die van mij. maar ik sta wel achter hem,ondanks dat dat wel eens moeilijk is. als jullie echt van elkaar houden komt het wel goed. dan is er een oplossing voor. ik wens jullie heel veel wijsheid toe en hoop op een goede afloop. xx lonneke

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 13:23

Veel sterkte en lees je eigen onderschrift maar gewoon de hele tijd, dat is echtwel hoe je het moet zien!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Emmaa_92, laran, leo_nore, Nancy__, rien10, SannevZ, Zoe_97 en 46 bezoekers