De hengstenshow

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

De hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 21:42

Ik ben vandaag dus naar Vorstenbosch gegaan, met mijn ouders en mijn nicht. We wonen dus zelf in Rotterdam, en hebben er maar liefst 2 uur over gereden, terwijl het binnen 45 min tot een uur aan te rijden moet zijn! Bloos Ja hoor, mijn vader weer véél te ver gereden: bord gemist. Frusty Dus wij weer terug, kwamen we er eindelijk om 1 uur aan, een half uur te laat dus. Lips are sealed

Maargoed, wij naar binnen, en we vroegen ons al af waar het spektakel aan de gang was. We waren nog nooit eerder naar een hengstenshow geweest, maar ik had er wel iets meer van verwacht. Rieky Young en haar man Dave ( Verward ) Young, waren de hengsten om de beurt aan het showen. Ik heb er helaas maar één gezien omdat we de hele manege rond zijn gegaan (kolere wat hebben ze daar veel stallen!! (ze hebben er dus ook paarden in staan Knipoog ). Daarna nog even langs de Summersale van Arthurs. Mijn nicht heeft er een paar sporen gekocht, en ik een paar laarzen van het merk Pro Stuff. Zien er in ieder geval wel gaaf uit. Ik heb in de winkel zelf (Arthur's Western Store), welke ik me overigens veel groter had voorgesteld, nagenoeg geen loopruimte, een wrangler cowboycut slimfit blauwe spijkerbroek heb gekocht. In de summersale hadden ze ze ook, maar alleen véééél te groot. Ik ben nogal smal, en heb dus maatje 28 Haha! Lengte 34! Bloos Maargoed, zit als een tweede huidje!

Al met al heb ik dus niet niet veel van de hengestenshow gezien, waar ik eigenlijk voornamelijk voor kwam, en dan snel even langs de shop te gaan...toen we eenmaal uitgeshopt waren wilden we nog gaan kijken, maar toen bleek het al afgelopen te zijn! Duurde dus IMO niet erg lang... Frusty Ik heb wel een paar hengstjes bewonderd waaronder Jack Over Dun it (ik schat hem voor de liefhebber op zo'n 146cm). Hij was overigens best wel lief.

Dat was mijn dag hengstenshow weer....nog meer mensen geweest? Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Re: De hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:55

XoNo schreef:
nagenoeg geen loopruimte


maar wel erg veel koopruimte Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: De hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 22:21

Jos"]
[quote="XoNo schreef:
nagenoeg geen loopruimte


maar wel erg veel koopruimte Knipoog
[/quote]
Da's waar...maar iets meer loopruimte had toch wel leuk geweest Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 22:55

K vondt het wel gezellig knus in de shop, zolang je maar niet bepakt en bezakt was (in mijn geval niet mogelijk).
Volgens mij heb ik jou gezien Xono, groene bodywarmer van de greupstables? kort blond haar? Model piek? Je stond ff bij de inrijbak.

Ben met volle tassen en lege portomonai naar huis gegaan (zoals het hoort), maar ben wel een showoutfit (in mijn ogen dan) rijker Haha! Kwijl . Zelfs de laaste centen nog even uitgegeven bij Madepolder, wat is het toch heerlijk dat je op zondag nog ergens kunt sjoppen *LOL* .

Vervolgens natuurlijk alles even gepast op mijn fjordenbeest, ff gereden en lekker naar huis gegaan en voldaan op de bank gana liggen. Ik kan er weer ff tegen, hahahaha.

Wat de hensgtenshow betreft, vindt Commander wel wat voor Tjo Knipoog , een buckskin fjord met dikke reet, lijkt me wel wat Kwijl .
Vondt de jonge paardjes al erug ingereden, maarja dat schijnt te horen bij western/quarters een 2 jarige ohz, Frusty niet mijn idee, maar das dus geheel persoonlijk. Time is money...... althans dat idee kreeg ik wederom.
Ik vondt die 3 jarige bruine van jack over dun it ofzo ook wel leuk die na commander kwam, die brede tanker, erug leuk beestje, mijn tiepje, brede bast, dikke reet, hhihihihi Haha! .

Lekkere dag gehad en nu heerlijk naar bedje toe.

Viv

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 23:00

jammer ik heb je gemist jaaaa ik was er ook met vrienden.
en ja de winkel lijkt klein maar er kan zoveel in.en goed opletten
al die koopjes, het was echt weer een leerzame dag , ook voor mij!

weinig boktpetjes gezien.heel weinig bekenden gezien wel heel veel nieuwe gezichten,goed teken voor de toekomst,en wat de show betreft het is natuurlijk reclame maken voor de eigen producten en wat ze vererven, een paar leuke veulens en qh gezien.
duurde toch van 12.30 tot 14.30.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 09:32

Rijden kan ze, die Rieky!

Ik vond het wel erg jammer van de staart van Taris Skeeto...bleef niks van over.

Jodi, prachtige hengst, super aan de hulpen, alleen dat gewiebel vind ik persoonlijk erg storend.
Heb Holly van Jolande en Adrienne in het echt gezien, lief lief lief!! Lovers

Ik vond het licht in de supersaleruimte nogal ehhh matigjes... Cool Zou dit komen dat je dan niet weet wat je koopt ofzo? Verward Adje zat er met een grote smile bij, dus het gaat hem goed...
Ik vond trouwens dat ze de stallen enorm mooi hebben opgeknapt, vroeger was het maar zo zo..
Blijft leuk om af en toe weer eens te kijken..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 22:21

Vippie schreef:
Volgens mij heb ik jou gezien Xono, groene bodywarmer van de greupstables? kort blond haar? Model piek? Je stond ff bij de inrijbak.


Klopt! Ik heb inderdaad in totaal misschien 15 minuten bij de inrijbak gestaan Haha! Verder ben ik rond wezen kijken en even wezen shoppen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 08:10

XoNo"]
[quote="Vippie schreef:
Volgens mij heb ik jou gezien Xono, groene bodywarmer van de greupstables? kort blond haar? Model piek? Je stond ff bij de inrijbak.


Klopt! Ik heb inderdaad in totaal misschien 15 minuten bij de inrijbak gestaan Haha! Verder ben ik rond wezen kijken en even wezen shoppen.
[/quote]

YYEEEHHHHH eindelijk een bokker gespot op een evenement!
hihihii. En dat nog wel zonder boktpetje (handig die bodywarmer).
Viv

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:43

Ik ben er ook geweest. Ik vond Rieky wel slecht te verstaan hoor. Jodi was gaaf om te zien, Fritz Flitz trouwens ook.
Holly was er inderdaad ook en ze zag er mooi uit. Een prachtige kleur en flinke hammen van broekspieren. Unne echte dus.
Er was ook een hele mooie palominomerrie met een prachtig palomino hengstveulen. Te koop, stond op de staldeur. Ik had ze best willen hebben, maar die prijzen voor die quarters wil je niet weten!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 15:43

Vippie"]
[quote="XoNo"][quote="Vippie schreef:
Volgens mij heb ik jou gezien Xono, groene bodywarmer van de greupstables? kort blond haar? Model piek? Je stond ff bij de inrijbak.


Klopt! Ik heb inderdaad in totaal misschien 15 minuten bij de inrijbak gestaan Haha! Verder ben ik rond wezen kijken en even wezen shoppen.
[/quote]

YYEEEHHHHH eindelijk een bokker gespot op een evenement!
hihihii. En dat nog wel zonder boktpetje (handig die bodywarmer).
Viv
[/quote]

Ja, die bodywarmer heb ik meestal aan op evenementen enzo, ook makkelijk voor andere greupers om me te spotten, mochten ze me kwijt zijn Haha!