Mooiste plek waar je gereden hebt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Mooiste plek waar je gereden hebt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:52

Wat is voor jullie de mooiste plek waar je hebt buitengereden?

Ben namelijk van plan binnenkort een lange rit te gaan maken als zich een mooie herfstdag voordoet. Misschien dat ik wat ideeën op kan doen .

Voor mij was mijn mooiste rit in ieder geval bij vierhouten op de hei (richting veluwe). Oneindige paden en veel glooiing en mooi bos. Daarbij ook nog superrustig OK dan! .


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:54

het strand en natuurlijk de veluwe. Loenermark ben ik ook erg van gecharmeerd

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:54

De Ardennen, in de buurt van Spa... Lovers

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:55

Zweden, in volle galop over de stoppelvelden van Zuid-Zweden!!!! Geweldig zou het zo weer willen!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:55

Marokko Tong uitsteken In de bergen en daarna de bergen af en op het strand en in het water gezwommen maar ik denk niet dat je dat bedoeld.......Tong uitsteken

Inderdaad de veluwe lijkt me erg mooi ben er wel op de fiets geweest maar nooit op paard maar dat was erg mooi Volgens mij is het in limburg ook wel mooi met wat bergjes....Maar alleen best ver weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:55

Oke, als je buitenland vermeld dan ook graag de mooiste plek in Nederland erbij. En bij de Veluwe graag waar ergens op de veluwe Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:57

noekie_smile schreef:
Marokko Tong uitsteken In de bergen en daarna de bergen af en op het strand en in het water gezwommen maar ik denk niet dat je dat bedoeld.......Tong uitsteken

Inderdaad de veluwe lijkt me erg mooi ben er wel op de fiets geweest maar nooit op paard maar dat was erg mooi Volgens mij is het in limburg ook wel mooi met wat bergjes....Maar alleen best ver weg


Ja, vind het beetje overdreven mijn paard anderhalf uur op de trailer te zetten. Uurtje is toch wel mijn max.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:57

veluwe, met name het gebied rondom beekbergen

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:58

Rockanje, combinatie van strand duinen en bossen, hele mooie omgeving met hele fijne ruiterpaden.
( ongeveer 25 minuten rijden vanaf rotterdam)

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:58

Ooh dat was in Toscane! Wiehiejjj was echt helemaal super, maar ja zaql wel te ver weg zijn denk ik haha.

maar de Loons en Drunense Duinen is ook erg leuk om te rijden. Dat is wat minder ver weg!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:59

strand in oudorp, en verder hongarije, maar toen viel ik er helaas af.... ook de gids viel eraf dus dat was niet zo'n fijn geregelde rit, met jonge lippizaners!!! het is goed afgelopen, en het was errug mooi.

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:15

Fellor schreef:
Ja, vind het beetje overdreven mijn paard anderhalf uur op de trailer te zetten. Uurtje is toch wel mijn max.

Tja dan weet ik het ook niet echt.... ben nie zo noord-oost nederland bekend alleen dan de veluwe

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:31

Met Dennis hier in het dijkgatbos. Helaas is het hier niet zo groot, maar geniet er iedere keer weer van dat ik daar rijd. En dat gebeurd nog al eens omdat het hier om de hoek is.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:33

De Veluwe natuurlijk en dan in de buurt van Ede, Otterlo. Je kunt ook in Hoenderloo een toegangskaart kopen en dan echt het park De Hoge Veluwe op.
Maar bij mij in de buurt is het gratis Haha! en minstens zo mooi.

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:28

wisselend, de enekeer ben ik super blij met de hei, de andere keer wil ik zwemmen de andere keer wil ik naar de zand heuvels, de andere keer door een mooi herfst bos, de andere keer weer door een polder gebied, de andere keer naar hele stijle heuvels, de andere keer langs de weg en ALLES kan, in Uden! (najah die bossen)
dus ik zou zeggen kom hier heen Tong uitsteken

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:48

Frankrijk Tong uitsteken
In Nederland toch wel de bossen rond Schaarsbergen

» Never give up on the things that make you smile..

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:51

Reesdal, das in Drenthe bij Avereest( vlak bij meppel) kun je zuper rijden is wel verweg. Verder wel in bos de lijen das in Bilthoven. Is wel fijn maar is wel een bos.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:51

Ehm... ik denk Balloërveld, daar kan je ook erg goed hard Haha! Schijnheilig

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:55

Ik vind Texel leuk om paard te rijden...en Drenthe ( hei in Uffelte:D ) en ik vond de buitenrit in Frankrijk (vendee) die ik ook gemaakt heb ook wel heel tof!!!

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:01

Kootwijk, Veluwe en dan het Kootwijkerzand.......prachtig!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:03

strand tussen rockanje en oostvoorne 7, heerlijk die ruimte

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:04

Zweden!!!!! Schitterend, kriskras door het bos, over omgevallen boomstammen etc....
Dit is denk ik niet het antwoord wat je zocht, maar het is echt wel mijn mooiste plek!

Don't dream your life, live your dreams!

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:16

In Drenthe bij Havelte is erg mooi, ook veel hei en een meertje waar je doorheen kan. En op de veluwe heb ik dit weekend bij Uddel rondgehobbeld, erg fijn vertoeven maar ja ik kom uit een polderplaats!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:23

Onstwedde Tijdens de endurancerit daar heerlijk gereden en die zandpaden waren ideaal: even lekker de benen strekken in een mooie omgeving Cool

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:24

In Italie, in Toscane nog wel........prachtig.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker