wachtlijst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 14:34

Ik had dus afgelopen zondag een wedstrijd en er hing daar ook een formulier waar je je kon aanmelden voor een wedstrijd nu zaterdag. Ik dus het telefoonnummer opgeschreven en later gebeld zit het al vol Verward Nu sta ik dus als eerste op de reservelijst en er doen er 20 mee in de B. Hebben jullie vaak op de reservelijst gestaan en kom je er dan nog meestal bij ?? Ik hoop dat er iemand afvalt zodat ik nog lekker mee kan doen. Schijnheilig


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:21

ik ben er altijd nog bij gekomen.
er valt heel vaak iemand uit
ik hoop het ook voor jou:d

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:28

Tja ik heb ook geen slechte ervaringen met wachtlijsten. Iedere keer dat ik reserve stond, heb ik toch kunnen starten...zelfs een keertje met de Regiokampioenschappen! Een keer werd ik pas s'avonds om 20.15 gebeld om de volgende dag te starten, dus dat was even stressen...
Er valt eigenlijk altijd wel iemand uit bij goed bezette wedstrijden... Knipoog

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 18:56

Maar hoeveel aanmeldingen waren er dan ? in de B waar ik dus mee wil rijden zijn er 20, denk je dat ik er nog bijkom ?

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:21

Ik heb ook wel eens op een wachtlijst gestaan. Ik bel vaak nog wel een keer kort voor de wedstrijd of er niet iemand uitgevallen is. Meestal kan ik alsnog starten.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:23

Ik heb me zojuist ook op de reservelijst laten zetten.
Meestal kan je dan gewoon starten , zeker (bijna) in een groep van 20.
Er vallen er altijd wel een paar uit.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:24

Ik heb nog nooit op de wachtlijst gestaan, ik geef gewoon van te voren op zodat ik zeker weet wanneer ik wedstrijd heb.

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 19:51

Ik had me ook optijd opgegeven maar ze belde later nog terug dat het toch niet kon ofzow. Anders zouden ze gaan uitlopen maar ik zou wel als eerste op de reservelijst staan. Dus ik heb nog goede hoop dat ik erbij kom *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:04

Ow dat is wel een beetje raar dan, wordt wel lekker druk dan. Ik hoop ook voor je dat je erbij komt, is anders zo banketstaaf omdat je er wel rekening mee houdt.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:14

Ik heb tot nu toe nog maar 2 x op een wachtlijst gestaan en kon er achteraf wel altijd bij. Dit werd bij beide keren een week van te voren gemeld.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:21

mijn buurjongen stond ook eens op een wachtlijst, terwijl zn zusje wel was ingedeeld, hij heeft zn pony toen gewoon meegenomen en ter plekke gevraagd of er nog iemand was uitgevallen/niet op komen dagen, dat was idd zo en toen kon hij toch nog meedoen

suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:46

er vald meestal wel iemand af hoor of je moet een dag van te vooren nog even bellen dat zeggen wij ook altijd tegen de deel nemers die op de wachtlijst komen en dan kijken we of er weer plek is n de klasse meestal wel:)

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:50

Als je beoeld voor de wedstrijd bij de maasruiters in Maasland, dan zou ik er maar niet te veel op rekenen. Er zijn niet zo heel veel starts in de B dus de kans dat er dan eentje afvalt is niet zo groot.

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers