SGW Gorssel met 2 paarden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW Gorssel met 2 paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 21:10

Ik heb vandaag een zeer goede dag gehad...... OK dan! Haha! OK dan! Haha!


Ik ben vandaag begonnen met Lucky (nou ja vandaag.... was gister al druk bezig met cross lopen, Cheval invlechten, auto's inpakken...) de dressuur ging niet goed... ze was de hele proef heel gespannen.... ik had toch nog 147 punten (waar ik overigens laatste mee stond), kon er niet mee zitten, Lucky snapt echt nog niks van de dressuur Clown
Met het springen had ik 1 stom balkje en de cross was foutloos!!! Heb echt heel lekker gereden, had 1 missprong, Lucky nam de Passage de Route op 1 galopsprong, dat was niet handig, ze heeft haar buik met dat geintje was los gehaald en nog wel VOOR de buikflap... Scheve mond Nou ja, het is oppervlakkig, niet erg.... De fijnste sprong was de open zandloper, die ging echt onwijs goed! Haha!

Nadat Lucky klaar was kon ik met Le Cheval aan de gang. Cheval liep een heerlijke dressuurproef, uitslag viel me wat tegen, 160 punten. Springen ging foutloos en ook de cross was foutloos en binnen de tijd, Ik heb echt heerlijk gecrosst, en dat voor de 1e keer met Cheval! Voor de stijl had ik allemaal 7ens.

Uiteindelijk had ik met Le Cheval de 7e prijs (24 euro rijker.. Haha! Haha! Haha! ) en ik heb een staldeken gewonnen omdat ik de beste Semper combinatie was!

Foto's komen eraan! Ben ze aant uploaden!


andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:18

Zo he, dat gaat lekker met Lucky zeg! Echt goed.
En ook super dat je de eerste keer met Le Cheval gelijk in de prijzen zit! Op naar Neede, gelukkig zit je niet bij me in de ring anders had ik dikke concurrentie haha. Nee hoor, geintje Tong uitsteken Maar dat gaat zeker goed komen met deze paarden!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 22:03


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:34

lekker chantal!! ga snel de fotos bekijken!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:29

Gefeliciteerd!

Mijn dag was wat minder, maar eigenlijk heb ik wel superfijn gereden.
Springen ging echt onwijs fijn en de cross liep ook super! Ik had alleen wat problemen op het water. Heb echt maar twee keer aangereden en toch mocht ik mijn rugnummers afstaan(ik ging echt niet voor niets aan de zijkant wachten op de volgende ruiter hoor Clown )...Baal er wel van, had het laatste stukje van de cross ook graag uitgereden
(en mijn stijlpunten zijn ook al heel apart zag ik Verward Ben in een kilometer tijd 2 punten beter gaan zitten, dat is toch wel een vlotte vooruitgang Tong uitsteken )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 07:31

Fijn hoor dat Cheval zo goed liep. Ik heb je van start zien gaan en ik heb je op de laatste 2 hindernissen gezien. Het zag er keurig uit hoor! Toppie gedaan. Ik ga nu snel je foto's bekijken.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 07:36

Super Chantal! Ik had Lady gezien op de dennenoxer, dat zag er fijn uit *LOL*

Gomir, Verdrietig maar dat wist je al.

gauw even foto's kijken

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:15

Ik heb je met alle twee je paarden zien crossen, je reed elke keer vlak na mijn "juf", die deed ook in de L en de b mee.

Het zag er beide keren goed uit, heb je me nog gehoord onderweg?

De foto's zijn ook erg leuk, vooral de hond die helemaal uitgeteld is na zo'n dag!

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 10:16

Ik zag je staan MissM je stond toen ik met Cheval langs kwam na de rietkragen of niet? Met Lucky heb ik je niet gezien..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:24

Wat leuk dat je nu weer met twee paarden in de cross start! En gefeliciteerd met je prijs! Cool

BTW hoe is het trouwens met Murphy?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 10:26

Karin schreef:
Wat leuk dat je nu weer met twee paarden in de cross start! En gefeliciteerd met je prijs! Cool

BTW hoe is het trouwens met Murphy?


Met Murphy gaat het helaas nog steeds niet goed.... Huilen Hij staat nu al sinds februari stil. Hij staat samen met de jaarling dag en nacht op de wei, dat gaat gelukkig wel erg goed, maar zijn pees wil niet echt vlotten. Ik moet zeggen dat hij er al wel beter op is gaan lopen. Ik laat hem nog tot eind februari 2005 stil staan, dan laat ik weer een scan maken om te kijken of het jaar rust wat geholpen heeft!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:46

Gefeliciteerd hoor! Ik ga gauw de foto's bekijken!

how sweet can it be to be loved by you

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 20:53

De foto's die gemaakt zijn door de fotograaf worden op dit moment op de site gezet!!! www.foto4u.nl

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:38

gomir schreef:
Gefeliciteerd!

Ik had alleen wat problemen op het water. Heb echt maar twee keer aangereden en toch mocht ik mijn rugnummers afstaan(ik ging echt niet voor niets aan de zijkant wachten op de volgende ruiter hoor Clown )...Baal er wel van, had het laatste stukje van de cross ook graag uitgereden
(en mijn stijlpunten zijn ook al heel apart zag ik Verward Ben in een kilometer tijd 2 punten beter gaan zitten, dat is toch wel een vlotte vooruitgang Tong uitsteken )


Mocht je de cross niet uitrijden dan? ik heb nadat ik klaar was en ging kijken er toch ook een paar zonder nummer voorbij zien komen

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:59

chantal_cs schreef:
De foto's die gemaakt zijn door de fotograaf worden op dit moment op de site gezet!!! www.foto4u.nl


Er staan wat springfotos op, maar geen bokker te bekennen (of ik kijk niet goed). Op de site staat dat alles morgenavond online staat...........

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 22:05

De foto's van zaterdag staan nu online, daar staan idd geen bokkers bij, alle bokkers hebben zondag gestart voor zover ik weet. Als het goed is komen die foto's morgen online! Nog even wachten dus...

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:13

Ja spannend Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:34

JECKYLL schreef:
Mocht je de cross niet uitrijden dan? ik heb nadat ik klaar was en ging kijken er toch ook een paar zonder nummer voorbij zien komen


Volgens het reglement van de KNHS niet, maar er wordt wel vaker gewoon doorgereden. Dan krijg je een prachtige brief van de KNHS thuis
Ik heb de rietsprong dus keurig overgeslagen, maar de houtwal nog even gesprongen om af te sluiten Clown Schijnheilig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Kimmy1
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 08:56

Goed zeg en dat kost je minder geld van de winter voor een deken Pling

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:18

jaaaaaaaaaah de foto's staan erop!!!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:25

Jippie! Ga gelijk kijken.

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:32

welk startnummer had jij?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:35

Ik had startnr. 78. Te vinden in serie 3. Best 2 leuke foto's!

Hihi, chantal, die voorbenen van Le Cheval op de eerste foto!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 21:01

Ik had nummer 6 en 146, heb net 4 foto's besteld in formaat 13x18 vond ze echt onwijs gaaf! Ik heb de 2 springfoto's en de ene crossfoto van Lucky en de cross (springend)foto van Cheval besteld.


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 21:24

Wat had jij voorn startnr JECKYLL???? Wil graag je foto zien!!! Haha!!!!

Ik heb trouwens die van mij ook even in mijn foto topic gezet..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers