Shetlander en mini ponies artikelen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Braziliƫ

Shetlander en mini ponies artikelen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 17:03

Lees in de Vraag-maar-raak rubriek wel eens dat er gezocht wordt naar spullen voor een mini pony, shetlander of andere moeilijke mini maten.

Kwam toevallig vandaag een website tegen waar je op maat gemaakte dekens kunt kopen tegen een hele fatsoenlijke prijs.

Ze hebben:
* Uitrijdekens
* Fleecedekens normaal model
* Fleece dekens met halve hals
* Fleece dekens met hele hals

Misschien hebben jullie er iets aan.

http://www.horsesarcade.nl/specials.htm

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:16

Dat is de site van T@nj@ hier op bokt Lachen.

Die heeft super spullen. Ik heb mijn uitrijdeken maatje Dennis er vandaan. Helaas wel alleen maar fleece spullen, dus als jij je shet wilt scheren en naar buiten wil gooien heb je er weinig aan. Dan heb je toch echt een waterdichte winterdeken voor nodig.

Mijn dekens haal ik bijna allemaal in Engeland, al merk ik wel dat ik hier in NL al meer kan vinden. Maar dat is dan van 'B-merken' terwijl ik in engeland voor het zelfde geld een deken van een A-merk koop. Dan is mijn keus snel gemaakt Lachen.

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:26

fleece deken, is toch een zweet deken? Mijn shets staan het gehele jaar buiten, en vrijdag hebben ze les, moeten ze 3 kwartier heen stappen, dus als ze dan nat zijn wil ik ze eerst droog hebben, anders worden ze ziek, kan ik dan het best zo'n fleece dubbele halsdeken kopen???? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:47

ik heb ook denkens van haar!! super gaaf!

Afbeelding