goede zadelmaker Eindhoven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

goede zadelmaker Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:25

ik zoek een goede zadelmaker in de buurt van Eindhoven die aan huis komt. M'n zadel moet aangepast worden aan m'n jonge paard. Wie weet waar je wel en niet moet zijn? Ik ben zelf totaal niet bekend in deze omgeving, maar m'n paard staat nu daar vandaar. Alvast bedankt voor de tips. OK dan!


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:29

Ik persoonlijk vind die man van Hypoweert (in Weert) heel erg goed in zadels. Maar ik weet niet of hij ook zo komt kijken.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:25

Peter Verhoeven uit Bakel vindt ik nog altijd de beste. Komt aan huis, verkoopt geen onzin en heeft zowel de kennis als het materiaal in huis.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:05

Dat zegt iedereen ja. Hij is alleen bij mijn zadel ontzettend de mist in gegaan. Dus daar kom ik niet meer.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:12

ruiters voor ruyters in nuenen heeft ook een zadelmakerij.
Die man komt aan huis en ik ben er erg tevreden over Lachen

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:45

ruyters voor ruiters is heel goed, heb het tel nummer wel voor je. ik werk er, bart is bijna de hele dag bezig met zadels maken, op maat maken en zadels passen bij klanten, ik vind zelf dat hij het erg goed doet en ik vertrouw hem mijn zadel volledig toe en het op meten daarvan.


dus als je het nummer wilt hebben voor een afspraak te maken pb me maar even

groetjes marloes

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:49

Peter Verhoeven. Goede service, en heb verder nooit problemen mee gehad!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:38

In veldhoven zit Frans van het kempisch ruiterhuis.

Ik heb zelf een hulsebos maar dan moet je wel geduld hebben en de tijd en het geld want ze zijn erg in prijs gestegen sindsdien dat ik begrijp.

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:07

het gareel in schijndel is heel goed en peter verhoeven in bakel.
ruyters voor ruiters in nuenen vind ik heel slecht en ontzettend duur(ze zijn bij mij al 2 keer de mist in gegaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:10

het gareel in schijndel vind ik dus schandalig slecht, waardeloos bijna.

hij vraagt 17,5 euro voor het opvullen van je zadel en dan staat ie het terplekke vol te duwen!! gewoon hop vlug vlug.

Maar je betaald bijna overal rond de 50 euro, lijkt me sterk dat het gareel het dan net zo goed kan doen als iemand anders

Verder lopen bij mij op stal een 4 of 5tal paarden met zadels rond die rudolf aangemeten heeft en ze liggen stuk voor stuk allemaal slecht op de paarden.


laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:24

vonneke schreef:
het gareel in schijndel vind ik dus schandalig slecht, waardeloos bijna.

hij vraagt 17,5 euro voor het opvullen van je zadel en dan staat ie het terplekke vol te duwen!! gewoon hop vlug vlug.

Maar je betaald bijna overal rond de 50 euro, lijkt me sterk dat het gareel het dan net zo goed kan doen als iemand anders

Verder lopen bij mij op stal een 4 of 5tal paarden met zadels rond die rudolf aangemeten heeft en ze liggen stuk voor stuk allemaal slecht op de paarden.


ten eerste doed hij dit niet meer zelf , maar word alles opgehaald door iemand die alleen maar zadels enz. repareerd en opvuld en dit is bij mijn zadel altijd goed gegaan.

ten tweede: een zadel kan met het passen goed liggen , maar door het trainen van de paarden kan het paard ook veranderen waardoor het zadel niet meer goed ligt en het zadel veranderd op den duur ook door gebruik en daarom moet je ze op tijd laten opvullen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:42

zadels opvullen heeft ie laatst nog bij mij op stal op de bakrand staan doen, 2 stuks.

en de zadels waar ik het over heb zijn er 2 die er pas goed 1 mnd opliggen , eentje komt van een ander paard af (meisje kocht een ander) en daar is hij naar komen kijken en hij vond het goed.

en het 4de zadel heeft nooit fatsoenlijk gelegen is al verschillende keren aangepast maa niets helpt.

Heb altijd goede zaken met het gareel kunnen doen maar na deze braspartijen ga ik weer lekker vertrouwd naar het Kempisch Ruiterhuis in Veldhoven


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123 en 92 bezoekers