Het was weer zover vanmorgen...!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Het was weer zover vanmorgen...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 18:49

Ik heb weer eens aan bodemonderzoek gedaan. Kon niet uitblijven, het was ook alweer zolang geleden (paar maanden Tong uitsteken in plaats van standaart 1x per maand)

Tot aan de galop ging het goed...moest aangaloperen, hij ging al hard van start! Toen recht op de hoek af waar een tractor stond (buiten de bak, maar die deur was open) en daar maakte hij een noodstop. Weer weggedraaft en opnieuw gaan galoperen, deed ie weer het zelfde en nog is...en toen vroeg ik of die deur dicht kon. (niet dat dat wat uitmaakt, maar als ik val lig ik liever tegen de deur aan dan op de tractor Knipoog )

Nog een keer gaan galoperen toen changeerde hij naar de verkeerde galop en later weer terug naar de goeie Verward en na de bewuste hoek draaide hij zich om, toen lag ik er al bijna naast, maar ik kon nog terugklimmen in het zadel.

Nog een keer opnieuw, kwamen we in die hoek geeft ie een bok, door gegalopeerd en geprobeert hem op de volte te krijgen, dat lukte eerst niet. Later wel en net voor we weer op de hoefslag zouden komen draait ie zich bliksemsnel om (het leek wel het begin van een piroutte) en sprong meteen opzij...ik draaide nog mee een kwartslag maar hij sprong als het ware onder mijn kont vandaan en toen zat ik in het zand...

Wel weer erop gegaan en weer aangedraaft, hij brak nu al in draf uit op de volte *zucht* Ik was moe en ik wou niet meer Eindelijk na een paar keer 2 goeie voltes en toen gestopt pff...

Mijn laars is ook nog stuk, rits is gesprongen dus die staat nu bij de schoenmaker... Scheve mond

Hoop dat ie donderdag en zondag in een wat beter humeur is

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:58

Ja dat bodemonderzoek moet je regelmatig bij houden he? Belangrijk werk. Tong uitsteken

Was dit met Levi? Gek dat hij steeds stopte bij de tractor. Tja als ie ineens omdraait en aan de kant springt, dan wordt het moeilijk. Scheve mond
Goed dat je er weer op bent gestapt! OK dan! Je hebt het in ieder geval goed afgesloten.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:26

haha, doet me aan mijn eigen laatste valpartij denken (ik lach met mezelf hoor, niet met jou Knipoog ) : paard springt naar rechts, ikke ook rechts - paard springt onmiddellijk terug naar links : ik hing rechts nog even in de lucht.....en toen *boemmm* ...niet meer Haha! Haha!

vallen is ook een kunst die je moet onderhouden ineke!! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:30

Je vergeet te vertellen dat Levi al een been over de schuiver van de tractor had Haha! Haha! Haha! Haha!

Ach jonge paarden he, twee stappen vooruit een stap terug............ maar hij was STOUT vandaag, errug stout Haha! Haha! Haha! Gelukkig is hij niet gemeen, maar gewoon STOUT Haha! Haha! Haha! Haha!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 19:40

Fabiënne1 schreef:
Was dit met Levi? Gek dat hij steeds stopte bij de tractor. Tja als ie ineens omdraait en aan de kant springt, dan wordt het moeilijk. Scheve mond
Goed dat je er weer op bent gestapt! OK dan! Je hebt het in ieder geval goed afgesloten.

Ja dit was met Levi...

Was niet helemaal gek dat hij steeds daar stopte, hij probeerde 1x zelfs (zoals Kim al zegt) over de schuiver van de tractor te klimmen om de bak uit te gaan

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:48

hmmm ik mis altijd alle spectakel (en appeltaart... Tong uitsteken)
ik moet maar weer eens een keertje langskomen... Haha! Tong uitsteken

Er zijn zeker geen foto's van gemaakt? Schijnheilig

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:56

hihi ik zie het helemaal voor me paard met 1 been al over de schuiver van de tractor trachtend er over heen te klimmen met ruiter halverwege rug/zij

ja joh ze hebben dagen , maar zoals fabienne zei , je hebt het wel goed afgesloten (de eigenwijste wint , gewoon volhouden dus, succes!!)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:15

haha, heb je er niets aan overgehouden

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:44

Achja gelukkig heb je alleen maar een kapotte rits Tong uitsteken


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:52

en een deuk in je ego.... Clown

ik zie ervanaf om te gaan rijden met zoveel wind als vandaag.....
ik weet namelijk precies hoe de bodem voelt..... en smaakt Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 21:57

Liesje_Lover schreef:
Achja gelukkig heb je alleen maar een kapotte rits Tong uitsteken

Nouja gelukkig Scheve mond zo blij ben ik daar niet mee. Ik kan mijn laarsjes niet meer missen...ik heb zondag weer wedstrijd en met rubberen laarzen rijden is een ramp
Als het goed is, is hij morgen weer gemaakt en dan maar hopen dat ie niet meer stuk gaat.

Smurf bodem voelde zacht Haha! Is net een nieuwe bodem die nog een beetje moet inzakken, gelukkig was het geen modder Tong uitsteken
Ik kwam met mijn gezicht naar Levi precies naast hem terecht, apart gezicht moet dat zijn geweest *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:25

Goh eh Ineke....ga je me zondag vanaf de grond verslaan of was het toch allemaal maar bluf Haha! Knipoog

Oeioei van die opmerking ga ik vast nog spijt krijgen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:49

Ach ja, hij was ook zo braaf met de wedstrijd, dan mag je af en toe wel eens gek doen toch (heeft hij vast gedacht).
En het weer was ook wel erg raar vandaag, dus dat kan ook nog meegeholpen hebben.
Als hij zondag maar weer braaf is toch Knipoog

Harvey

Berichten: 54
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:43

Het is maar goed dat ik er niet bij geweest ben vind dat maar niks dat vallen

Ben de moeder van Ineke 2

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:05

Wat een eigenwijs monstertje af en toe zeg.

Ik duim voor je dat hij komende zondag weer net zo braaf is als afgelopen zondag Lachen.

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:09

haha, wat een mormel zeg! Misschien wilde hij je even helpen herinneren dat je dat bodemonderzoek toch echt NIET moest vergeten Tong uitsteken

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:59

wat een stinkerd zeg..!! haha ondeugt Knipoog

Ik hoop inderdaad dat het zondag veel beter gaat Haha! maarja.. hoort wel bij zo'n jonge pony hoor Knipoog

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 21:35

Rits van mijn laars is weer gemaakt
Ben benieuwd in wat voor bui hij morgen is...hopelijk is het wel beter weer dan vandaag. Wat een regen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler en 104 bezoekers