Wat word hier mee bedoeld..??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Wat word hier mee bedoeld..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 10:14

'Dan maak je een mengsel van zwartepietenzwart en vaseline en kun je dat zorgvuldig aanbrengen op de oogleden. Zo lijken de ogen groter en krijgen ze meer uitdrukking.'

Dit stond in een verslagje op: http://www.welshcob.nl/welshcob/toileteren.php

Ik zou hier graag meer over willen weten... (wat er mee bedoeld word,) want ik wil mijn paard ook gaan toiletteren voor een keuring.

(tevens zijn meerdere tips voor het toiletteren welkom Tong uitsteken)

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)




odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:38

ik weet niet wat dat allemaal betekend, maar ik gebruik altijd babyolie rondom de ogen en de neus
verder veel sucses Lachen

Rainta

Berichten: 61
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:45

als je zwartenpieten"make-up" met vaselinemaakt, krijg je zwart vet. Smeer je dit rondom de ogen en neus dan krijgt je paard meer uitstraling en kan je dus de beste delen van zijn hoofd accentueren.

probeer dan alleen de zwarte make-up op een niet goed zichtbaar plekje, zo kun je zien of je paard en uitslag van krijgt of niet...

Go jij! Go jij! aight papi!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:49

Ik denk dat zwarte pieten zwart gewoon zwarte smink is, of heb ik het nou fout?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Rainta

Berichten: 61
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:51

ja dat is ook zwarte smink, maar meng je dit met vaseline dan gaat het glanzen en dat geeft dat mooie effect....

je kan er ook een andere zwarte stof voor gebruiken, en je kunt dit ook kant en klaar in veel paardenwinkels krijgen.

Ik vind persoonlijk het echt zwarte niet mooi, maar neem je een goed vetje dan krijg je al een donkerdere kleur dan de huid zelf en dit geeft dan al een supereffect alleen het staat natuurlijker.

In ieder geval succes ermee...

Go jij! Go jij! aight papi!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:49

bij arabieren is dit trouwens verboden,iniedergeval op shows,dan mag alleen maar blank vet,wat dus niet zwart afgeeft...

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 16:28

ankie1 schreef:
bij arabieren is dit trouwens verboden,iniedergeval op shows,dan mag alleen maar blank vet,wat dus niet zwart afgeeft...


ohh dat is wel jammer.. maar tis verder geen officiele keuring.. en ik was het ook al van plan om het met vaseline of babyolie te doen.. maar kan dit niet gaan prikken in je paard zijn ogen? bijv. als ik mijn make-up er 's avonds afhaal en het spul zit gewoon normaal rond mijn ogen zo maar zeggen, heb ik toch een beetje een raar gevoel in mijn ogen... is er verder nog iemand die hier tips heeft voor het toileteren van je arabiertje?

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers