Wat moet ik doen...?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Wat moet ik doen...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:38

Ik heb echt 3 jaar geleden ofzo een hele mooie Welsh pony hengstje gekregen en hij heet Ranger. Kijk maar in me profiel! Ik dacht echt dat ik nooit meer zo'n leuk paardje zou vinden als hij. Maar ik ontmoette Rashida van bokt en mocht is mee naar haar paarden. Toen ben ik er gaan evrzorgen en de mensen bij die stalling zijn zo lief! En iedereen is zo aardig tegen elkaar en dat paardje is gewoon een paard van me dromen! Het klikt écht tussen ons! Maar ik mag niet nog een paard hebben. En het is ook dat ik mensen heb ontmoet die graag me pony Ranger willen hebben helemaal in Drenthe. Ze hebben echt veel meer te bieden dan dat ik heb en ik gun hem een mooi leventje en mag hem altijd bezoeken. En ik word ook echt te groot voor hem. En dit paard die ik nu heb ontmoet vind ik zo'n leuk ding! Ik ben met de eigenaar over aan het praten of ik die mag hebben. Ik mag hem hebben als ik goed meebetaal, als me vader en de verzorgster het goed vind. Ik zou niet inzien waarom me vader het niet goed vind. Hij gunt me altijd het beste en hij is paar keer naar die stallen meegegaan en hij vind het daar nog leuker dan bij Ranger is. En dit paardje is ook stuk groter daar kan ik altijd mee doorgaan en heb echt paardenliefde in min hart voor beiden paarden.. Maar ik heb de kans mijn eigen pony een beter leventje te geven en ik heb kans dat ik een super lieve leuke pony mag kopen!

Hier foto's van die pony waar ik zo ONGELOFELIJK verliefd op ben Lovers

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar het probleem van die verkoping is dat die paard een verzorgster had en ik ben ook een verzorgster en dalijk vind die verzorgster het helemaal niet leuk dat ik hem ga kopen! Hoewel zei zelf heeft gezegd dat ze hem niet wil kopen omdat het niet klikt tussen hun. Ik wou dat jullie konden voelen hoe erg verliefd ik ben op dat paardje die ik verzorg maar vind mijn eigen paardje ook heel leuk en zorg ook voor hem, maar er is een plaats waar die veel meer dingen kan doen en veel meer heeft te bieden en dan kan ik dit paardje meschien kopen als alles goed verloopt...

Wat doen?? Huilen

fok.nl de beste.


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:47

je moet doen wat je gevoel je ingeft Lachen

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:51

Wat een mooi paardje zeg!
En ja je met doen wat je hartje je zegt!

Veel succes met jebeslissing!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:59

Jah dat weet ik mensen wat ik moet doen wat me hart zegt. Maar ik kan het maar niet vinden ik weet eht echt niet! Ranger is me 1e pony en heb ik al een poos maar dit paardje die ik nu verzorg en heel meschien ga kopen is écht MIJN ding! Huilen

fok.nl de beste.

merel1618

Berichten: 663
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: heiligerlee (groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:14

ik kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is
ranger ziet er ook leuk uit maar zoals je zelf zegt eigenlijk te klein voor jou geworden en het andere paard is ook een dotje (ik heb zelf een bonte gehad) maar wat groter dus met die kan je verder, ook heb je al een adres voor ranger waar ie het leuk zal krijgen.
en de andere verzorgster wil het paardje niet kopen dus is er eigenlijk niets wat je hoeft tegen te houden
en daar waar ranger naar toe kan gaan...... je mag m vast wel eens bezoekken en zelf zien dat ie het leuk heeft.
veel sterkte met je beslissing

4-7-2007 geb. cocktail-calypso
helaas heb ik m moetten verkopen

navaja
Berichten: 971
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:17

Bedoel je dus dat je het paardje wil kopen dat Rashida verzorgt? dat zou ik namelijk wel errug onaardig vinden!!
Er zijn zoveel leuke dingen/dieren op de wereld, maar dat betekent niet dat je alles kan hebben.

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:25

Nee helemaal niet het paardje is van Rashida en zij zit er over te praten om hem aan mij te verkopen als mij vader het goed vind en als me pony dan weg is en als haar vorige evrzorgster het goed vind. Want ik verzorg die pony en iemand anders heeeel af en toe ook maar tussen hun klikt het niet echt tussen mij wel!

fok.nl de beste.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:53

Staat die pony die bonte officieel te koop?
Maar je moet doen wat je hartje in geeft en als ranger goed terecht kan komen is dat helemaal mooi

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:59

Nee Noekie Smile die bonte staat niet officieel te koop, ze wou hem nooit verkopen maar ze zag dat het goed klikte als beter dan iemand anders en ik zou goed mee betalen, en ze zou er blijven staan, zo is het gekomen.

fok.nl de beste.

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:42

ik vind die ranger echt een leuk ding...maar je zegt al zelf ja ik word eigelijk een beetje te groot en dat die andere mensen meer te bieden hebben..dus hoe moeilijk het ook is maar ik denk dat je beter (dit zou ik dus doen hoor) voor die bonte kan gaan

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:09

In je profiel zag ik dat je nog een ander paardje had, Ivar, wat doe je daar mee dan?
Die houd je sowieso?

Als andere mensen Ranger willen hebben, en jij in principe al een ander paardje op het oog hebt, en je weet dat Ranger het daar goed krijgt, wat houdt je dan tegen?

Als de eigenaar van het bonte paard aan jou dat paard wil verkopen, wat is dan het probleem?
Ik vind logischerwijs de verzorgster er buiten staan als die het paardje toch niet wil kopen.
Ook dat anders de eigenaar het paard eigenlijk helemaal niet van plan was te verkopen, ook dat staat er voor mij buiten.
Want misschien was ze het wel niet van plan, maar toch wil ze hem aan jou verkopen.

Uit jouw tekst maak ik eigenlijk al op wat je graag zou willen doen, namelijk Ranger verkopen en het bonte paard er terug voor kopen.
Als ik jou was, zou ik dat dan ook doen!
Waarom ook niet?

Ja, je moet Ranger dan verkopen (je wordt er op een gegeven moment toch te groot voor, dat weet je zelf ook wel), maar die krijgt een ander goed tehuis ervoor terug en jij een ander paardje.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 05:04

Al met al heeft Chrystal-gek dat zo gek nog niet bekeken Lachen


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:10

Chrystal-gek schreef:
In je profiel zag ik dat je nog een ander paardje had, Ivar, wat doe je daar mee dan?
Die houd je sowieso?

Als andere mensen Ranger willen hebben, en jij in principe al een ander paardje op het oog hebt, en je weet dat Ranger het daar goed krijgt, wat houdt je dan tegen?

Als de eigenaar van het bonte paard aan jou dat paard wil verkopen, wat is dan het probleem?
Ik vind logischerwijs de verzorgster er buiten staan als die het paardje toch niet wil kopen.
Ook dat anders de eigenaar het paard eigenlijk helemaal niet van plan was te verkopen, ook dat staat er voor mij buiten.
Want misschien was ze het wel niet van plan, maar toch wil ze hem aan jou verkopen.

Uit jouw tekst maak ik eigenlijk al op wat je graag zou willen doen, namelijk Ranger verkopen en het bonte paard er terug voor kopen.
Als ik jou was, zou ik dat dan ook doen!
Waarom ook niet?

Ja, je moet Ranger dan verkopen (je wordt er op een gegeven moment toch te groot voor, dat weet je zelf ook wel), maar die krijgt een ander goed tehuis ervoor terug en jij een ander paardje.



Idd..niets houdt je tegen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amber_anne, Dyphusion, Emj_23, Gerdjee, Indy_Mouse_9, IzAw, josien_m_, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, SemrushBot, Sourire, Vagabondo, Wopkebrok, xRaisin en 138 bezoekers