Daar staat ze dan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Daar staat ze dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 11:38

in de krant
Afbeelding

Het blijft raar als het paard waar je op rijdt weggaat. Ik wil morgen nog een lange rit maken op het Balloërveld, een grote zandverstuiving. Wie weet bellen er vandaag al kopers, ik denk dat het vanaf nu heel snel kan gaan.
Ik heb wel een leuke tijd met haar gehad, hoewel ik in het begin die band helemaal niet voelde zoals ik die met IJsco al vrij snel had. Toch ben ik op een gegeven moment meer met haar gaan doen dan alleen trainen, meer gekke dingen doen samen, wandelen en uiteindelijk toch ook nog buitenrijden. En elke keer net op dat moment dat je denkt: "nu gaat het rijden goed en komt het mooie weer eraan" is het alweer voorbij. Verdrietig

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 11:47

Wat erg... Jammer voor je

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 13:26

vreselijk voor je echt Boos! ik hoop dat er een leuke baas komt want dit is echt het ergste wat je kan overkomen als je een verzorg paard hebt.
bij mij is het ook gebeurd ik heb er 100% gekluk mee gehad dat ik haar zelfs deze zomer 3 weken ga doen.. ik hoop voor jou het zelfde Scheve mond

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 13:50

Jeetje meid, dat is wel balen! Zo komt het wel heel dichtbij hè.
Hopelijk krijgt ze een heel lief baasje, en krijg jij snel weer een andere verzorgpony!
Ik dacht trouwens dat ze Ebony wilde houden?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 14:12

Jakkes.. wat gaat dat allemaal toch snel! Vreselijk gewoon! Heb je inmiddels al wat gehoord van de eigenaresse van Omar? Ik hoop het wel voor je. En laat dat dan ook nog goed nieuws zijn..

Echt balen hoor.. maar hopen dat het straks allemaal wat beter gaat. Tja, anders moet je hier maar wat vaker komen *LOL* Friso is nog steeds beschikbaar en zometeen wellicht ook nog een 3 jarige hengst Lachen

Je kunt overigens volgende week met zadel rijden en hoeft ook geen hoofdstel mee te nemen. Alleen rijden we dan niet tegelijk.. maar dat scheelt natuurlijk ook wel weer.. dan kunnen er uitgebreid foto's gemaakt worden Lachen

Tot slot... weet jij wat meer over die Fell pony die ze te koop aanbieden?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 14:32

Ja het gaat inderdaad erg snel allemaal. Te snel.
Elke keer als ik net wat meer bereik met een pony gaan ze weer weg. Ook Aldira is zo vooruit gegaan, ik heb laatst ons stalschrift nog eens doorgelezen vanaf september, en wat je dan leest... *LOL* gewoon een onzeker groen beest en nu lekker zelfverzekerd en een stuk volwassener.
Hoop dat ze heel goed terechtkomt.

Maaike: over Ebony, die gaat ook met pijn in het hart weg maar ze hebben er gewoon echt teveel.
Sandra: Ebony is dus de Fell pony, 2-jarige merrie, erg lief, wel aan de maat (nu al bijna 1.42 terwijl dat de maximale schofthoogte is voor een Fell) met een kolletje. Als je wilt kan ik foto's voor je opsturen.
Denk je dat Gea interesse heeft?

Van Omar heb ik inderdaad weer bericht gehad. Ik ga na het weekend een keer kijken, wanneer weet ik niet precies. Ze is nog steeds erg enthousiast en zou het geweldig vinden als ik uiteindelijk ook wedstrijden met Omar zou willen rijden. Ze wil me dan heel veel helpen met voorbereidingen (longeren, wassen, invlechten ed) omdat ik qua tijd en geld niet weet of ik het redt, maar ze wil er zelf ook wel in investeren omdat ze hem graag sportpaard wil houden voor als hij ooit eventueel nog in de verkoop gaat. Dus klinkt erg erg erg leuk allemaal!!! Pling