Tygahno: associaal goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Tygahno: associaal goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 20:35

Onze bokker Tygahno (ook wel bekend als Karin) had vandaag eindelijk weer een wedstrijdje met (jaja) Tygahno! *LOL* En niet zomaar een wedstrijdje, nog een debuut ook. Vandaag was de eerste keer dat ze L2 gestart is.

Aangezien ze 'gewoon' in Assendelft reed ben ik maar even wezen buurten. Het begint er trouwens op te lijken dat ik geluk breng Clown De eerste keer dat ik kwam kijken werd ze gelijk kringkampioen. De ene keer dat ik er niet bij was ging het helaas minder en vandaag.....

Vandaag ging ze weer met 2 eerste prijzen en 5 winstpunten naar huis en dat voor de eerste keer L2. De punten waren trouwens: 172 en 182.
Echt super gewoon die twee, zeker omdat Karin een weekje weg is geweest met haar gezinnetje en dus bijna geen tijd heeft gehad om te trainen Haha!

Hier 3 foto's om een idee te geven. De kwaliteit is niet echt wat aangezien het binnen was en ik iets andere instellingen moest gebruiken omdat het anders te donker is.

Tygahno net uit de trailer en behoorlijk wakker *LOL*
Afbeelding

En 2 foto's tijdens het inrijden:

Afbeelding

Afbeelding

Leuk weetje: de jury was zo van Tygahno gecharmeerd dat ze hem wel wilde hebben Bloos!
Maar ik ben peetmama van haar paardjes, toch Karin? Schijnheilig


fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:54

He wat leuk! karin...
wie had je als jury?
Ik heb ook gestart, maar zo goed ging 't nou ook weer niet!
Evengoed een puntje in het M2, het was de eerste keer binnen en wisper was aardig heet! maar lekker gereden hoor!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:58

Super goed zeg!!!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:02

Super, gefeliciteerd! Nog 1 wedstrijd en dan snel M1 starten in oktober...

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:02

z
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:12

Wow geweldig!
Maar wat wil je met zo'n gaaf paard! Super hoor, op naar de M en Z!

Don't dream your life, live your dreams!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:17

KarinvdM schreef:
Super, gefeliciteerd! Nog 1 wedstrijd en dan snel M1 starten in oktober...


Ik ga voorlopig nog geen M starten hoor Vandaag was ons debuut in de L2. Ik heb na vandaag besloten dat ik de L2 helemaal uitrijd want op deze manier gaat het wel erg snel allemaal.... Tygahno is natuurlijk 4 jaar jong maar eigenlijk is hij dus nog maar net 4 jaar, hij is namelijk van 17 juli. Het afgelopen jaar is hij 10 cm gegroeid dus ik denk dat het beter is voor zijn lijf als ik gewoon rustig aan doe Ik had eigenlijk zelf in de planning om de hele winter L2 te rijden en van het voorjaar M1 maar waarschijnlijk ga ik dat niet redden dus ik zal mijn wedstrijdplanning wat aan moeten passen Haha!

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:22

zo das wel erg aso Karin!!! leuke foto's trouwens

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:31

He K'tje en Tygie natuurlijk Haha!
Gaaf man voor de eerste x in de L2 en dan gelijk 5 winstpunten!! toppie!!
En dat geld natuurlijk ook voor onze Tygie!!! toppie!! je krijgt morge een lkkr snoepje van me!! Knipoog

Tot morge en nog een fijne nachtrust!! Haha! haha

:j Een dag niet gelachen.. Is een dag niet geleefd.. Ja

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:44

Tygahno schreef:
Ik ga voorlopig nog geen M starten hoor Vandaag was ons debuut in de L2. Ik heb na vandaag besloten dat ik de L2 helemaal uitrijd want op deze manier gaat het wel erg snel allemaal.... Tygahno is natuurlijk 4 jaar jong maar eigenlijk is hij dus nog maar net 4 jaar, hij is namelijk van 17 juli. Het afgelopen jaar is hij 10 cm gegroeid dus ik denk dat het beter is voor zijn lijf als ik gewoon rustig aan doe Ik had eigenlijk zelf in de planning om de hele winter L2 te rijden en van het voorjaar M1 maar waarschijnlijk ga ik dat niet redden dus ik zal mijn wedstrijdplanning wat aan moeten passen Haha!


Dat hij pas 4 is had ik wel door, ik zei er immers bij; vanaf oktober. Nee, dat gaat ook veel te snel, maar met deze punten hoor je niet echt meer in de L2 thuis... Soms is het lastig, zo'n jong paard dat het zo goed doet... Het is ook nooit goed... Cool

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:49

KarinvdM schreef:
Dat hij pas 4 is had ik wel door, ik zei er immers bij; vanaf oktober. Nee, dat gaat ook veel te snel, maar met deze punten hoor je niet echt meer in de L2 thuis... Soms is het lastig, zo'n jong paard dat het zo goed doet...
Oh, sorry niet goed gelezen Bloos ja, vanaf oktober zou hij M mogen starten maar deze wedstrijd was een van de 3 voor het clubkampioenschap dus die wil ik nog wel mee doen... in november is de laatste wedstrijd voor dat kampioenschap dus ik denk dat ik dan in januari M1 ga starten.....
Het is inderdaad wel lastig zo'n jong paard dat het zo goed doet... hij is nu nog slungelig en puberig, hij moet nog helemaal uitbreken...

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

prompter

Berichten: 10916
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:50

Goh, gefeliciteerd Lachen. Heel mooi paard ook !

Extremely rare and Beyond Compare

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:34

Hartstikke gefeliciteerd! Ik had al uit je berichtje al wel begrepen dat het goed ging, maar dat het zo goed was wist ik nog niet Haha!

Super hoor!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:35

Gefeliciteerd, ik heb je zien (in)rijden vandaag en vond jullie een erg leuke combinatie. Heb je proeven niet gezien maar met die punten zullen die wel de moeite waard zijn geweest!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 04:54

Geweldig zeg, wat een punten. Mooie foto's ook

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 08:41

hoe krijg je het voor elkaar, dat waren echt super proeven dus, gefeliciteerd!!!!!

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Serena

Berichten: 49
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 08:43

Yeahh!!! OK dan! Kijk es aan... GEFELICITEERD!!!!!!! ik ben apetrots hoor.. zowel op Tygie als op K'tje!!! Mooie foto's ook hoor!!
Vanavond krijgt ie een extra snoepje van mij... !! *LOL* Dat van gister heeft toch wel geholpen hé hahahaha... Knipoog

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:50

Gefeliciteerd Karin, Super gereden,tja dit soort mooie ritten ga ik nu dus missen,als aan de kant geschoven prive-chauffeur van Antoinette. Haha!


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:53

Jij verdiend het wel om een hoedje in het L2 op te hebben als je zulke punten rijdt! Super punten hoor, gefelicteerd en veel succes verder!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:05

he wat goed zeg, dat ik afgelopen zondag ook dat de jury mijn paard onder mijn kont vandaan wou kopen Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 21:16

Remember schreef:
Jij verdiend het wel om een hoedje in het L2 op te hebben als je zulke punten rijdt! Super punten hoor, gefelicteerd en veel succes verder!


Dat was mijn aandeel Haha!
Ze vroeg net voor het opstappen: 'Cap of hoedje'?
Ik ging voor het hoedje, het is hier in de buurt tenslotte normaal om met hoedje in de L te rijden Knipoog
Plus de amazone heeft het hoedje al eerder verdient Haha!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:25

fresco"]
He wat leuk! karin...
wie had je als jury?
Ik heb ook gestart, maar zo goed ging 't nou ook weer niet!
Evengoed een puntje in het M2, het was de eerste keer binnen en wisper was aardig heet! maar lekker gereden hoor!
[/quote]

Ik had als jury mevrouw G.T.J. Korthof.
Wij hebben thuis wel een binnenbak maar eigenlijk heb ik daar al maanden niet in meer in gereden... Maar een binnenbak op vreemd terrein blijft toch altijd spannend hoor, een lage kantine over de hele korte zijde vindt Tygie altijd een beetje raar in het begin.
Gefeliciteerd met je puntje en wie weet belanden we samen op "de witte stip" Haha!




[quote="Antoinette schreef:
Dat was mijn aandeel Haha!
Ze vroeg net voor het opstappen: 'Cap of hoedje'?
Ik ging voor het hoedje, het is hier in de buurt tenslotte normaal om met hoedje in de L te rijden Knipoog
Plus de amazone heeft het hoedje al eerder verdient Haha!


Dat is inderdaad waar Haha!

Ik heb wel gehoord dat vanaf 1 april 2005 een cap verplicht is tot en met de M2 dus nu nog maar even genieten van mijn hoedje Als ik heel eerlijk ben vind ik mijn cap echt niet minder lekker zitten hoor... maarja, het oog wil ook wat he Bloos Knipoog

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...


promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:56

wat goed zeg
succes verder!!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:07

Als je die punten bij mw. Korthof gereden hebt dan heb je ze ook echt verdiend Die geeft ze echt niet weg

Dat hoedje staat idd wel mooi, maar die punten had je met een cap op ook wel gereden hoor Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:21

Heee. Kaatje. Gefeliciteerd. Heel goed gedaan OK dan! Volgende keer kom ik kijken. Laat maar weten wanneer.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers