Ponykamp het fjordenpaard veeeeeeel fotows!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Ponykamp het fjordenpaard veeeeeeel fotows!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 11:40

heej ik ben in de week van 14/21 augustus naar ponykamp het fjordenpaard geweest(alweer) het was erg leuk(behalve de leiding dan dat zeg ik heel eerlijk)ik heb veel fotows(met de wegwerp dus heb je niks aan op de pc) maar mijn vriendin sharina ook en zij had een digi dus deze fotows zijn van haar en ik mog ze erop zetten hier. En dan deel ik ze met jullie natuurlijk.Het was weer een weekje vol met cross enz. En dat is heel leuk als je eigenlijk altijd maar in de bak rijdt.Hier komen ze:
Alles op een rijtje;
Afbeelding

v.l.n.r;dribbel(reed ik op),sietske(reed sharina op)en ushi reed sanne op

Afbeelding

dit is maxima reed crista een vriendin van me op;

Afbeelding

dit is fiona een erg jong paard.Er was een meisje die vroeg om een wilde toen zei henk nou die ken je krijgen ook.Ze is er twee keer afgevallen en toen is er iemand v/d leiding opgegaan tijdens een buitenrit hebben ze gewisseld.(er is er iedere rit wel 1 afgevallen niet leuk meer!!!) Boos! Boos! Boos!

Afbeelding

deze twee schatjes stonden in het land, zijn ze niet prachtig! *LOL*

Afbeelding

Dit is de friesse hengst en heeft er al weer paar gedekt;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij is in het echt best erg klein, maar hij toont groter op de foto's

Dit is Wanda, een net ingereden fjordenmerrie,en lindsay had de eer erop te mogen rijden.Het is heel goed gegaan nog niet veel conditie maar een schat van een beest en een mooierd!

Afbeelding

Dit zijn nikki en Wicky de 'erf' honden;

Afbeelding

dit is coco de kaketoe van hun, ze hebben m al 7 jaar ongeveer en hij kan dansen en praten(wattie zegt weet niemand

Afbeelding

en de leiding;

Afbeelding

Dit is sietske nog een keer voor sharina, zij reed hier heel de week op en ze is verliefd nu hahahahaha.

Afbeelding

Dit waren ze!!!!!! Cheese! Cheese! Cheese!
Laatst bijgewerkt door mariellexxx op 12-09-04 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:01

Heeeej Jel!!
Alles goed? Met mij wel hor! Ponykamp was wel gaaf he!! Haha! Lekker crossen en door het water Haha! Echt wel leuke foto's!! *LOL* Volgend jaar gaan we weer met zn allen okeee Haha! En de leiding was inderdaad niet leuk... :S Mooie van Sietske Haha!:D:D
Nou doegg!! KuS Sharina

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:18

Ziet er nog goed uit daar

En Coco is er ook nog zie ik Lachen

Was Sylvester een IJslander er nog?
En Kinky een ondeugende fjordenmerrie?

En volgens mij ook nog 1tje heete Rapido?

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 12:22

hahaha ja die zijn er alle drie nog, tijdens een buitenrit ben ik op dribbel kinky gaan halen omdat hij weer eens de andere kant op ging in het springbos......dus ik er achteraan en heb ik dat kind die erop zat een touw toegegooid en zo meegenomen hahaha grappig zo'n fjord. Sylvester is er ook nog en rapido ook groetjes

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:26

Kinky werd toen ik er was geredne door een vriendin van mij. Ik zelf heb toen op Sylvester gereden.
Rapido is toch een bonte voor zover ik me kan herinneren (wel paar jaar geleden)

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:19

je bent calvin vergeten das ook niet leuk Verdrietig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:41

Die bruin bonte is leuk!!!!! Echt supergaaf beestje!! Maar die Haflinger in het land is helemaal te gek!!! Wat een manen en voorpluk!!!! OK dan!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:57

Leuke foto's
Was vorige jaar nog aan het twijfelen of ik hier misschien naartoe zou gaan, had er leuke reacties over gehoort.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:51

He het Fjordenpaard ken ik Haha! Rijd er wel een smet een vriendin. Laatste keer heb ik op Dribbel gerden, wat een geweldige Fjord! Reed Rivella ook mee met ponykamp?

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:05

Faniek schreef:
Ziet er nog goed uit daar

En Coco is er ook nog zie ik Lachen

Was Sylvester een IJslander er nog?
En Kinky een ondeugende fjordenmerrie?

En volgens mij ook nog 1tje heete Rapido?


Kinky! Lovers Ben nog steeds verliefd op dat beestje *LOL*

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:08

Leuke foto's hoor, ik ben daar vorig jaar ook op ponykamp geweest. Ik zat op Snippie (een donkere fjord) Onze leiding was wel leuk, maar wij hadden andere Knipoog

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:13

Ik ben daar met Aniek (Faniek) en Lotte op ponykamp geweest. Was best gezellig maar (als ik me het goed herinneren) waren Aniek en ik het erover eens dat het niet voor herhaling vatbaar was Tong uitsteken (mede door het rommelige programma) De ritten waren super, maar daarna zat je je de hele dag te vervelen Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga er nog wel eens heen voor een losse buitenrit. Deze paarden heb ik allemaal gereden:

# Kinky Lovers
# Rivella
# Leize
# Marije
# Johanna
# Lady X
# Daan
# Jiska
# Luca
# Darla

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:14

Leuke foto's hoor!
Leuke paardjes Lachen

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:23

WOWWWWWWWWWWWWWWW gaaf man Lachen .. Daar heb ik mijn vorige pony (fjord) gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Die man die op blote voeten loopt is vaag he Knipoog ) Ze fokken daar echt alles met elkaar!!! VerwardMisschien heb je wel eens op haar gereden, als 3 jarige is ze een keertje mee geweest op ponykamp
Hier foto's
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb haar uitgekozen uit nog 100 andere fjorden ofzo, maar zij was wel de leukste, grootste en pittigste, en ik was helemaal verliefd op haar snoetje en kol!!!

HERKENT iemand haar?? Of zit de nieuwe eigenaresse hier misschioen op bokt??

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:14

Ja ik herken haar! Toen ik daar op ponykamp was was zij er ook! Ik reed altijd naast een meisje die op haar reed. Ben alleen haar naam vergeten Bloos

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:18

leuke fotos!
mooi paarden.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:55

heey wat leuk! ik ben er 3 jaar geleden ook geweest! had het erg naar mijn zin, reed toen op een fjord, carola, kweet niet of die er nog was?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:56

Kyno schreef:
Ik ben daar met Aniek (Faniek) en Lotte op ponykamp geweest. Was best gezellig maar (als ik me het goed herinneren) waren Aniek en ik het erover eens dat het niet voor herhaling vatbaar was Tong uitsteken (mede door het rommelige programma) De ritten waren super, maar daarna zat je je de hele dag te vervelen Nagelbijten / Gniffelen



Dat is ook bij ons een reden geweest om dit jaar naar een ander kamp te gaan. De leiding was wel leuk en de accomodatie ook, maar wij wilden geen fjord maar we hadden geen keuze er was niets anders meer... Dus ruilen had ook geen zin, je ging maar 1 keer per dag rijden en dan mocht je het zelf verzinnen. En wij vonden de groepen vrij groot. Dit jaar ponykamp was wel helemaal top.

Maar dit is natuurlijk wat wij vonden. Het is net naar wat voor soort kamp je op zoek bent...

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:58

kep ook nog paar x op Luut gereden, wat een rotbok was dat haha

Jigger_lief

Berichten: 1548
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:01

heeej ik woon vlakbij het fjordenpaard.. sorry dat ik het zeg, maar ik vind ze niet echt verandwoordelijk bezig.. ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar ik heb welles zoiets gezien! Ze crossen soms maar wat in het rondte, over de gevaarlijkste paadjes..en de helft draagt niet eens een cap!

Wel leuke foto's hoor :j en erg mooie paaarden !!

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:45

he dat komt me bekent voor!! OK dan!

Ik en er 5 en 2 jaar geleden geweest.... Allebei de keren op Alma de haflinger gekocht echt ik ben nog steeds verliefd op haar een superknol!!

Wie is die haflinger op de fotow das ook een mooie!! *LOL*

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:13

Kyno schreef:
Ja ik herken haar! Toen ik daar op ponykamp was was zij er ook! Ik reed altijd naast een meisje die op haar reed. Ben alleen haar naam vergeten Bloos

Tigrid, wat vond je trouwens van haar..? Ze kende zeker nog niet veel.. Ik ben er nog steeds niet over uit dat ze zon drie jarige gelijk mee op ponykamp sturen, der moest heel wat aan geknutseld worden toen ik haar kreeg Knipoog

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:36

bloemkooltje schreef:
He het Fjordenpaard ken ik Haha! Rijd er wel een smet een vriendin. Laatste keer heb ik op Dribbel gerden, wat een geweldige Fjord! Reed Rivella ook mee met ponykamp?

Ja, Rivella was er ook nog, daar reed Henk op met de dagtocht, maar Rivella reed niet mee met de groepen zeg maar. OK dan!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:38

Daar ben ik een paar jaar geleden ook eens op kamp geweest. Een vriendin van mij reed op seniorita en ik op een andere fjord --> wat was dat beest abnormaal: bokken - wegcrossen- ni te houden, kortom leuk Tong uitsteken

Over de verzorging van de paarden was ik het wel minder vermits hun hoeven al in jaren niet meer bekeken waren en er dus vreselijk aan toe waren

love_britt

Berichten: 671
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Arnhem/Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:54

lief!!!!!!!!!!hoorw