Timeless naar de homeopaat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Timeless naar de homeopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:09

Ik ben daar dus absoluut geen voorstander van maar bij ons op stal doen het echt super veel mensen en kijken is dus gewoon voor niets.

Nou ik Times pakken, mocht ik alleen zeggen of ik wel of geen problemen had met rijden maar niet wat voor probleem. en of er verder iets was.

Nou ik vertelde dat ik weinig problemen met haar had, alleen dat ze schimmel had.

Gaat hij times bevoelen helemaal, van boven tot onder van voor tot achter, en ze gaf geen krimp.

Toen ging ie zijn verhaal doen, Times was een goed sterk paard, rugspieren waren alleen wat strak maar dat zou zijn omdat ik haar op een ander manier was gaan rijden (wat ook zo is!!!)

Daarna vertelde hij dat Times schimmel had omdat ik een paar weken geleden antibiotoca had gebruikt (was ook al waar, was van de snotneus, had er niets van verteld)

Daarna vertelde hij dat Times der weerstand verminderd was en dat ze daardoor telkens schimmel krijgt. Hij vertelde dat haar neus aan het begin roze zou zijn en maar als je verder naar bovenkeek goed rood.

Dit vertelde hij voordat we naar der neus keken, dus wij erheen en hij had gelijk.


Nu adviseerde hij mij een bepaald produkt om de weerstand te verhogen en hij adviseerde me imaverol te deppen op de plekken met schimmel tusen de wasbeurten door.

Ik was echt helemaal verbaasd en geloof er maar 1 keertje aan.

ben benieuwd of het werkt, meneer de homeopaat zegt dat ik na een dag of 5 zeker verschil moet merken

groetjes [naam]

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:27

Lachen vonneke, je had het me al verteld, maar vind het echt knap van die mensen dat ze dat allemaal zo kunnen

Ben benieuwd of dat middeltje helpt