Ervaringen met paardenkliniek Slootdorp.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Ervaringen met paardenkliniek Slootdorp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 18:32

Welke ervaringen heb jij met de paardenkliniek in slootdorp??


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:48

hoezo? heb je een slechte ervaring gehad?

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:00

Ik tot nu alleen maar goede ervaringen.
Maar ben er ook voor niet meer dan inentingen en een keer een simpel kreupelheids onderzoek geweest(was een kneuzing in de hoef).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 22:13

Nee ze doen hun werk wel goed, ik vond ze alleen erg stug..... tenminste niet de assistentes aan de telefoon maar die arts...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:25

Onze Nic is daar 2 jaar geleden gekeurd en mijn vriendin gaat daar tijdens het dekseizoen dekken met de hengst.
Ben wel eens mee geweest en vond ze toen erg aardig.

Moet zeggen dat onze nieuwe DA me meer aanspreekt en echt een toppertje is!

Op zoek naar de zon!!!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:39

en welke arts had je??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 08:38

Ja goede vraag, hij stelde zich niet eens voor....

simongek

Berichten: 5331
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:03

Misschien had je Reitsma, dat is inderdaad een stugg ...... vindt ik.

Heb liever Knoop zelf bij mijn paarden of een blonde man. Die zijn wel aardig maar Reitsma moet ik er niet bij.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:33

Ik heb zelf ook het liefst Knoop zelf. Reitsma is als VA goed, maar als mens moet ik hem niet.
Maar omdat ik toch eigenlijk nooit wat heb (klopt het wel even af) maakt het me niet zo veel uit.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:47

Slecht.
Een vriendin van mijn ging er heen omdat haar paard niet goed was aan alle kanten.
Men. Knoop zei dat er echt niks aan de hand was, een week later was haar paard dood het bleek dat haar paard in het hele lichaam verkankerd was dat was later in Utrecht heel duidelijk te zien.

En een paar meiden bij mij op stal hadden een pony gekocht dat door hem goed gekeurd was, bleek later helemaal niet zo te zijn hij wist van de ernstige kwalen af maar heeft het toen niet vermeld, hij en de vorige eigenaar wisten dat dus, maar bewust niet gemeld.
Nu is die pony dus dood, er is nog werk van gemaakt en ze hebben alleen de operatie kosten terug gehad.

Mendi

Berichten: 2278
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:13

Ik heb mijn paard daar 2 jaar geleden laten keuren bij Knoop en dat ging allemaal heel goed en kundig, uitgebreide uitleg gehad over de keuring. Voor een keuring kom je toch met een ander gevoel dan voor een ziekte, dus geeft dat ook een ander beeld van een bepaalde veearts.

Bessy, Neala, Hazel

simongek

Berichten: 5331
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:31

En een paar meiden bij mij op stal hadden een pony gekocht dat door hem goed gekeurd was, bleek later helemaal niet zo te zijn hij wist van de ernstige kwalen af maar heeft het toen niet vermeld, hij en de vorige eigenaar wisten dat dus, maar bewust niet gemeld.
Nu is die pony dus dood, er is nog werk van gemaakt en ze hebben alleen de operatie kosten terug gehad.[/quote]

Dat is inderdaad wel slecht maar mijn ervaringen zijn tot nu altijd heel goed. Wel errug duur maar dat is een ander verhaal.

Mijn pony heeft wel 6 x koliek gehad en ze waren er altijd vrij snel na het bellen. Zelf met ijzel naar een manege in Hoorn waar hij in pension stond.
Moest ook vaak terugkomen en was er altijd snel weer.

Ook vaak daar geweest. Foto's maken i.v.m. gekantelt hoefbeen door bevangen zijn. Was dhr. Knoop ook heel aardig. Moest mij vertellen dat mijn paard afgemaakt moest en mijn ouders waren op vakantie

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Tot nu toe altijd netjes geholpen en ook met mijn hond in zijn andere praktijk.

Zijn ook erg netjes bij je paard wat ik ook belangrijk vindt. Daarom hoef ik Reitsma dus niet. Echt een lompe ... is dat.

Er is nu alleen nog een nieuwe dierenarts en die is laatst geweest i.v.m. hoefzweer en die kon niets vinden en ging zo weer. Verward Had hij toch echt ff beter moeten zoeken en wegsnijden. Die hoef ik dus niet meer.

Ik vraag nu dus gewoon wie er komt en als het geen spoed heeft wacht ik wel tot de veearts van mijn keuze kan.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 22:01

Hahaha dan had ik zeker die knorrepot. Vandaag met halen waren ze al een stuk aardiger Lachen


Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:46

Knoop vind ik zelf echt een topvent , de rest van de DA en VA ook maar Reitsema daar kots ik echt van..... Misselijk
Als ik er heen moet ben ik van tevoren al saggo omdat die man er is..... Bloos
Zal lekker gaan als ik daar moet stage-lopen..... Frusty

- The best day of your life, is the one which you decide your life is your own.

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:58

Knoop is inderdaad een hele goede!!
maar Reitsema is echt zo'n minder aardig persoon.... Verward
hij is haast altijd sagerijnig.... Verward

Doe wel en zie niet om

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:42

Ik ben met mijn vorige pony bij Reitsma geweest, en ik vond hem heel aardig. Hij was hardstikke vriendelijk en geintresseerd. Heeft zelfs gevraagd of ik hem nog eens wilde bellen om te vertellen hoe het met de pony was.
Knoop vindt ik ook super.

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:15

Ik heb HELE SLECHTE ervaringen met de kliniek in Slootdorp. Ze hebben mijn lieveling de verkeerde dosis fenylbutazone (veel te veel) voorgeschreven.......... Hij is hier aan gestorven. Ook een andere shetlander die daar bij de kliniek heeft gestaan heeft de verkeerde dosis fenylbutazone gekregen. Deze pony is een dag na Maico gestorevn. Ik kom daaar NOOIT meer. Voor meer info lees mijn stuk in mijn profiel want het doet nog steeds zeer als ik het hele verhaal weer moet opschrijven..........

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers