Tes en Tikel zijn verwijderd van Uniek???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Tes en Tikel zijn verwijderd van Uniek???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 12:45

Snappen jullie hem zijn testikels zijn er gister afgegaan.
De veearts vond wel dat hij erg grote ballen had (even plat gezegt) en had hem het liefst op de operatietafel gehad maar ja het ging wel aardig.
Nadat Tes verwijderd was werd Uniek wakker en wilde gaan staan. We hebben met zijn 4-en op hem gezeten. De veearts had gelijk nog wat toegedient maar hij bleef een beetje vechten maar gelukkig hadden ze Tikel er wel snel uit.
Ik mag er over 4 dagen alweer op als het goed geneest want het is zo'n sterk paard. Vanavond gaat hij lekker de wei op, dan zijn er minder vliegen en ik ga nu even met hem stappen.

Hij is wel een beetje boos op me hoor maar ja over een tijdje weet hij niet beter, hoop ik.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:49

Fijn dat alles goed gegaan is. Ik kon gister niet naar stal, want ik heb geen auto. Vandaag ws ook nog niet, maar morgen ga ik je ruin bekijken Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:04

Tes en Tikel Tong uitsteken Whahahah hoe kom je er bi.

Gelukkig is het goed gegaan!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:12

Vanavond maken we ff mooie Cheese! van je nieuwe ruin Haha!

Paardentaxi Zeeland

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 15:29

Fijn dat Tes en Tikel zou goed hebben meegewerkt aan hun uitzetting Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 17:17

Ja bij Tes duurde het wat langer dan bij Tikel. (Vind hem ook wel grappig verzonnen van me zelf).

Enne Vik kom maar op mt je digi ik hoop alleen dat het droog blijft want er komt een raar luchtje aan.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:21

En is er al een goed tehuis gevonden voor Tes en Tikel? Of werd het een enkeltje afvalbak? Haha!

Fijn dat het zo goed is gegaan, veel plezier met je nieuwe ruin Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:41

ow, die van mij gaan er vrijdag af, excuus, die van mijn pony... ik vind het best spannend allemaal. blij voor je dat het zo soepel verlopen is Lachen

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 21:43

dovish schreef:
ow, die van mij gaan er vrijdag af, excuus, die van mijn pony... ik vind het best spannend allemaal. blij voor je dat het zo soepel verlopen is Lachen


Ik wou al zeggen als ze ze bij jou gaan verwijderen gaat er iets niet goed Haha! .

Nee het gaat super, vandaag een paar keer gestapt met hem en hij heeft lekker een paar uur buiten gelopen. Hij gaat gelukkig niet helemaal uit zijn stekker maar hij wilde de buurmannen toch nog laten zien dat hij hengst was.

Hij zit nog in de ontkenningsfase!!!!

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:47

en terecht...! ik heb yngvar ook nog maar niks verteld, hij zou zich maar zorgen maken Lachen
de da wilde het het liefst op de wei doen, dan kon hij zelf zijn beweging nemen zoveel hij wilde, en kon het lekker doorwaaien tussen de achterbenen.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 22:01

Wij hebben t in stal gedaan maar hij gaat s avonds lekker een paar uur naar buiten als de vliegen al gaan "slapen". Nee hoor grapje maar vliegen erop is ook niks en die heb je als t wat koeler word een stuk minder.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:59

s
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

-

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 02:09

Ienemienie schreef:
Ik wou al zeggen als ze ze bij jou gaan verwijderen gaat er iets niet goed Haha! .

Nee het gaat super, vandaag een paar keer gestapt met hem en hij heeft lekker een paar uur buiten gelopen. Hij gaat gelukkig niet helemaal uit zijn stekker maar hij wilde de buurmannen toch nog laten zien dat hij hengst was.

Hij zit nog in de ontkenningsfase!!!!


dat zal ook nog wel ff blijven , hihi

maar na 4 dagen er al op.... of dat het wijste besluit is Verward ligt er een beetje aan , maar persoonlijk vind ik t vrij vlot
maar ja als alles er netjes uit ziet en je niet gelijk gaat springen Schijnheilig
hoop dat het goed gaat en hij geen complicaties krijgt

beterschap aan je paardje , en die boosheid gaat wel weer over hoor Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 08:32

Tja dat er over 4 dagen op is een advies van mijn veearts en wie ben ik om daar over te gaan discusseren. Als er iets fout gaat tja dan wacht ik gewoon nog wat langer maar hij zegt dat zo'n sterk paard gewoon weer aan het werk moet. Enne ik ben geen veearts hoor.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 08:33

Justy schreef:
En is er al een goed tehuis gevonden voor Tes en Tikel? Of werd het een enkeltje afvalbak? Haha!

Fijn dat het zo goed is gegaan, veel plezier met je nieuwe ruin Haha!


Niemand wilde ze dus hebben ze idd een enkeltje vuilnisbak gekregen!

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:47

Ienemienie schreef:
Wij hebben t in stal gedaan maar hij gaat s avonds lekker een paar uur naar buiten als de vliegen al gaan "slapen". Nee hoor grapje maar vliegen erop is ook niks en die heb je als t wat koeler word een stuk minder.


inderdaad, hoewel hier al eigenlijk geen vlieg meer te vinden is.. ze wilde het jĂșist daarom in de wei doen, minder vliegen en stoffigheid. Maargoed, het zal allemaal wel goed komen.

zijn er eigenlijk nog dierenartsen die staand castreren? dus met plaatselijke verdoving? ik dacht dat dat nog niet zo heel uitzonderlijk was, maar toen ik mijn dierenarts er naar vroeg zei ze dat dat bijna niet meer gebeurde.. Yngvar gaat dus in ieder geval helemaal plat Lachen

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 21:55

Uniek ging ook helemaal plat hoor, volgens mij doen ze het haast niet meer staand. Hij heeft sinds vandaag eigenlijk pas de klap te pakken.
Lopen doet pijn en t is wat dik dus lekker in de wei gegooid vandaag, een paar keer gewandeld en de spuit erop gehad. Wat meneer eigenlijk wel lekker vond. Hij komt als een bejaarde zijn stal uit maar het gaat wel goed komen met hem, hoop ik.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:03

Bij mijn pony is het staand in de wei gedaan.
Binnen de kortste keren lagen zijn Tes en Tikel in het bos en liep Wonnie weer rond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:31

Usti is ook staand gedaan en de honden stonden al te wachten op Tes en Tikel Haha!
Hopelijk geneest Uniek net zo snel als Ustinov, die heeft er nagenoeg geen last van gehad.
Heb net de foto's bekeken, erg leuk paard

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:18

wat een schitterende titel moest er hartelijk om lachen want ik vatte hem direct Haha!

Doe maar lekker kalm aan, ik heb er ooit een zien staan met een koker die vreselijk opgezwollen was Ach gut

enne Ilindra... Uniek staat nog niet in het profiel Verward

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:21

Gerrie schreef:
enne Ilindra... Uniek staat nog niet in het profiel Verward

Nee, maar wel in ITP, zie de link in onderschrift van Ienemienie Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:26

Ach gut Arme "man". Nu wordt ie ook homo, net als alle andere ruinen Tong uitsteken Knipoog.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 20:44

Ja hij kan zich er nog niet echt bij neerleggen dat hij nu als homo door het leven moet.

Tja voorlopig zoals het er nu uit ziet ga iker nog niet op.
Pas als hij dravend of in galop de wei inrent dan ga ik weer aan het werk maar als ik hem nu in de wei gooi probeert hij te draven maar na 2 stappen doet t toch iets te veel pijn. Het ziet er wel goed uit en de koker zelf is iets dikker als normaal dus we zien t allemaal wel.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:44

Ahh veel plezier met je nieuwe ruin Haha! Toen ik de mijne had laten doen hadden ze ook gezegd, na 10 dagen zit je er wel weer op (en ik had het operatief via de lies laten doen, daar zou hij het snelst van hersteld zijn) maar ben d'r toch 2,5 week mee zoet geweest in totaal. Je merkt vanzelf wel aan je paard hoe hij zich voelt denk ik!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie, Geertema, Ilayla, Kla4tje, La_Lune, Ruai, Texas02, Vagabondo, xfjordlnnx en 123 bezoekers