Heerlijk begin nieuw wedstrijdseizoen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Heerlijk begin nieuw wedstrijdseizoen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 19:50

jaja de kop is er weer af voor het komend seizoen....
Voor de zomer waren we geeindigd met 7 wp in de L1, ging beetje te hard naar mn zin dus we hebben Tjo en onszelf een zomertje dressuurvakantie gegeven .
Gewoon lekker geboscrost en getraind voor de endurance en verder lekker niks, bak bij de buren was 9 van de 10x bezet dus daar waren we snel van genezen.

Vorige week verhuisd naar dr nieuwe stal waar we een superbak hebben dus meteen weer lekker van start gegaan, even klein beetje opgepakt en dat viel helemaal niet tegen, dus vol goede moed gister naar de FjordCup geweest in Wijk.

Tjo moest meteen flink aan de bak want Denies en ik zouden allebei starten.
Na denies dr proefjes was Tjo eventjes niet zo lekker, kwam waarsch door de hitte en te weinig drinken (was inmiddels door een uitgelopen programma al 1,5 uur in touw). We dachten dat we nog bijna een uur hadden maar toen we naar de trailer liepen zagen we Perla (grijze fjord dus lekker opvallend) in de bak, snel de startlijst erbij, Sjips over 4 combinaties moet ik al... heluuuppppppp Bloos!

Dus snel omgekleed en terug gegaan om nog even snel wat los te werken. Denies even wat water van Kjeld (fjord van mn vriendin) geleend voor Tjo die er erg blij mee was. En toen op naar proef 1. Bak was lekker zwaar maarja..... viel me ondanks het feit dat Tjo beetje bekaf was helemaal niet tegen, ze had wat vlotter gekund en wat minder uit elkaar maarja wat wil je na zo'n dag...
Op naar proef 2.... bak was beter maar Tjo was op, dus vond het niet eerlijk om de nog vooruit te meppen oid, moest flink werken om dr nog rond te krijgen, het was duidelijk echt teveel voor dr die dag....
Okeej weten we dat ook weer, volgende keer toch maar om en om starten.

Kind weer naar de trailer gebracht en puntjes opgehaald, die vielen helemaal niet tegen...... 153 en 148, echt toppie..... (Denies had 161 en 149pnt in de B).

Vandaag moest ze weer aan de bak, eigenlijk vond ik het best sneu zeker na gister. Maarja had ze maar geen paard moeten worden hihihhi
Ze was wat lauw en wachtende op het losrijden stond ze te pitten. Dus niet te vroeg opgezadeld en gaan losrijden.
Weer een verbazing rijker, ze was wel wat moe maar deed toch prima dr best,viel me helemaal niet tegen, dus hupla 1e proef in....
Bak was echt megazwaar (echt die in Wijk viel echt mee hiermee vergeleken), maarja dat was vorige keer ook dus hopla aan het werk met dat luie vet.
Tjo liep echt heerlijk, in de galop was het echt ploegen maar verder
Proef 2 was ietsje minder maarja dat was niet verwonderlijk, en ook daar een goed gevoel dus kom maar op......

Uitslag, 2x 4e plaats met 151 en 149 punten (1e plek had 158 en 2e proef had nr 2 153 pnt en nr 1 163 (Cinzano was 2e en 1e, echt top!)), dus helemaal niet slecht..... toen we op stal kwamen vroeg mn stalgenootje naar de jury en toen ik dr naam noemde kreeg ik complimenten met mn punten, scheen dus echt een takkewijf te zijn die bij onze rijvereniging niet eens meer hoeft te jureren.
Nou okeej, ik vond mn punten heel netjes, commentaar ietswat vaag soms maarja......
Nieuwigheidje op mn protocollen: Tjo loopt soms wat te diep!!!!!!! YES!!!!!!! We zijn het punt van neus in de lucht gepasseerd, nu nog even de mooie middenweg zoeken en hoplaaaaaa.....

Op naar volgende week!!!!!! Ik heb er zin an!
De jacht op de L2 is geopend, en met zulke punten als start gaat dat helemaal lukken!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


MarrieLeen

Berichten: 11380
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:04

Succes ermee! OK dan! Jullie kunnen het! Knipoog

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:08

Vippie schreef:
vroeg mn stalgenootje naar de jury en toen ik dr naam noemde kreeg ik complimenten met mn punten, scheen dus echt een takkewijf te zijn die bij onze rijvereniging niet eens meer hoeft te jureren.


heeft iemand al eens aan de betreffende jury gevraagd haar punten van commentaar te voorzien? waarom ze dergelijke punten geeft? oke er zijn juryleden die af en toe niet te volgen zijn, maar soms wordt eea duidelijk na uitleg! en "takkewijf" Verward ik hoop zelf niet zo genoemd te worden! ik ben altijd bereid mijn punten toe te lichten aan ruiters!

je ziet dat je zelf aardig tevreden was met jouw punten, dus misschien vallen juryleden toch wel mee??
ik ben blij dat ik niet gejureerd heb afgelopen weekend... ik was het dus niet! Scheve mond

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:50

Gefeliciteerd met je punten... ik vond de bak ook echt MEGA zwaar zeg, vooral achterin bij de kantine!!! Had ook echt moeite om hoeken te rijden aangezien je gewoon in een kuil reed in de hoefslag en je echt een berg opmoest in de hoek Scheve mond

Maar het zit er weer op, op naar de volgende wedstrijd, toch Knipoog


Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:51

Vanmorgen heb ik bij HC Rottemeren voor de 2e keer in de B gestart, en ik ben super blij met mijn punten! Haha!

Zie onderstaande link voor de foto's Cheese! :

[HAW] BoktMeeting+Wedstrijd Hc Rotte Meren 12-9

ik heb helemaal niets aangemerkt dat het binnenbak zo zwaar was Schijnheilig

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:06

O ja, ik had al gehoord dat er foto's gemaakt waren!!!

Vippie, gefeliciteerd!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:19

Dan ben ik benieuwd naar de foto's Haha!
Gefeliciteerd met je 4e plaatsen, volgende keer heb je die winstpunt gewoon te pakken Knipoog

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 06:43

rhijnauwen schreef:
heeft iemand al eens aan de betreffende jury gevraagd haar punten van commentaar te voorzien? waarom ze dergelijke punten geeft? oke er zijn juryleden die af en toe niet te volgen zijn, maar soms wordt eea duidelijk na uitleg! en "takkewijf" Verward ik hoop zelf niet zo genoemd te worden! ik ben altijd bereid mijn punten toe te lichten aan ruiters!

je ziet dat je zelf aardig tevreden was met jouw punten, dus misschien vallen juryleden toch wel mee??
ik ben blij dat ik niet gejureerd heb afgelopen weekend... ik was het dus niet! Scheve mond


Even voor de goede orde, "takkewijf" is niet mijn uitspraak en ik was super tevreden met mn punten en het commentaar al was het soms wat vaag (maarja schrijven op het juiste regeltje van het protocol is ook een kunst blijkbaar), maargoed we kunnen er wel wat mee en dat is belangrijk.
Tevens is het niet altijd mogelijk om om commentaar te vragen aangezien de L vaak halverwege de dag zit en je de jury niet moet storen vind ik, tenzij je het ECHT niet snapt of het er niet mee eens bent.
Mij hoor je niet klagen over juryleden hoor, mijn stalgenootje is zelf echter bestuurslid van een RV begreep ik en regelt juryleden voor wedstrijden, zij kent dus ook de mensen van een andere kant dus vandaar misschien haar reactie, ze had zelf niet al te beste ervaringen met de bewuste jury.
Dus niet mijn persoonlijke mening voor de duidelijkheid Tong uitsteken

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 06:44

liza van loon schreef:
Dan ben ik benieuwd naar de foto's Haha!
)


Zie link van Megantjuh

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 09:03

Vippie schreef:
Dus niet mijn persoonlijke mening voor de duidelijkheid Tong uitsteken

had ik begrepen hoor!
(doordat ik zelf zowel jury als wedstrijdruiter ben maak ik dingen van verschillende kanten mee en merk ik ook hoe makkelijk het is om een jury of de omstandigheden de schuld te geven wanneer een wedstrijd niet goed gaat)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 45 bezoekers