vermoeiende dag gister

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

vermoeiende dag gister

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 12:24

eerst kwam ik s morgens op stal, waren de paarden nog niet gevoerd dus kon ik gaan doen. paardjes waren aan t smullen, even nat hooi gemaakt en daarna uit gaan mesten. Toen kwam gerald pas, dus samen de rest uitgemest. gesnellie Haha! Haha!
We hebben twee nieuwe paarden op stal, 1 was vorig jaar zomer ook al bij ons geweest en de andere is een 3jarige merrie. heel mooi beest, een bruine met alleen achter 2 witte voetjes. Ontzettend lief maar kent nog niets. Nouja, niets. Ze is halstermak, kan voetjes geven en heeft eergister voor t eerst tussen de touwen gestaan. gaat allemaal hartstikke goed. Ik heb dr gister lekker uitgebreid gepoetst op stal, ze is al weer lekker aan t verharen.
Op een gegeven moment had ik johij al klaarstaan voor gerald, komen er 3 personen aan. "Staat die hengst hier?" Ja welke hengst??? Kwamen ze voor Ursprung. Ik ze er even langs gelaten, laatste dingen bij johij klaargemaakt en even naar ze toegelopen. Dacht dat ze m vast wel even zonder deken oid zouden willen zien. Maar Uri dacht daar anders over, die lag lekker te pitten Slapen en bleef maar liggen toen we er met zn vieren voor stonden. Achja Pling rare hengst Lovers Bleek dus dat die mensen hem hadden zien lopen op de hengstenshow in duitsland in februari. En nu waren ze erachter gekomen dat hij op deze stal stond dus kwamen ze even kijken. Wel leuk hoor. popi Uri Lovers

En daarna kwamen kim en renaat nog even mn boktpetje brengen dus boktmeet!!!!! *LOL* *LOL* Kim zat op Lottie en Renate had quinto meegenomen dus was een megaboktmeeting. was gezellie, en Renate heeft ons nu toch eindelijk eerlijk verteld dat ze binnen een jaar Grand Prix wil rijden met Quint Lovers Kwijl *LOL* He renaat?? Knipoog

uiteindelijk was ik om 6 uur thuis, had nog weer de paarden gevoerd en toen kwam papsie me ophalen. was behoorlijk moe en heb nu ontzettend spierpijn in mn bovenarm. weird Verward

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 18:48

zo! Jij bent lekker bezig geweest dus! En over boktmeetings gesproken, rijdt je ook mee op de Apeldoorn boktrit op 28 april?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 18:53

ja ben gister echt behoorlijk druk geweest. wel gezellig druk maar merkte het wel aan t eind van de dag hoor!! heb ook heerlijk geslapen 's nachts Haha!

nee ik kan helaas niet mee de 28e omdat er geen paarden gehuurd kunnen worden en ik heb geen paard wat ik zo even mee kan nemen Verdrietig

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:31

heheh ja maaike!! dat zou je niet vertellen Haha!

tja onderweg naar maaike kreeg ik een opmerking van een man. goh das al een ouwe pony?
ikke zo huh nee hoor hij is nog geen 2.
die vent helemaal verbaasd maar hij is al zo grijs. ja duh hij word schimmel Haha!

moest wel lachen.
mijn kanjertje die bijna nergens bang voor is Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 20:33

oeps solly das waar ook..... maarja om t nu weer weg te halen is ook zo wat he Knipoog Schijnheilig Schijnheilig

maar was wel even gezellie, heb onwijs gelachen ook toen bauke met die brommer langskwam en dat ie later zei dat de bezine op was Frusty ge wel dig!!!