2e x (voor mijn paard) naar buiten, echt super :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

2e x (voor mijn paard) naar buiten, echt super :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 17:55

Mijn bijrijdpaard heeft een jaar op de wei gestaan, en sinds een half jaar rijd ik hem. In dat jaar is hij de wei niet uitgeweest, behalve in de bak die ernaast ligt Haha! Een paar weken geleden ben ik met mijn vriendin en haar paard, en de mijne dus even in het bosje hier in de buurt geweest, AMo (paard) vond het heel spannend, even een klein rondje gestapt, en toe maar weer naar huis Schijnheilig

Maar vandaag gingen we voor de echte buitenrit Tong uitsteken eigenaar mee met de shetlander en de hond (wandelend Tong uitsteken ) en ik eerst lopend naar het bos. Amo al helemaal opgefokt, nog erger dan de eerste keer, dus ik had al iets van, okee..... Bloos maar toch erop, kregen we het eerste....we reden op een grasveld, en eigenaar en shet bleven aan het begin staan. Na een tijdje was ik aan het einde van het grasveld, aan het begin van het bosje. Maar ik wist niet hoe ik verder moest, sloten enzo Scheve mond dus wil ik even gaan vragen, wil Amo niet meer omdraaien Verward heel gevecht...maar ik won Knipoog Toen lekker verder gereden., nog steeds iets opgefokt, maar ging steeds beter, stukje draven, weer heel opgefokt en 10 keer harder dan in de bak. Maarja...
Na een half uurtje hadden we de shetlander met eigenaar ver achter ons gelatenm en besloot ik maar eens een galopje te proberen... maar ging prima! Een heel rustig galopje, je kon hem gerust sloom noemen, zo gingen wij met losse teugeltjes door het bos OK dan!
Heerlijk *LOL* Toen de eigenaar maar weer eens opgezocht, en rustig aan naar huis gereden OK dan!

Dit gaan we vaker doen *LOL*


Calice

Berichten: 9789
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:50

toppie meis!!!! en niet met je kont int zand beland??? en hoe heb je dat nou emt je cap gedaan??? je had er tog wle een op h'e Tong uitsteken


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:53

hahaha cap van m'n zusje op, want de mijne ligt aan gort Bloos nee ben blijven zitten, wat dacht je dan Tong uitsteken

mustangscas

Berichten: 117
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Piershil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:54

Leuk zeg!!! Ik ben een paar maanden geleden ook met voormalig verzorgpaard buiten gaan rijden, maar deze meneer wilde alleen maar omdraaien (last van verlatingsangst) Maar uiteindelijk ging hij toch wel de juiste richting op. En hij vond het toch wel leuk zo buiten...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 21:36

hahaha dat kan ook, de mijne vond t zo leuk, die wilde niet meer terug Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, ComscoreBot, DemiSisa, diemth, DogWords, Firegirl, Flux, Gaabje, Loretta, Manou, Mariett, Mizora, Roadracer, sterregoud en 15 bezoekers