restaurantjes in de buurt van Ahoy - R'dam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

restaurantjes in de buurt van Ahoy - R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 14:06

Ik ben op zoek naar adressen van leuke gezellige restaurantjes in de buurt van Ahoy in Rotterdam. Binnenkort ga ik naar een concert maar eerst gaan we uit eten en ik zou op zoek gaan naar restaurantjes! Dus heb je iets leuks... Let me know!

Lachen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:15

Tegenover Ahoy heb je het winkelcentrum Zuidlplein. Als je daar niet ingaat maar gewoon 'beneden' blijft heb je aan je linker hand volgens mij wat café'tjes/restaurantjes zitten. Ik weet niet of het wat is aangezien ik daar zelf nooit kom eigenlijk. En, als de nood echt hoog is dan is er in het winkelcentrum altijd nog een McDonalds Tong uitsteken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:27

Ben je met OV of heb je een auto tot je beschikking?

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:58

Rondom Ahoy/Zuidplein zit eigenlijk niet echt iets dacht ik Scheve mond

Maar zoals Ynzo zegt. Onder Zuidplein aan de linkerkant (vanaf de Ahoy kant gezien) heb je er wel 1 of 2 zitten geloof ik.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 11:07

We gaan met een auto, dus eventueel iets verder weg kan ook nog wel...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:07

Op de Slinge zit echt een supergoede pizzeria, heb geprobeerd te vinden hoe ie heet enzo, maar dat schiet niet op. Daar in de buurt zitten wel meer kleine restaurantjes (is denk ik +- 10 min met auto vanaf ahoy)

in de buurt van Zuidplein/Ahoy zit volgens mij vrijwel niets (heb er 19 jaar in de buurt gewoont), denk dat je echt iets verder weg moet kijken.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:12

Wat heel dicht in de buurt zit is restaurant Rustburcht. Ik vind dat je er lekker kan eten! (mijn werk zit in hetzelfde gebouw en heb er al een paar x gegeten). Tis denk ik 5 min. lopen ofsow. Heel dichtbij dus!
In het Zuidplein zitten ook wat restaurantjes. Ik weet er daar ook 1 te zitten maar hoe die heet, daar heeft mijn moeder toen gegeten toen ze naar een concert ging in Ahoy! Was ook heel lekker!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:16

Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik langs het Zuidplein rijdt (rechts ervan, onder de metro) heb je een soort Turks iets zitten. Staat pal langs de weg (als je richting Tatoo Bob gaat zeg maar) (weet niet hoe je het uit moet leggen). Volgens mij is dit wel een restaurantje?
verder zitten op de Slinge idd lekkere restaurantjes. Als je onder de metro doorgaat richting groene kruisweg (op de slinge), en jegaat bij de AH naar links, dan zitten daar een lekker Tapas restaurantje.. Mjam!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:47

Ik weet wat je bedoeld, ik kijk er precies tegenaan vanuit mijn werkplek.
Alleen zie niet hoe het heet. Ziet er wel gezellig uit van binnen!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:09

in het ahoycomplex zelf heb je ook 1 of 2 restaurantjes zitten, dichterbij kan niet Tong uitsteken
ik denk alleen dat het niet echt erg goedkoop zal zijn.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:15

Ik dacht dat er boven bij het Zuidplein ook een eetgelegenheid was. Niet echt een restaurant, maar je kon er wel lekker eten.

(ben ik met m'n moeder geweest voor het concert van Robbie Williams)

kimmie261

Berichten: 19213
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:17

Passionato schreef:
Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik langs het Zuidplein rijdt (rechts ervan, onder de metro) heb je een soort Turks iets zitten. Staat pal langs de weg (als je richting Tatoo Bob gaat zeg maar) (weet niet hoe je het uit moet leggen). Volgens mij is dit wel een restaurantje?
verder zitten op de Slinge idd lekkere restaurantjes. Als je onder de metro doorgaat richting groene kruisweg (op de slinge), en jegaat bij de AH naar links, dan zitten daar een lekker Tapas restaurantje.. Mjam!

hier heb ik pas gegeten,is wel lekker hoor,is inderdaad turks!!!