thermo afslankbroek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

thermo afslankbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 12:20

ik wou eens weten of een bokker die al eens geprobeerd geeft en of ie ook resultaat boekt!!
laatst was er hier een topic over afslankpillen, ik ben heel erg blij dat ik eerst dat topic gelezen had voor ik iets bestelde anders zat ik aan de reduce fat fast! moet maar 8 kg kwijt maar toch!!
dus ik had zoiets van, zo een broek laat geen nare sporen na in je lichaam van al die pillen en het leek me een betaalbaar leuk idee!!
dus wie of wie weet hier iets van!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:55

gewoon gezond eten en goed eten en veel bewegen!

allemaal onzin joh!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:58

Veel afslankpillen die snel werken ( en andere middeltjes) zorgen ervoor dat je in eerste instantie vocht verliest. Beste oplossing is gezond eten en inderdaad veel bewegen ( en water drinken!!).

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:04

die was ik idd vergeten..

het dr phil dieet is gabseerd op gezond eten.. staan heel veel goeie tips op zijn site!

enkel jammer dat er niet word verteld dat de cijfers die ze gebruiken al 10 jaa rnie tmeer van toepassing zijn maar het idee is super!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:04

Ik vrees dat er geen makkelijke manier is om af te vallen door pillen te slikken of broekjes te dragen. Als die broek warm is, dan lijkt het mij dat je gaat zweten en alleen vocht verliest.

Een goed, gezond dieet is de beste manier om af te vallen. En het rustig aan doen, want als je snel afvalt komt het er snel weer aan. Je kunt daarvoor naar een dieetist. Die zal een gezond eetschema voor je opstellen. En meer sporten kan natuurlijk nooit kwaad Knipoog

... And we like all the fluffy animals.


M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:07

het is niet waar dat als je snel afvalt dat je ook weer snel aankomt..

je moet gewoon kijken waardoor je dikker ben geworden dan je eigleijk zou willen zijn.. betekend min of meer dat er een foutje in je leefpatroon zit.. door deze fout te corrigeren en je levenspatroon waarmee je afvalt te behouden zal je niet aankomen..

de grootste fout is dat mensen gezond gaat leven en veel gaan bewegen.. zijn ze op juiste gewicht en dan vallen ze terug in hun oude patroon.. dan kom je idd sneller aan dan dat je was afgevallen!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:37

Wat ik bedoel te zeggen is als je snel af wilt vallen en op een sapdieet ofzo gaat, dat je je leefpatroon daardoor niet aanpast. Als je het gewicht kwijt bent, en je gaat weer normaal eten, dan komt het terug.

... And we like all the fluffy animals.



SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:07

Zo'n broek is de grootste onzin... Dik zit van binnen en moet ook van binnen opgelost worden. Ga naar een fitness-school (bv fitness first ofzo), die hebben heel vaak programma's onder persoonlijke begeleiding waar je vaak ook nog hoor wat je wel en niet mag eten en hoe je het eetpatroon aan kan passen, om af te vallen.

Het hoeft niet te zijn dat je teveel eet, maar wel dat wat je eet, zorgt dat je lichaam vet op slaat. Ik weet dat ik bijvoorbeeld dikker wordt van tarwe, tarwe is een dikmaker. Ik heb een dieet en daar val ik gewoon heel simpel bij af (en ik sport ook nog daarnaast). Ik eet nu absoluut niet minder, maar heel anders, waardoor ik me een stuk beter voel, ik afval, met sporten ook nog eens een strakker lichaam krijg en door dit alles voel ik me geestelijk ook 10 keer beter.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:09

Rainie schreef:
Wat ik bedoel te zeggen is als je snel af wilt vallen en op een sapdieet ofzo gaat, dat je je leefpatroon daardoor niet aanpast. Als je het gewicht kwijt bent, en je gaat weer normaal eten, dan komt het terug.


Ja daar heb je helemaal gelijk in, en als je door zo'n sapdieet erg afvalt, je dus weer normaal eet zoals jij zegt, kom je niet alleen weet aan, vaak wordt je nog dikker, of je krijgt het eeuwige jojo effect, je gewicht zal niet meer geleidelijk blijven, maar je zult bij iedere zal chips de kilo's erbij zien komen, als je dan 2 dagen lijn,t weer dr af zien vliegen, daarna weer erbij zien komen... kortom, niet aan beginnen!

Je moet je hoeveelheid eten niet veranderen, wel wat je eet. En de tussendoortjes en zak chips 's avonds laten liggen scheelt al heel veel.
Laatst bijgewerkt door SweetTinka op 11-09-04 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:13

weet je waardoor de meeste mensen dik zijn of worden.. door te weinig eten..

doordat ze zich zelf uit hongeren (zie je veel gebeuren bij het punten dieet) komt het lichaam veel voedingsstoffen te kort. Om zich zelf te beschermen houdt het andere voedingsstoffen vast in vorm van vetten..

het is niet zo makkelijk hoor..!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:43

inderdaad M3is.... (wat een moeilijke naam!).
Als je je gaat uithongeren, dan gaat je hormoonsysteem het lichaam heel erg beschermen, en elk grammetje wat je binnen krijgt, gaat je lichaam (te) optimaal gebruiken.
Gewoon een heel klein beetje je levensstijl veranderen, dat is het best.
Wat vaker fietsen ipv. met de auto, meer water drinken ipv frisdrank / koffie. Als je trek krijgt: een halve liter water drinken. 'Gezond' snoepen met komkommerschijfjes en tomaat enzo. Veel fruit eten. Gezond beleg op brood. Geen suiker meer in de thee / koffie doen. Enz... Dan is het echt niet zo moeilijk. Ik ben in 2 maanden nu 4 kg afgevallen op deze (gezondere) manier, en dat bevalt prima.

En wist je dat in een glas sap 5 suikerklontjes zitten?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:57

M3isSi3j.. spreek je uit als meisje.. Knipoog

back on topic.. sluit me helemaal aan bij carola!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:02

als het echt werkte hadden we er allemaal wel 1 Scheve mond

Blijkbaar wil men nogsteeds niet geloven dat afvallen niet vanzelf gaat en dat je er nogsteeds moeite voor moet doen en ook kritisch naar jezelf en je eigen leefstijl moet kijken
*zucht*

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:49

ik heb nog nooit iemand horen klagen over de Weight Watchers....

gewoon een puntendieet helemaal gericht op het net wat gezonder eten...
zowel me moeder als me zus zijn in een aantal weken op een gezond streefgewicht wat minstens 15 kilo lager was dan dat het was....

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:40

volgens mij zijn die broeken niet zo zeer om echt kilo's kwijt te raken, maar meer om je huid wat strakker te krijgen. Door de strakke broek krijg je een soort massage werking in je huid en daardoor wordt je huid wat strakker. Kilo's afvallen lijkt me niet...


M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:30

ergens klinkt dat laatste wel logiesch.. celuitus word veroorzaakt door een slechte doorbloeding in de vetcellen.. door die masage word de doorbloeding gestimuleerd en kan dat dus minder worden..

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:19

M3isSi3j schreef:
ergens klinkt dat laatste wel logiesch.. celuitus word veroorzaakt door een slechte doorbloeding in de vetcellen.. door die masage word de doorbloeding gestimuleerd en kan dat dus minder worden..


Dit komt ook heel erg van met je benen over elkaar zitten zoals vrouwen altijd zitten.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:44

M3isSi3j schreef:
weet je waardoor de meeste mensen dik zijn of worden.. door te weinig eten..doordat ze zich zelf uit hongeren (zie je veel gebeuren bij het punten dieet) komt het lichaam veel voedingsstoffen te kort. Om zich zelf te beschermen houdt het andere voedingsstoffen vast in vorm van vetten..

het is niet zo makkelijk hoor..!


daarom val ik ook niet af , ik eet te weinig en ben een paar keer behoorlijk ziek geweest en nu denkt mijn lichaam bij elke keer als er voedsel binnen komt , VASTHOUDEN, je weet nooit wanneer het weer komt .. (voorlopig kunnne we nog steeds niet ontbijten , dan vliegt t er weer uit en lopen mijn darmen weer leeg )
voorlopig ben ik nu 30 kilo kwijt(zo gezond mogelijk eten veel water drinken en bewegen alles een beetje naar de normale normen dus ook af en toe wat lekkers !) maar veel meer zal er niet inzitten
, ach ben met dit figuur ook wel tevreden

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:28

heb je spastiche darm nickyu? in dat geval zou ik kiezen voor een ontbeid met weinig koolhydraten als een bakje magere yochurt met wat fruit..

ik kan namelijk ook niet ontbeiten! sinds ik herbalife eet gaat dat super!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:28

Volgens mij is het al weer 5 jaar geleden dat ik zo'n broek kocht.
Je valt er geen gram van af, maar........ je huid wordt er wel een stuk strakker en zachter van. Ik droeg die broek tijdens het sporten. Je zweet je een ongeluk en het stinkt dus wat dat betreft is het behoorlijk ranzig. Maar daar hebben ze gelukkig zeep voor uitgevonden Haha! Je cellutlite wordt er een heel stuk minder van, dat is zeker.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:50

kijk alleen daarvoor zou ik al zon ding willen hebben.. dat je er niet van af valt dat lijkt me logisch..

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:15

Je kunt dan beter nivea verstevigende lotion kopen, dan zo'n broek. Je valt er niet mee af maar je huid wordt iets strakker. Nivea is wel een stuk goedkoper dan zo'n broek

22 Januari verwachten we ons kleintje

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:27

Ik heb ook ooit zo'n broek gekocht (schaam...schaam).
En hij werkt werkelijk waar voor geen meter. Je zweet je rot.
Als je hem dus op de dag aandoet, en dat moet in het begin, zou ik maar rustig aan doen. Anders ga je erg zweten en dat drupt er dan gewoon uit en wordt de broek die je erover aan hebt gewoon nat (zo'n natte rand krijg je dan aan de onderkant van je broek).
Cellulitis is ook niet minder geworden. Dus gewoon onzin.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:36

jaren geleden zon broek gekocht , heb me laten verleiden door de reclame , afvallen doe je er echt niet van iets steviger word het wel
maar niet enorm , die crem is altijd duurder omdat de broek maar een eenmalige aanschaf is maar of die broek echt gezond voor je is ?
uurtje per dag kan geen kwaad maar je moet m echt elke dag gebruiken wil je enigzins resultaat zien

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:56

Ik heb m ook ooit gekocht: door de wrijving werd ik zo statisch als maar kan en kreeg wel tien schokken per dag...gék werd ik ervan (ipv slanker )