Grrrrr pennymeisjes...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Grrrrr pennymeisjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:52

Bij mijn weiland staat een groot bord met : VERBODEN DE WEI IN TE GAAN zowel in nederlands duits en engels... helaas zijn er nog steeds kinderen die niet kunnen lezen... Scheve mond

Vond gister mexx in de wei met heel zijn mooie lange manen vol met vlechtjes.. en dan niet van die grote die je er zo uit kan halen,,, nee van die hele kleine die je er niet meer uit krijgt zonder de manen te slopen Boos! GRRRRRRRRRRRRRRRR..... kl*te kinders!

Gelukkig heb ik met een hoop equistar de vlechten en klitten er nog uit weten te halen.. maar vind dit echt niet leuk... waar halen die kinderen het iedee vandaan om zomaar bij een paard de wei n te gaan en dan t beest te gaan vlechten? Ik heb zulke stunds nooit gedaan vroeger wist dat ik van ander mans dingen af moest blijven en zou al helemaal de wei niet in gaan als ik een groot bord zag staan (die echt niet te missen is) waarop staat dat je er niet in mag.. en als de wei dan ook nog eens 5 draden dik omheind is zou het me helemaal duidelijk zijn dat ze niet willen dat je er in gaat... Frusty

Denk dat ik de tekst op het bord maar eens ga aanpassen zet ik er iets op als :

PAS OP HENGST ZEER GEVAARLIJK! ZOU MAAR VAST GAAN RENNEN ALS IK JOU WAS!!

ofzo Schijnheilig

isabelleke

Berichten: 443
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:01

ik woon dus in ruiselede en ik heb geluk want hier doen ze dat niet de penny's Haha! zels als er geen bord is en het moet niet hoog omheind zijn Bloos

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:01

nou daar ben je dan ook lkkr klaar mee, er zijn dus nog steeds van die aso's die denken dat alles zomaar kan gelukkig heb je het er uit gekregen

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:04

waar ze t lef vandaan halen zeg!
ik zou dat echt nooit in m'n hoofd halen om de wei van een ander in te gaan!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:06

Of een goed hangslot op het hek doen, is dat geen optie?
Het is toch van de gekke dat ze zomaar jouw pony gaan vlechten...
Z'n groot bord met een huiver wekkende tekst zal misschien hopelijk ook wel helpen.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:08

Echt bale dan joh!! Gelukkig staan wij op een manege aan een dijk waardoor er weinig van dat soort figuren rondlopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:08

Annelou schreef:
Of een goed hangslot op het hek doen, is dat geen optie?
Het is toch van de gekke dat ze zomaar jouw pony gaan vlechten...
Z'n groot bord met een huiver wekkende tekst zal misschien hopelijk ook wel helpen.



ze kruipen gewoon tussen de draad door.. Scheve mond dus sloten enz heeft geen nut

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:08

ik denk dat een slot niet helpt omdat ze door het hek heen gaan Verward

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:11

Misschien een bord: PENNYMEISJES A.U.B. NIET DE PAARDEN
- poetsen
- vlechten
- voeren
- rijden
- temmen
- etc.etc.

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:11

Waar halen ze het lef vandaan zeg!
Hangslot heeft volgens mij idd geen zin

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:21

tjee das dom zeg! hoe haal je dat in je hoofd? dat doe je toch niet??
echt stom hoor... strakie's gaan ze dr nog opzitte....tjonge

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:31

gewoon een bord, met pas op; bijt en trapt!!!, hebben hier ook een pony staan, hebben ze zn manen geknipt, en niet eens mooi, nee allemaal heppen er uit, stomme kinderen........ xxx

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:59

span gewoon wat schrikdraad langs de wei. Gebeurd bij ons op veel plaatsen waar mensen langs fietsen en het werkt heel goed. Bordje erbij en niemand die nog bij jou in de wei komt. Het draad kan je ook op het hek zetten zodat ze niet alsnog daar overheen klimmen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:04

Pas op, Pony heeft schurft

Tong uitsteken

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:25

dit hebben ze ook zoiets bij onze shetlanders geflikt, wei hebben een kudde 13 shetlanders, en die staan ergens in een weiland dicht op een weg waar niet iedereen komt, en ik kwam daar aan want ik kom daar bijna elke dag om ze ff te poetsen en controleren en even rijden, ik kwam daar aan en toen waren er van 1 jaarling je manen als een fjord geknipt echt precies zo recht als een fjord, dat zusje van die jaarling, de had het ook precies hetzelfde, en van een andere pony was de staart boven de knieen geknipt ( alles shetten bij ons hebben hele lange staarten maar nog net niet op de grond) en van nog een shet bij ons die zulke mooie lange dikke volle manen Had die hebben ze heel raar geknipt iets van in laagjes of gewoon wat van los geknipt! ik was zoooo kwaad!!!
Ik denk niet dat het een pony van ons aan heeft gebeten want het was zo precies recht allemaal, nu ben ik een bordje aan het maken van niet in het weiland komen!!! maarja nu ff kijken of dat helpt of niet... Inderdaad Grrrr pennymeisjes Boos!:(

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:34

Idd stroomdraad spannen om heel de wei en dan natuurlijk zó dat ze er niet in kunnen zonder die stroomdraad aan te raken (niet vergeten hek ook onder stroom te zetten dus)
Ik vind dit echt NIET kunnen! Heb je geen idee wie het gedaan heeft zodat je ze erop aan kunt spreken?
Of heb je niet iemand in de buurt wonen die niet veel te doen heeft en een paar dagen in de week onopvallend bij de wei wil gaan zitten, dan kun je de brutale apen op heterdaad betrappen!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:38

misschien zijn het nog zulke jongen penny- meisjes die nog niet kunnen lezen. Haha! Haha! Ben je dan mooi klaar mee.

Ik snap eerlijk gezegt niet waar ze het lef vandaan halen hoor, ik zou dat nou echt nooit doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:39

hai de wei is afgezet met 5 draden schrikdraad rondom dus nog een draadje spannen werkt niet.. denk dat ze t niet erg vinden er een klap van te krijgen ofzo.... mijn pony staat in een weiland wat grenst aan een camping.. heel fijn weiland hoor maar heel vervelend dat al die kinderen er "los" rond mogen lopen aangezien ze niet van de camping af gaan en de ouders het dan al lang goed vinden

het zijn daarom ook telkens andere kinderen denk ik.. heb er al meerdere malen kinderen uit gestuurd en niet op een vriendlijke toon.. maar omdat t telkens andere zijn blijf je bezig..

"gelukkig" begint mexx nu hengst te worden en laat dat ook goed merken.. hoop dat ie er een keer eentje flink in het achterwerk bijt dan zullen ze het zo gou niet meer doen...

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 14:08

Kun je niet eens naar die canping toe gaan en er met de eigenaars erover praten, misschien kunnen zij helpen. Ik weet niet of dit helpt, je kan het proberen. Verstop je eens een keer en als ze weer gaan vlechten,laat je ze paardestront vreten Vork

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:54

of van die simple plaatjes ipv borden met tekst Lachen zeg maar.. een plaatje van een pony.. dan een plaatje van een pennymeisje bij die pony in de wei, en dan een plaatje van een ziekenhuis auto Lachen zoiets? (gnagna)

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:01

idd echt belaggelijk, somigge mensen weten niet waarom ergens een hek omheen staat. HINT zet er spanning op (schrikdraad) dan zijn ze zo weg

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:02

t eerste wat ik vroeger leerde toen ik alleen al maar aan paarden dacht was:
Nóóit bij een vreemd paard de weide in gaan.

ik hoop dat die meiden een keer een schop krijgen dat ze niet meer weten waar ze staan Boos!
Pharaon werd gepest doro een aantal jongens, toen ze niet bij hem geraakte bekogelde ze hem maar met stenen Boos!
Lies heeft er komaf mee gemaakt door eentje in de roos te trappen Bloos

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:04

hihi ik hoorde van een buurvrouw een kilometer verderop dat er altijd pennymeisjes aan de deur komen om t vragen of ze mogen verzorgen, dara heb ik gelukkig geen last van, ik denk dat het hek bij de weg, voor onze oprijlaan, helpt Lachen

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:05

egt erg die penny kinderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:19

missnynke schreef:
hihi ik hoorde van een buurvrouw een kilometer verderop dat er altijd pennymeisjes aan de deur komen om t vragen of ze mogen verzorgen, dara heb ik gelukkig geen last van, ik denk dat het hek bij de weg, voor onze oprijlaan, helpt Lachen


daar heb ik er ook zat van aan de deur... heb het 1x gedaan en was meteen mijn halster kwijt, mexx verpest en heb t kind na 1x nooit meer gezien... gaat dus nooit meer gebeuren