Shoppen in de USA via internet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:42

vera schreef:
Met all respect maar Muijs heeft het over een Kvk en belastingafdracht.
Dat doe je alleen maar als je winst maakt. Ik neem aan dat het geen filantropische instelling is?
Nee geen filantropische instelling, maar wel een eerlijke instelling. Er moet van gegeten en gedronken worden maar dat kan ook van eerlijk vakmanschap!

ONTOPIC NU?????

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:45

Wij kopen onze spullen via div. bedrijven in amerika en via e-bay
Informeer eerst via e-mail of ze leveren naar nederland en hoe ze het sturen.Heb hele goeie ervaringen met Sheplers goedkoop en snel ,en volgens mij krijg ik dezelfde spullen als de amerikaanse klanten Cool

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 21:24

Ja dacht ik een simpel vraagje gesteld te hebben, lees ik een dag later 6 pagina's frustraties!!!

Ik heb nog 1 opmerking voor de heren ondernemers die meepraten over dit onderwerp. Wat mij mateloos irriteert als koper is dat de prijzen voor uit de USA geimporteerde goederen totaal niet fluctueren met de dollarkoers. Nu de koers van de dollar gezakt is naar € 0,815 betaal ik nog minstens het zelfde voor een spijkerbroek of een paar boots als toen de dollar op € 1,20 stond. Daar voel ik me als klant genaaid. En zo'n koersverschil weegt niet op tegen het handelsembargo, dus ga ik eens proberen zelf wat te kopen in de US.

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:32

Semmie schreef:
Ik heb nog 1 opmerking voor de heren ondernemers die meepraten over dit onderwerp. Wat mij mateloos irriteert als koper is dat de prijzen voor uit de USA geimporteerde goederen totaal niet fluctueren met de dollarkoers.
had niet iemand laatst een actie "dollars for euro's"??

iig succes! Je hebt een aantal links

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:34

De rede dat ze niet zakken met de prijzen nu de dollar laag staat is simpel(dat gaat men ons vertellen) ze hebben voorraad gekocht in de dure dollar tijd
Maarja dat is heel spijtig ik koop nu in de goedkope dollar tijd Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:34

Blaze schreef:
Heb hele goeie ervaringen met Sheplers goedkoop en snel ,en volgens mij krijg ik dezelfde spullen als de amerikaanse klanten Cool
Volgens mij ook hoor Blaze Haha! Ik ben er geweest en heb echt geen schap gezien met broeken voor Europese klanten Tong uitsteken

sonita

Berichten: 842
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:13

Als je speciaale produkten of merken zoekt, type deze eens gewoon op je
google bar, meestal kom je gewoon bij een fabriek, maker of winkel.
schroom niet om te bellen, vraag gewoon of ze producten naar nederland
sturen(western)amerikanen zijnheel aardig.
betaal met credit cart of met pay pal of vraag anders of het met western
union kan(halen ze het geld bij een w.u. kantoor)
wij kopen echt ook onze zadels op deze manier.
iedereen veel succes en zoek plezier.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:33

On topic maar weer... hier http://www.sstack.com/index.jsp hebben ze ook vaak leuke aanbiedingen. Shipping/Handling fee is wel redelijk aan de prijs bij hun, dus grotere bestelling (met meer personen tegelijk bestellen?) is voordeliger.

DubbelFun

Berichten: 88681
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:07

Blaze schreef:
De rede dat ze niet zakken met de prijzen nu de dollar laag staat is simpel(dat gaat men ons vertellen) ze hebben voorraad gekocht in de dure dollar tijd
En sinds die tijd niets verkocht... gaan de zaken zo slecht dan Schijnheilig . Dan zou menig zaak nu toch al over de koop moeten zijn.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:12

Semmie, waarom geen Ebay??
Als je een beetje shopt heb je de meest waanzinnige koopjes En slim bieden, vaak eindigen de veilingen overdag en is het in Amerika nacht.
Dan kun je tot op de laatste minuut een bedrag inzetten en heb je het meestal.
Ik heb er al echt veel koopjes weggehaald (Dale Chavez showhoofdstel, goed kinderzadel, prachtig showhalter, chaps, reins) en nooit problemen met de transacties gehad.
Wordt wel een verslaving hoor Haha! Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:15

Francis schreef:
On topic maar weer... hier http://www.sstack.com/index.jsp hebben ze ook vaak leuke aanbiedingen. Shipping/Handling fee is wel redelijk aan de prijs bij hun, dus grotere bestelling (met meer personen tegelijk bestellen?) is voordeliger.

Goeie site Francis!! OK dan!

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 15:54

[quote]Semmie, waarom geen Ebay??
Als je een beetje shopt heb je de meest waanzinnige koopjes En slim bieden, vaak eindigen de veilingen overdag en is het in Amerika nacht.
Dan kun je tot op de laatste minuut een bedrag inzetten en heb je het meestal.
Ik heb er al echt veel koopjes weggehaald (Dale Chavez showhoofdstel, goed kinderzadel, prachtig showhalter, chaps, reins) en nooit problemen met de transacties gehad.
Wordt wel een verslaving hoor Haha! Knipoog
[/quote]

Ja, klinkt allemaal goed maar ik heb totaal geen ervaring met Ebay en gun me eigenlijk geen tijd om me er in te verdiepen (hoe werkt het bieden, hoe krijg je het naar NL, hoe betalen etc.) dus vandaar dat ik simpel een shop zocht. Maar als je me in het kort kan vertellen hoe het werkt zal ik daar ook eens gaan rondkijken.