Konijntjes hebben de oogjes open..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Konijntjes hebben de oogjes open..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:12

zooooooooooo lief Lovers nu 11 dagen oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:14

erg leuk maar heeft nix met paarden te maken.

Mis m'n kleine meissies :n

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:14

Je hebt wel ongelooflijke mazzel dat ma-nijn dit allemaal toelaat. Als ik een nest jonge konijnen heb, controleer ik alleen na de geboorte of er geen dooien tussen zitten, en dan haal ik ook alleen de wol er nog af.
Voor de rest laat ik het nest gewoon met rust, dat gesol is niet goed voor die jonge dieren.

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:17

Billy schreef:
Je hebt wel ongelooflijke mazzel dat ma-nijn dit allemaal toelaat. Als ik een nest jonge konijnen heb, controleer ik alleen na de geboorte of er geen dooien tussen zitten, en dan haal ik ook alleen de wol er nog af.
Voor de rest laat ik het nest gewoon met rust, dat gesol is niet goed voor die jonge dieren.



moeder konijn vind het allemaal prima ze zit er bij en kijkt ernaar.. wat betreft "al dat gesol" valt ook wel weer mee ik maak om de paar dagen een paar foto's ben in 2 minuten klaar daar kunnen ze echt wel tegen hoor...


Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:21

Aghum Germana, ITP is niet alleen voor paarden. Het is voor alle soorten dieren, leuke feestjes enz enz. Maar er komen wel het meeste paarden. Maar domme reactie hoor! Verder vind ik die kleine humpels zo lief! Ik vind ze echt leuk! Die kleine oogies Lachen

fok.nl de beste.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:30

Het gaat er niet om of ze er tegen kunnen, het gaat er om of het verstandig is. Maar zelfs mijn neefjes en nichtjes snappen nog dat je konijnenbaby's met rust laat, en die zijn tussen de 4 en de 8 jaar oud.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat als volwassene niet wilt begrijpen.
Je hebt gewoon een groot risico genomen, voor hetzelfde had je het nest verstoord en had ma-nijn alle jongen doodgebeten. Maar omdat dit toevallig goed gegaan is, denk je dat je gelijk hebt.
Maar goed, je wilt toch nooit wat van een ander aannemen.

Goedgekeurd onderschrift :)

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:39

echt een schatjes!!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:59

Billy schreef:
Het gaat er niet om of ze er tegen kunnen, het gaat er om of het verstandig is. Maar zelfs mijn neefjes en nichtjes snappen nog dat je konijnenbaby's met rust laat, en die zijn tussen de 4 en de 8 jaar oud.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat als volwassene niet wilt begrijpen.
Je hebt gewoon een groot risico genomen, voor hetzelfde had je het nest verstoord en had ma-nijn alle jongen doodgebeten. Maar omdat dit toevallig goed gegaan is, denk je dat je gelijk hebt.
Maar goed, je wilt toch nooit wat van een ander aannemen.


Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben.. als ma konijn het niet goed had gevonden had ik ze er heus niet uitgehaald.. ben niet helemaal van lillo hoor..

en nee t is niet dat ik niets aan wil nemen t is dat jij altijd wat te zeiken hebt over mij....

kunnen we nu ontoppic blijven...

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:03

Debo schreef:
en nee t is niet dat ik niets aan wil nemen t is dat jij altijd wat te zeiken hebt over mij....

Quotes asjeblieft, ik heb nl al tijden geen mond meer tegen je open geaan.

Goedgekeurd onderschrift :)

ilovejuno

Berichten: 2144
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Beek en Donk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:04

ohh skeetig!!!! echt lief hoor *LOL*

♥Een paard is veel meer waard dan rijkdommen, wanneer we paardrijden lenen we vrijheid.
♥Shakira
♥Lieve Juno, je was een geweldige pony, rust zacht maat.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:12

Billy, Debo, mag dit via pb? Gaat alles behalve over hoe schattig de kleine konijntjes zijn!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:13

Ik haal de jongen er ook gerust uit. Een goede voedster laat dat wel toe. Alleen bij een voedster met een eerste nest ben ik wel eens wat voorzichtiger. Of als je een voedster hebt die niet op mensen gesteld is. Maar voor de rest haal ik de jongen ook gewoon uit het nest. Zo wennen ze meteen goed aan je handen. Verder doen alle fokkers die ik ken dat ook, dus zo problematisch zal het niet zijn. Je moet toch de ontwikkeing van de jongen goed in de gaten houden.

Hier staat een leuke foto van een nestje jongen van mij. Ik geloof dat ze hier 3 dagen oud zijn.
http://www.beestman.nl/beestman/Eveline/eb_index.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:19

Pinky_girl"]
Billy, Debo, mag dit via pb? Gaat alles behalve over hoe schattig de kleine konijntjes zijn!
[/quote]

is al geregeld


[quote="eveline_B schreef:
Ik haal de jongen er ook gerust uit. Een goede voedster laat dat wel toe. Alleen bij een voedster met een eerste nest ben ik wel eens wat voorzichtiger. Of als je een voedster hebt die niet op mensen gesteld is. Maar voor de rest haal ik de jongen ook gewoon uit het nest. Zo wennen ze meteen goed aan je handen. Verder doen alle fokkers die ik ken dat ook, dus zo problematisch zal het niet zijn. Je moet toch de ontwikkeing van de jongen goed in de gaten houden.

Hier staat een leuke foto van een nestje jongen van mij. Ik geloof dat ze hier 3 dagen oud zijn.
http://www.beestman.nl/beestman/Eveline/eb_index.html


inderdaad mijn konijn kent me goed en vertrouwd me.. ze vind het helemaal niet erg.. Ze komt er gezellig bij zitten en krijgt afentoe een aai over de bol.. als ik klaar ben krijgt ze lekker een pluk gras.. daar zit ze dan al op te wachten

Liefffff die witte konijntjes!!! vind t wel "jammer" dat ze allemaal grijs of zwart zijn had graag een berg verschillende kleurtjes gezien,... maarja daar worden ze niet minder schattig van Lovers

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:00

Wat schattig
Ik heb dit jaar maar 1 nestje gefokt.
Vorig jaar had ik ook 1 nestje gehad, en daar waren veel van dood gegaan, omdat je er aan zat, dit jaar had ik maar liefst 7 konijnen i.p van vorig jaar 3 van de 6.
Doordat ik er niet aan ben gekomen levende ze allemaal nog.

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:42

tja .. ik heb ze al meerdere malen vast gehad en ze leven nog steeds.. ik kijk of ze goed groeien, of ze er gezond uit zien (maak even snel een foto) en stop ze weer terug.. moeder konijn vind het allemaal pirma.. als ze dat niet vond had ze ze al lang verstoten..

maar oke genoeg hierover... ze zijn ind schattig he Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:29

Wat een schatjes! Als ik die foto's zie dan WIL ik ze gewoon aaien. *LOL*

Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:36

ow die zijn pas lief Haha! wil ze allemaal hebben hahaha Haha! ze zijn echt schattig !

Ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen. Wie het noodlot zal ontmoeten kan het nooit meer doen.

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:50

AAAAAAAAAAAAh! wat lief!!! *LOL* *LOL*

geen paard mooier dan de Arabier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers