Denken jullie soms ook dat je nog 12 bent?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Denken jullie soms ook dat je nog 12 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:17

.....dat je denk dat je nog 12 bent Haha!
en dat je echt niet meer aan de ringen kan slingeren
Hielp mee met gymles van me dochter. Verward
En dat handstand veel moeilijker is. of zou die muur nu verder staan Bloos
en dat zonder zadel zadel rijden, veel moeilijker is dan toen Tong uitsteken
en dat spierpijn nu echt veel langer duurt dan voorheen Bloos
hebben jullie dat ook???????????
in gedachten kan je allesssssssssss, maar de waarheid is zo hard Haha!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:42

ik kan nog alles (in gedachten dan he), ik denk ook nog dat ik heel hip ben.... echter word ik vaak uit mijn droom geholpen als de muziek welke ik hip vind aangekondigd wordt als DANCECLASSIC! Ja girl face it.... maar troost je... 30tigers hebben nog fun genoeg hoor, ik wel tenminste...

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:57

ik hd nog iets veel pijnlijkers..... iemand had dit weekend foto's van me gemaakt en wat zag ik: m'n moeder Bloos!

ik lijk precies op m'n moeder toen ze zo oud was als ik en ik heb altijd gehoord dat ik zoveel op m'n vader zou lijken, ik schrok me werkelijk kapot!

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 07:28

mobick schreef:
ik kan nog alles (in gedachten dan he), ik denk ook nog dat ik heel hip ben.... echter word ik vaak uit mijn droom geholpen als de muziek welke ik hip vind aangekondigd wordt als DANCECLASSIC! Ja girl face it.... maar troost je... 30tigers hebben nog fun genoeg hoor, ik wel tenminste...


Oeii!!, wat klink dit ontzettend bekend!!! Bloos
( even off topic: wat een mooi paard heb jij!! Kwijl , had even in je profiel gespiekt.)

www.csa-arabians.com
Gezocht: leuke en betrouwbare verzorg(st)er!!

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 07:39

smurf schreef:
ik hd nog iets veel pijnlijkers..... iemand had dit weekend foto's van me gemaakt en wat zag ik: m'n moeder Bloos!

ik lijk precies op m'n moeder toen ze zo oud was als ik en ik heb altijd gehoord dat ik zoveel op m'n vader zou lijken, ik schrok me werkelijk kapot!


dat ken ik Haha!
wat ook zo erg is de opmerkingen die je ouders vroeger tegen je maakte dat je die nu zelf gebruikt Huilen ze zijn er uit voor je het weet
vroeger als wij ergens om zeurde zij mijn vader altijd: weet je wat het konijntje wou?? een hele lange staart en wat heeft hij gekregen ?? zo'n kort staartje... en nu hoor ik mezelf dat soms zeggen, bah Schijnheilig


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 07:54

hihi , kwa innerlijk en uiterlijk lijk ik niet veel op mijn ouders

maar het gevoel van ik wil.... en er in ene weer achter komen
dat dat allemaal niet meer lukt dat ken ik maar al te goed
jahaa we worden ouder dames (kon van de week de eerste rimpeltjes al ontdekken, oeps)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 08:55

ken het, ben nog effe geen dertiger maar hoor maar al te vaak mijn eigen moeder praten. -)))). En maar mijn ganse jeugd beweren dat ik nooit zou worden als haar en nooit de dingen zou doen die zij doet. Zij is boekhouder, ik sta in het onderwijs en geef boekhouden.-))

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:03

moet je eens een radslag proberen, vroeger dacht je daar niet bij na, maar tjeempie wat een moeite kost dat nu.

Z1+1

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:05

Yep kennut Haha! Haha! Haha! Haha!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:41

au, dit klinkt eng bekend. Conditie opbouwen gaat ook veel langzamer maar je bent het wel eerder kwijt Scheve mond
Maar zie de voordelen: we weten meer (of dat denken we tenminste Knipoog ) en we krijgen niet meer te horen: "daar ben jij nog veel te jong voor". Ik wilde nog meer geweldige voordelen bedenken maar ik weet er geen één meer Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:43

petrabonanza schreef:
moet je eens een radslag proberen, vroeger dacht je daar niet bij na, maar tjeempie wat een moeite kost dat nu.


Ik heb het idee dat ik uitscheur als ik dat doe en ik loop dan 2 dagen met een soort spierpijn. Haha! Een overslagje doe ik ook nog wel eens, dat gaat met gemak. Flikflak durf ik niet meer. Bloos

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:51

Nee nog niet, maar de 30 nadert snel Nagelbijten / Gniffelen
Ik zie er gelukkig nog erg jong uit en er werd me zaterdagnacht nog gevraagd of ik wel oud genoeg was om achter de bar te werken Haha!

Ik merk wel dat ik de 'jeugd van tegenwoordig' begin te zeggen Scheve mond

זכור

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:57

Kon in gedachten altijd al meer dan in werkelijkheid Clown

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:04

Dat ze in een winkel mevrouw en u tegen je zeggen Bloos! vindt ik nog steeds pijnlijk, ook touwtje springen kon ik vroeger uuuuuren en nu 6x springen en ik heb het gehad, hoepelen gaat nog wel maar voel wel mijn buikspieren Schijnheilig dames het moederschap doet ons beseffen dat we oud zijn(terwijl ik hier in het gooi een jonge moeder ben Cool 0

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:06

Citaat:
moet je eens een radslag proberen, vroeger dacht je daar niet bij na, maar tjeempie wat een moeite kost dat nu.

Herkenbaar!! Vorig jaar heb ik eens de fout gemaakt om een proefles capoeira (Brazilliaanse vecht/dans) te nemen: gezellig met een vriendin die dat al jaaaaren doet en mijn vriend die wat leniger en moediger is dan ik... Frusty Een les duurde anderhalf uur (dat was ernstig lang, maar er leek geen einde aan te komen): alleen maar rennen en radslagen (dat kon ik niet meer merkte ik Bloos! , grrr), bok springen en andere genante oefeningen. Wat een crime: ik had er nooit bij stil gestaan dat ik helemaal geen radslag meer kon (!) en dat ik na een paar keer door mijn armen zakken ook niet meer durfde. De rest van de week heb ik niet meer bewogen. Wat een hel Extreme duivel

Ik heb er wel van geleerd: vorige week werk mij gevraagd om "gezellig mee te gaan klimmen", op een klimmuur. Drie lessen krijgen en een maandkaart nemen om vrij te klimmen. Ik zei 'nee' omdat ik me er bepaald niet op verheug om (en plein public) met mijn tekortkomingen geconfronteerd te worden. Ja zeg, ik zie mezelf al naar beneden vallen en de persoon waar ik aan gezekerd zit omhoog schieten: oeps... Haha! Ik denk niet dat ik opeens na mijn dertigste aan drie vingers aan een muur kan hangen en omhoog kan klimmen. Ik was al nooit zo'n klimbeest

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 12:14

ik ben zo blij dat jullie het ook hebben
je moeders woorden gebruiken, ppffttt doe ik ook, een bekende uitspraak
voor als de kids niet willen slapen: doe je ogen maar dicht, en blijf maar lekker liggen, slaap je niet dan rust je toch!!!! ik zweerde die term nooit te gebruiken, maar ik doe het ook Bloos
en met mevrouw worden aangesproken, o ja dan bedoelen ze mij, niet doorlopen Tong uitsteken En u he, ppffttt word echt oud Tong uitsteken

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:25

He droppie, wacht maar tot je 38 bent Haha! Cool
Ja het is allemaal ontzettend vervelend, vooral dat je zelf het idee hebt dat je op je 25ste bent blijven steken.
Ik ben echt niet ouder dan dat hoor Bloos

Alleen het lijf denkt er toch anders over.......rimpels Boos! , slapper Boos! , stijver Boos! , onhandiger Boos! , etc Boos!

MAAR, ik vind ook dat ouder worden veel voordelen heeft;
maak me niet meer zo druk Lachen , sta een stuk steviger in mijn schoenen Lachen , zie de prioriteiten van het leven veel beter Lachen , geniet meer van het leven Lachen , etc Lachen

Zoals Cruyff al zegt; "elk nadeel heeft zijn voordeel" (of was het andersom Verward Cool )

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 13:44

vera, ik nu 33, wat moet er terecht van me komen als ik 38 ben Haha!
ga zo,n verjongings kuur doen hahahahahhahaha beetje als patricia paay, dat mens ziet er ook uit als 25 maar is eigelijk 50!!!! nee grapje, zo zou ik het niet willen, zo vreselijk nep, laat ons maar waaien, wat jullie Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

djamir
Berichten: 42
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:18

CSAArabians schreef:
Oeii!!, wat klink dit ontzettend bekend!!! Bloos
( even off topic: wat een mooi paard heb jij!! Kwijl , had even in je profiel gespiekt.)


Ff offtopic
Mooi paard ??????? (in profiel van Mobick)
Die tekst die daaronder staat, wat walgelijk zeg !!! Huilen Boos! Huilen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:20

djamir schreef:
Ff offtopic
Mooi paard ??????? (in profiel van Mobick)
Die tekst die daaronder staat, wat walgelijk zeg !!! Huilen Boos! Huilen



Bedankt voor het compliment over mijn paard. En djamir bedankt voor je opmerking, altijd goed voor wat profielviews....
tekst is van Hans Teeuwen en als je daar de satire niet van inziet... Knipoog , ja dan kan ik me voorstellen dat het walgelijk voor je is... het spijt me als je geshockt bent, gelukkig hebben wij elkaar nog nooit in het echt ontmoet..... dat overleef je niet! Haha! zo ga ik nl. met ieder paard om wat ik op mijn weg tegen kom! met een goed paard doe ik namelijk een week!

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:22

djamir schreef:
Ff offtopic
Mooi paard ??????? (in profiel van Mobick)
Die tekst die daaronder staat, wat walgelijk zeg !!! Huilen Boos! Huilen


Tekst van Hans Teeuwen en ik vind hem erg leuk.. Haha!

djamir
Berichten: 42
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:22

Ik hoop je ook nooit te ontmoeten ......
En wat is hier nou voor leuks aan Verward Wat een onzin zeg

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:23

djamir schreef:
Ik hoop je ook nooit te ontmoeten ......


Whahahaha meid je weet niet wat je mist! Sterkte met jezelf! Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:26

djamir schreef:
En wat is hier nou voor leuks aan Verward Wat een onzin zeg


maar weer ontopic: Het zal je leeftijd wel zijn.

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:27

djamir schreef:
Ik hoop je ook nooit te ontmoeten ......
En wat is hier nou voor leuks aan Verward Wat een onzin zeg



Je zult het nog erg moeilijk krijgen... er zijn erg veel mensen die Hans Teeuwen wel leuk vinden.. Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, alweerkwijt, Amazonbot, Apacheshadow, Buxy, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, Lis_Ol, Nayan, NogSteedsGek, onpaard, Waratje en 151 bezoekers