dubbele longe uitleg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

dubbele longe uitleg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 19:15

Ik wil met hon wat meer gaan werken met dubbele longe e.d.
Welke bokker kan hier goed mee overweg en heeft zin om een x deze kant op te komen om e.a. uit te leggen? (bijv lijnvoering, want ik zat continu in de knoop vandaag Haha!)
Hon staat net voorbij Gorinchem


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 19:57

En dan mag die gene meteen langs mij komen.. Schijnheilig Ik kan de lijnen wel goed uit elkaar houden enzo. Maar echt goed gaat het niet, ze valt naar binnen, draait om, loopt weg, en doet haar hoofd verschrikkelijk omhoog.. Verward

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:10

Ik leer nu met dubbele longe longeren met mijn mencursus, het is niet makkelijk Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 21:36

Ik kan je nog niet helpen. Ik ben ook maar een groentje. Misschien over een tijdje. Ik ga d'r nl les in krijgen met Den.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 23:04

ook ik ben nog een groentje stef!

ik kan het best wel,maar vind niet dat ik dit echt kan leren aan iemand anders, plus dat ik kviek ook heel goed ken en dat het volgens mij ook meer aan haar ligt dat ik het kan dan aan mij.

maar mocht er een bokker zijn die die wil komen laten zien en tips en trucs kan vertellen ben ik iig ook van de partij. dus hou ons op de hoogte Lachen

tja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 00:03

Ja hoor, dat wil ik wel doen. Het is me al eerder gelukt het aan iemand uit te leggen, dat scheelt.


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 22:31

Mocht er nog iemand zin hebben in een Boktmeeting in het schone Drenthe en verstand hebben van dubbellonge, dan houd ik me absoluut aanbevolen!

Ik longeer vrij veel (met enkellonge dus, bijgezet met touwtjes), maar ik zit een beetje met de buiging. Ik kan haar voorhand wel naar binnen draaien natuurlijk (ivm bijzet en longe, soms doe ik hem via de singel) maar dan zwaait de achterhand uit. Ik denk dat ik met dubbellonge dus meer kan bereiken. Als ik nou een onwijs coole kikker had zou ik het misschien zelf wel proberen, maar nee, dat lijkt me niet vertrouwd!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

dubbele longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 00:48

Ik heb een cursus training gevolgd waarbij werken aan de dubbele longe ook uitgebreid werd uitgelegd en voorgedaan. Ik heb natuurlijk super opgelet! Haha!
Sindsdien longeer ik alle paarden met dubbele longe en dat werkt super!!
Ik kan m'n paard longeren met het gevoel alsof ik erop zit. Cool
Ondertussen heb ik het mijn moeder ook geleerd, dan kan ze als ik moet werken toch wat met Babe (=paard) doen. Vindt ze ook wel leuk geloof ik. Tong uitsteken

Groetjes Melanie

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers