een paard en het bos...... wat een genot !!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

een paard en het bos...... wat een genot !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 09:47

Sinds kort staat mijn merrie in Chaam, sinds 3 weken ongeveer.

Ik heb haar een paar keer in de wei gereden, en dacht gisteravond ik ga eens lekker een buitenritje maken... Ik wist niet meer hoe ze op straat is, ze is een half jaar in Duitsland geweest namelijk.

We liepen het erf af, en mevrouw liep met haar oortjes naar voren te kijken. Af en toe, een lichte hapering bij een vreemd obstakel langs de kant Wow!

Toen hoorde ik van mijn schoonmoeder dat er op zo'n 500 meter afstand een bos ligt !!!!! OK dan!

Ik daarheen gestapt, mijn vriend op de fiets ernaast, die wilde ook wel even kijken waar dat bos was. En ja, hoor, een super bos.
Heel veel ruiterpaden, lekker brede galoppeerpaden en leuke bospaadjes!

Pyra gedroeg zich super, de tempowisselingen gingen zonder probleem, van rengalop naar verzameling, super !! Ik had niets in mijn handen, zo makkelijk...

Ik heb sinds tijden niet meer zo lekker en ontspannen gereden !!


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:15

Ik ben het geheel met je eens. Ik voel mij ook bevoorrecht dat ik vlak bij het bos sta. Veel rijplezier gewenst.

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 11:18

op zulke momenten geniet ik echt het meest..... ik hoop dat het meevalt met het weer dit weekend, dan ga ik nog een keer lekker crossen in het bos, neem ik mijn rugzakje mee met een appeltje voor pyra en een pakje drinken voor mezelf, WIE DOET ME WAT !!!!

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:18

Fijn om in het bos te kunnen rijden Haha! En dan vooral met ene paardje dat perfect naar je luisterd, Veel plezier de volgende keren!

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 11:21

Ik had niet verwacht dat ze zo braaf zou zijn, omdat het altijd best een hittepetit is geweest, maar volgens mij vind ze het zelf ook erg leuk om door het bos te rijden...

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:33

Zabbie schreef:
op zulke momenten geniet ik echt het meest..... ik hoop dat het meevalt met het weer dit weekend, dan ga ik nog een keer lekker crossen in het bos, neem ik mijn rugzakje mee met een appeltje voor pyra en een pakje drinken voor mezelf, WIE DOET ME WAT !!!!


Heerlijk is dat he.....helemaal alleen met je paardje in het bos.
Ik kan daar ook zo van genieten,je eigen tempo bepalen en lekker samen bezig zijn....
Ik zit dan ook soms met een smile van oor tot oor op mijn knolletje Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20566
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:05

Onwijs heerlijk Lachen
Als je bij ons het terein af stapt, sta je meteen op het ruiterpad Haha!
enne... ook nog eens 40 minuutjes van duin en strand, kortom... top lokatie Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 21:53

SUPER !!!!!!

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:09

Wij hebben hier gelukkig ook genoeg bos en hei Haha! , met een kwartiertje (zijn ze gelijk mooi ingastapt Knipoog ) staan we op de archemerberg. En met iets meer als en half uurtje in boswachterij Ommen .

Want er is niets lekkerder als met je paard de bossen in Lachen .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:18

heerlijk, zo te kunnen genieten van je paard, veel plezier met rijden, en dat het mooie weer nog even aanhoud Knipoog

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:35

droppie_18 schreef:
heerlijk, zo te kunnen genieten van je paard, veel plezier met rijden, en dat het mooie weer nog even aanhoud Knipoog


idd, maar volgens mij slaat het weer om deze en volgende week Boos!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ikkedus, knockout1, Mark0919 en 32 bezoekers