Het weerzien van je weidemaatje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Het weerzien van je weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 22:51

De hele zomer hebben Arti en Levi samen met meestal nog (soms 1 of 2 pony's extra) 2 andere pony's op de wei gestaan.
Nou is vorige week Arti's vriendinnetje al op stal gegaan, maar mijn pony's blijven zolang mogelijk buiten.

Vandaag nam ik Arti mee naar stal om te gaan rijden, dat doe ik uiteraard wel vaker, maar meestal is Levi dan ook mee.

Vandaag niet, toen ik op stal aankwam begon Arti al te hinnikken en haar vriendinnetje weer terug. Schattig denk je...

Toevalligerwijs was de eigenaresse van die betreffende pony er ook en ging ook net rijden.
Ik kom aan in de bak en zij was er al...Arti weer hinnikken, helemaal opgefokt Clown Ze wilde eigenlijk niet eens stil blijven staan bij het aansingelen. Na een strenge "he let op!" stond ze stil, maar bleef met haar koppie alles volgen en weer hinnik...ik zat eindelijk. Telkens als het vriendinnetje langskwam "hinnik" Rolleyes

Uiteindelijk ging zij eerder uit de bak om uit te stappen buiten...

Toen ontplofte Arti zowat, de buitenbak is voor een deel open (er is een stuk omheining weg, omdat de bodem net vernieuwd is en er grote machines in geweest zijn) en ik had de grootste moeite om haar binnen te houden. Gillen, rennen ehm tja Clown Laten we het erop houden dat ze vandaag lekker voorwaarts was *LOL*

De hele weg terug naar de wei heeft ze ook alleen maar gehinnikt pfff....werd er haast doof van Haha!

Leuk hoor zo'n vriendinnetje...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:17

Ach ja, scheiden doe lijden hè Haha! .

Wel leuk dat ze zo aan elkaar gehecht zijn, wie is Arti's grote vriendinnetje dan? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig of zo Schijnheilig

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:19

Zou je niet verwachten van mevrouw he, misschien bij de eerst komende wedstrijden even haar vriendin langs de kant zetten Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:20

haha die arti Haha!

maar opzich wel schattig!
waren ze blij elkaar weer in de wei te zien Haha!

Dag lieve mama...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 23:27

Freggel: Shelly

Waterkippie: Arti moest alleen naar de wei hihi...vriendin bleef op stal Ach gut Ze moet het doen met Levi en nog een andere pony.

Sily, liever niet haha dan concentreert ze zich alleen maar op haar vriendin in plaats van op mij. Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:31

Dat dacht ik al wel Haha!

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 23:49

Paarden hebben een olifantengeheugen wat dat betreft.

Een paar jaar geleden was ik met Fab op wedstrijd en daar was ook een ruin, die 4 jaar bij ons op stal had gestaan (vanaf veulenleeftijd), hij was toen een jaar of 2 bij ons weg. Zodra hij Fab zag begon hij te hinniken Haha!:D:D en Fab deed niet anders als altijd, ff laten zien wie de baas ook alweer was....alsof hij nooit weg was geweest Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:23

achut, vriendinnenleed Haha! Haha! Haha! Haha!


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:58

ahh wat lief Knipoog ja ze hebben een goed geheugen hoor Lachen
Art en Levi zijn echt leuke beessies hoor Knipoog ja mense ik heb de beroemde paardjes gezien vandaag Gaaaap Haha!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, Jet_33, pluklief, sterregoud en 42 bezoekers